![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hadden toen toch ook onderzocht dat de Donald Duck het meest gelezen blad was onder studenten? Win. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat van die 'antropomorfe eend' vind ik wel tof :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er spijt van dat ik mijn hele verzameling vanaf 1992 (toen ik lid werd) tot aan 1996 heb verkocht op de rommelmarkt :( Ik had zelfs oude DD's uit de jaren '60 en '70, met die oubollige Broer Konijn-covers...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.wetenschapsforum.nl/index...ic=53124&st=30 Maar het heeft ermee te maken dat kilo geen eenheid van gewicht is, maar van massa, dus je kunt er niet altijd van uitgaan dat een kilo van het een per definitie even zwaar is als een kilo van het ander. |
Citaat:
O wat ben ik toch een spelbreker:bloos: |
O wacht, geschapen door een grote godheid natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.cervicalbarriers.org/down...dom_(hand).JPG Ik vind het niet raar dat niemand ze gebruikt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatst was iemand Brief van de Week(!) met de 'anekdote' dat ze een keer een DD aan het lezen was en dat er toen een mier op klom. De repliek was: "Die mier wilde zeker Puindorp aanvallen, [naam]! Je weet wel, waar Tokkie Tor woont!"
Tokkie Tor is echt kut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Beste Donald,
Gisteren ging ik eten. Mijn moeder kookte toen spruitjes. Ik moest ze allemaal opeten. Dat vond ik heel jammer, want mijn vriendjes mochten lekker frietjes eten. Walfred (10) Wat erg voor je, Walfred! Spruitjes zijn heel gezond, maar ik snap best dat je af en toe iets anders wil eten. Als troost word jij de Brief van de Week en krijg jij een gratis Donald Duck-trui! Gefeliciteerd! Terwijl er altijd zoveel interessantere brieven in stonden :\ Onrechtvaardig vond ik het. |
Citaat:
|
Citaat:
De wereld van ideeën (essenties) en de werkelijkheid. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het brief vd week cadeau is tegenweurdig trouwens een stom Mickeyspel voor de Wii. Leuk is dat, als je geen wii hebt. Vroeger kreeg je tenmnste nog een PUZZELBAL.
|
Plato was van de grot, Socrates was van het mensen lastigvallen op straat. Maar het is niet helemaal zeker of Socrates überhaupt bestond, het kan ook zijn dat Plato hem verzonnen heeft.
|
Citaat:
|
Ik ben trouwens nog steeds een beetje in een gemene stemming :bloos:
|
Wat is een puzzelbal?
En sann, waarom ben je in een gemene stemming? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik blijf me wel echt verbazen over die vrouwencondooms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O wacht, het is geen echte brief en de originele post is van Noedel zelf :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |