![]() |
Citaat:
|
Like I care. :p
|
Webcomics though, wie leest ze?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit samen met andere mensen kan zo verwarrend zijn. Sodeju!
Niet dat ik altijd alleen heb gewoond natuurlijk maar toen leefde altijd langs elkaar heen en hier is het wel dingen samen doen. Hierdoor snappen die lui mij soms totaal niet en ik hun niet wat wel grappig is, zo geconfronteerd te worden met m'n ontwetendheid :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<3 absinthe :D
En ehm, het is een eik. Definitely! :confused: |
aaight geel! gefeli.
|
eindelijk weer eens een m-lid als fb!!
|
Citaat:
|
riverside - hybrid times, lekkah nummer mensen.
|
Citaat:
|
gvd ik ben verbrand net in de zon. En ik ben een zakkie wiet kwijt, ik denk dat ik het verloren ben op het strand :(
|
Ik moet zo'n kledingdumpplek vinden.. want ik heb een koffer vol met kledingstukken die te klein zijn, kapot zijn, etc. Bij een kringloop nemen ze alleen maar dingen die in goede staat zijn.. ik zoek meer zo'n bak waarbij alles dan naar roemenie en afrika en zo gaat. Maar waaarrrrr in utrecht zit dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf ook nog een megazak vol liggen met kleding. Omdat ik er ehhh in gekrompen ben!
|
Plan A:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het erg pejoratief om te zeggen ''hoe weinig functioneel de bevindingen zijn, hoe (...)''?
|
hier moet je helemaal naar een bedrijventerrein om je kleding te dumpen. Dat gaat een beetje lastig op de fiets dus vorige keer heb ik het gewoon bij het vuil geflikkerd. Ben heus niet te beroerd om afval te scheiden maar ze moeten het me niet zo moeilijk maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom overigens nu jouw kant op. Gaan we nog een bbq fixen of wordt dat een plan voor later? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat die zin zonder de context niet echt overkomt dus nevermind. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Dan liever iets anders en binnenkort een keer bbq. :p Tot zo! |
Vlees is vlees! :D
|
Citaat:
|
Bloemetje, zou je alsjebliéft Rationeel eens 2 dagen met rust kunnen laten? Dus hem niet quoten, geen grapjes maken etc.?
|
Doeii allemaal!!
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K I S S I N G
Goed, ik ga maar even naar de Ah, want er is echt NIKS te drinken in huis (behalve cola, maar daar heb ik nu geen zin in). |
wieckse witte is in de aanbieding (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |