![]() |
Citaat:
|
Ik ga vanavond zuurkoolschotel voor Rationeel maken die claimt niet van zuurkool te houden. Spannunt!
|
oeh, zuurkool, dat heb ik volgens mij al n paar jaar niet op :o
|
Zuurkool! jammie! Goed idee voor morgen :)
|
Het is best wel zuurkoolweer (y)
|
Gatver, zuurkool.
|
zuurkool (Y)
|
Hallo jongens!
Ben net een halfuurtje thuis en hartstikke schor. Klassenkoor (Y) Carmina Burana (Y) Sopranenpartij (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh, Carmina Burana (Y)
|
Hallo!
Ik snap wiskunde niet. En m'n eerste tekeningen zijn af! JEE:D /kind |
Zuurkool (Y) maar wij eten vanavond pannenkoeken.
|
Zuurkool(N)
|
Brrrrr, zuurkool.
|
Volgensmij heb ik nog zuurkool van afgelopen winter in mijn vriezer :D ik ben echt te erg wat eten hamsteren betreft...
|
:D zo heb ik net weer 3 blikken soep gekocht terwijl ik die nog n stuk of 6 in de kast had (y)
|
Ik eet nooit meer zuurkool, want je moet zo veel moeite doen om er wat lekkers van te maken terwijl je ook gewoon meteen een lekkere groente kan kopen :o
|
Wij hebben voor 70 euro aan boodschappen bij de AH gekocht vandaag door de hamsteraanbiedingen :D :facepalm: maar daarmee hebben we wel 54 euro bespaard!
|
volgens mij is dit de derde dag op rij dat ik een maaltijdsalade eet. hmm. Aanbiedingen (Y).
|
Citaat:
|
Twee stoommaaltijden gehamsterd vandaag. (y)
|
Och, kan geen kwaad, altijd handig als de Zombiepocalypse uitbreekt (y)
|
Het is maar goed dat dit de laatste hamsterweek was, want onze keukenladen zitten nu echt vol en sommige dingen staan op het aanrecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh, speklappen in de hamsterbonus, even inslaan deze week. (y)
|
Ohja, de vleeskoeling was nog niet eens ingeruimd toen we bij de AH waren, dus daar moeten we later nog naar gaan kijken.
|
Ah, en de koffiepads ook! Dat komt mooi uit, want ik heb net mijn laatste zak aangebroken die ik met de jokeractie heb gekocht :p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik dan maar degene zijn die het topic upt, zodat jullie niet steeds hoeven te kijken of er nieuwe reacties zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap echt geen hol van blackboard (N):(
|
zo, het was echt lekker weer zeg qua hardlopen (y), weer 10km er doorheengejast. Het waaide her n der wel flink :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben na anderhalve week een soortvan samenwonen weer thuis. Wat is het opeens saai en stil om me heen :(.
|
Chick Rock naamzoek, was jij vanavond op station Amersfoort?
|
|
Ik moet vandaag echt vroeg gaan slapen :(
|
Citaat:
Lekker prijzig ook, even uitgaande van 20 pagina's per hoofstuk, 5 pagina's per artikel, en nog 100 pagina's los, €0,10 x 20 blz. x 17 hoofdstukken = 34,- €0,10 x 5 blz. x 4 artikelen = 2,- €0,10 x 100 = 10,- -- €46,-. en dat is nog in het gunstigste geval. -O- En een halve dag kwijt. Veel plezier ;) |
Ahhhhhh, Bob Dylan. (y)
|
Een kopietje kost minder op een hogeschool of uni mag ik hopen?
|
dan koop je m toch (y)
|
|
:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |