![]() |
zwarte kipling :o
|
n zwarte eastpack
|
beige eastpack rugzak
en als reserve licht blauwe rugzack van brunotti of zo :p |
Een blauwe Eastpak :confused:
|
Ik heb een velblauwe eastpak en verder 2 schoudertassen. Die ga ik nu afwisselen ligt eraan waar ik op dat moment zin in heb.
|
Mijn witte eastpak rugtas + schoudertas uit de eerste zijn nu meer grijs dus niet meer mooi. Heb ze wel proberen uit te wassen maar dat lukt nie + hijs nie meer waterdicht. Heb drie jaar met die tassen gedaan.
Heb nu een gele rugtas + etui + schoudertas gekocht. (Uit m'n pa's portemonnee natuurlijk maargoed ) Ik hoop dat die nie zow vies word! :mad: |
Citaat:
Maar, nieuwe tassen zijn ook leuk ;) |
'k heb 4,5 jaar met m'n groene kiplingtas gedaan, maar vorig jaar had ik d'r echt genoeg van.. (hij was nog supergoed, maar oke..)
Nu heb ik een donkerrode eastpack.. How origineel;) |
een donkergroene Eastpack (;) ) met veel band-patches (Metallica, Children of Bodom etc) :cool:
k heb 'm nou 3 jaar, nog niks mee aan de hand.. errug stevige tassen (y) |
Kheb een simpele zwarte rugzak van een onbekend merk geloof ik. En die is perfect.
|
Enrico Benetti ofzo, sober donkerblauw...Draag hem al vijf jaar...eenmaal een heel groot gat ingeweest, laten fixen, en die blijft het goed doen...de oudere modellen zijn van goeie kwaliteit, ik heb ooit een nieuwe gekocht en daar een half jaar mee rondgelopen...(ik heb geen respect voor schooltassen)
Ik heb het schijt aan eastpak, kuttrends |
nou es iemand die echt orgineel is: een donkerblauwe..........
Trunc&co... super goeie kwaliteit, doe er nu al4 jaar mee owneej 3 maar hijs echt heel stevig en ziet er ook nog goed uit, vind ik dan... owja en handig... jaja |
rugtassen die ik gebruik: donkerblauwe Eastpack, roze Eastpack, oranje/felroze Eastpack, felroze Oilily.
|
ik heb gewoon een goedekope rugzak die ik bij VenD gekocht heb,
heb die nu al 4 jaar dus |
Ik heb een zwarte JOOSTPAK (omgebouwde eastpak :D) zonder belachelijke touwtjes waar sommigen zo trots op zijn en mét ring van een 1-euro-munt :) die het al viereneenhalf jaar volhoudt (is wel 2x gerepareerd, moeten ze maar geen 30 jaar garantie geven :D).
Hij is heerlijk slap, echt superrelaxed maar nu komt er weer een gapend gat in dus ik denk dat ik een nieuwe ga kopen (en deze weer ga laten repareren, want het is wel mijn lievelings(lees: enige)tas.... |
Ik heb m'n hele periode op de middelbare school onderstaande Hedgren al... beetje ouder model dus, van 5 jaar terug.
http://www.hedgren.com/graphs/newlook/bkghga.gif |
hehe ik ben hier lekker de ORIGINEELSTE: een Superfelgele eastpak :p
|
Een lichtblauwe kipling, bevalt prima. Eerst had ik een goedkope gele tas, maar die viel na een jaar van ellende uit elkaar.
|
Citaat:
|
ik heb een eastpak n een schoudertas ligt er een beeje aan hoeveel boeken k mee neem
|
een marineblauwe jansport
|
Ik had een zwarte Eastpack, maar die ging kapot... :S Nu heb ik al een jaar of 3, 4 een donker rooie Eastpack en een blauwige schoudertas van...weenie meer wat, net zo iets als Eastpack iig (Jansport zou kunnen).
|
Ik heb een witte eastpack :) Die heeft niemand hier ofwel :confused: . Ik heb hem trouwens al zovaak uitgwassen. En er is niks mee gebeurd (y)
|
Meestal draag ik een schoudertas: zwart, van scary miss mary met een poppetje en tekst enzo en bla erop. Maar soms ook gewoon een zwarte rugtas van oxbow.
|
Heb al 4 jaar een kipling. Niet al te mooi, maar wel goed kwaliteit (y) :)
|
niemand een postbank rugtas? :D
|
In al die jaren middelbare school heb ik een aantal tassen versleten.... Zo'n goedkope markt tas (je weet wel die 6 jaar geleden "IN" waren, zwart en imitatie leer), dezelfde tas maar dan van de V&D, een kipling schoudertas, een Yes or NO schoudertas, en afgelopen jaar een Eastpack gekocht die ik nog steeds gebruik...
De Eastpack is wel stevig hoor, zeker een aanrader! |
Ik weet niet eens wat voor merk de mijne is.
Maar ja boeiuh hij doet t nog steeds. |
groene eastpak..............Hoe origineel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |