![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg, een man als forumbaas. (y) Jeutje, dat is echt jaren geleden.
|
Yesyes. :cool:
|
Citaat:
|
Wie heeft Minke dan geflamed en wat heeft ze gezegd?
|
Citaat:
|
Goedemiddag :). Tweede dag dat ik pas na 12 uur opsta :D.
|
Ik besloot zelf te stoppen, omdat ik hier niet meer zo actief was en niet meer zo'n binding heb als vroeger. Dus je moet echt zelf stoppen of het wel heel bont maken om afgezet te worden. ;)
|
Eind mei 2007 werd de laatste man, Dukko vervangen door Cherry Springs, een week daarvoor werd de andere man, Boogie vervangen door Andijvie.
Ik was helemaal vergeten dat Andijvie hier fb is geweest. :o 4 jaar alleen maar vrouwen aan het roer. :D Dat vraagt toch gewoon om wanbeleid. :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat neemt niet weg dat ik het raar vind dat Queasy niet zelf besluit om ermee te kappen hier. :o |
Hoe is die hossel nou gegaan dan? :D Ze hebben elkaar twee weken geleden ontmoet, oké. En toen?
|
Maria Shriver, de echtgenote van acteur en oud-gouverneur van Californië Arnold Schwarzenegger, heeft formeel een echtscheiding aangevraagd. Dat blijkt uit documenten die vrijdag zijn ingediend bij de rechtbank in Los Angeles.
Schwarzenegger en Shriver gingen in mei uit elkaar nadat de filmster had opgebiecht dat hij een kind had verwekt bij zijn huishoudster. Zij ontmoetten elkaar in 1977, vierden in april van dit jaar hun zilveren bruiloft en hebben samen vier kinderen. :eek: :D:D |
Ik zeg Geel for Ontspanning President. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
IK vind het altijd grappig grappig hoe iets bij de media kan blijken uit documenten ingediend bij de rechtbank.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Foto van de tortelduifjes plz!
|
|
Citaat:
|
Die andere tortelduifjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Balen!
Het zou grappig zijn als ik nu ik hier geen fb ben hier weer superveel kom posten. :') |
Het is de vloek van de DK-fb.
|
Wtf Syori en Schrödinger?:D
Ik heb echt iets gemist:D |
Maar tof hoor(Y)
|
Citaat:
|
Nog niet! Wel goed mijn Facebookstatus in de gaten houden, hè. :nono:
|
Oh, ik had niet eens door dat de Tour al begonnen is. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen Wimbledon finale:bloos:
|
50 sms'jes per dag versturen is trouwens geen goed idee als je prepaid belt. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Nibud zal niet blij met je zijn Schrodinger! :nono:
|
Oke note to self: vanavond GEEN drank en NIET op stap na m'n werk. Ik werk nu al voor de 4e dag achter elkaar met kater :D(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |