![]() |
limp bizkit - 3$bill, y'all
|
Citaat:
bij mij in de categorie 'grijs maar niet vervelend': Alle Garbage cd's Alle Robbie Williams cd's Kula Shaker - K Blur - The Great Escape Muse - Origin of symmetry die zijn ècht grijs, ik heb ook nog wel wat lichtgrijze liggen.. en die ik nog wel leuk vind maar minder/amper draai: The Offspring en The Prodigy |
HIM- Deep shadows and brilliant highlights, maar die ben ik nu, na een jaar continu luisteren, nog steeds niet beu. Dat geldt ook een beetje voor hun eerste twee albums, maar aan DS&BH heb ik zulke prachtige herinneringen... *zucht*
|
"Love Songs" van Elton John. :o
Ripper |
reanimation van linkin park, heb ik nu een week, maar heb hem zo vaak gedraait dat ik em ff een week weer niet kan horen :D
|
Eminem - MM LP, SS LP, The Eminem Show
1. Ik heb hem gedwonload bij kazaa:D:D 2. Hij zit vast geroest in mijn CD speler:D:D |
slipknot natuurlijk!
|
eminem!!!!!!!!!!!!!!!!!
welke ik het best vind van eminem?? track 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D maar wel van the eminem show :) |
Citaat:
Greenday - Dookie Papa Roach - Infest Spice Girls - Spice World Tja.. :p |
linkin park - hybrid theory in het begin vond ik hem zo goed, nu luister ik er amper nog naar...
en RHCP - Californication --->die vond ik toch al een teleurstelling, heb er nooit echt naar geluisterd |
Citaat:
moet jij unj altijd met van die lange lijsten aankomen? we weten wel dat je de nodige cd's hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rammstein - Sehnsucht
Moonspell - Wolfheart Moonspell - Irreligious Moonspell - 2econd Skin (cd2) Moonspell - Sin/Pecado Moonspell - The Butterfly Effect Moonspell - Darkness and Hope Theatre of Tragedy - Velvet Darkness They Fear |
Citaat:
|
Citaat:
|
Opeth
Morbid Angel Venom Black Sabbath Immortal Slayer Pantera enz. |
Citaat:
|
nevermind
|
Citaat:
|
urban solitude van anouk
|
Citaat:
|
Mother Earth van Within Temptation.
|
Nevermind. Toen ik 11/12/13 was daar ergens in de buurt. Inclusief meerdere MC's (Music Casette's)... mja..en Metallica - Black album :)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |