![]() |
@Miss <3
Dan geef je mensen toch knuffels, het gebeurd te weinig in Nederland! (Zijn we bang voor elkaar?) |
als je kijkt naar de nieuwe generaties geven kinderen en jong-volwassenen elkaar ook al veel een knuffel
lijkt mij een hele mooie breaktrough :D |
-Dansen.
-Het plezier van de kindjes die ik dansles geef. -Fluitende vogels. -Met mensen die ik liefheb zijn. -Als het vliegtuig van de grond komt. |
Dat ik veel op reis ben, dit jaar weer meer in buitenland (denk exotisch ;)) dan hier in NL
Dat ik surf en het hele surfleven en wereldje super relaxt is Dat ik veel chicks neuk Dat ik eigen appartement in hartje amsterdam heb Dat ik eigen auto heb. Dat ik leuke studie doe en bijna afheb Dat ik veel uitga Dat ik leuk werk heb Dat ik veel vrienden heb Ben nogal gelukkig hhahaha |
de gedachte dat ik er niet meer ben. ik bedoel maar, ik loop alleen maar te leren, en dan wat? een 7 halen voor maatschappijleer? wauw cool hoor.
nee grapje dat maakt me juist depri. wat me glukkig maakt is te denken aan een dag wanneer ik vroeg vrij ben en dan geen huiswerk heb |
Citaat:
|
Lekker liggend op een weiland de vogels horen zingen en de warmte van de zon op je lichaam voelen.
& een licht briesje. Uiteraard als het wat warmer is. :P |
- Diepgaand contact met mensen
- Een stabiele relatie met mijn familie - Het gevoel hebben gewaardeerd te worden door mensen (ja, in de trend van 'ik vind jou aardig') - Studeren, nieuwe dingen leren (zelfontwikkeling) - Zaken met succes afronden, goede cijfers - Werken, maar alleen als alles goed gaat (anders het tegenovergestelde) - Stabiliteit en overzicht - Een goede balans tussen (leuke) dingen doen en niets doen - Liefde - Primitief reizen naar verre en 'vreemde' landen - Positieve contacten op straat (smalltalk, glimlachen, samen schelden op het ov) - Cultuur (theater, films) - Muziek |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Peace |
Vrienden, muziek.
|
Citaat:
Voor de geïnteresseerden, op youtube valt er trouwens ook van die filmpjes te vinden, is heel leuk om te zien :) |
Ik word gelukkig van iets te doen hebben, vervelen is zo stom.
Ik word ook gelukkig als mensen die niet heel dichtbij mij staan uit zichzelf interesse tonen in me. |
Geef mij een lieve vriendin en ik ben eigenlijk automatisch gelukkig (ervan uitgaande dat voor de rest alles hetzelfde blijft) :D
|
Dat ik mijn ouders zie genieten, doordat het steeds beter met me gaat :)
|
Naar India gaan! :D
Ik ga deze komende winter/herfst in mijn eentje voor acht maanden naar India, ben er echt superblij mee :) :) :) |
een gemeend lief smsje van een meisje:)
|
- een leuke baan met een leuk salaris
- bezig zijn en het gevoel hebben nuttig bezig te zijn - de positieve wisselwerking tussen mij en mijn werk - gemeende complimenten - een groot netwerk van kennissen hebben - beoefenen van mijn hobbies - iets voor anderen kunnen betekenen Ik kan hele kleine dingetjes, bijv dat mensen vragen hoe het gaat, of een glimlach ook enorm waarderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |