![]() |
Citaat:
|
Een beetje gelaagd koksmes is al gauw 200+ euro :o
|
Citaat:
|
ik had voor mn verjaardag een of andere duchtige Sabatier gekregen; ik doe eigenlijk alles met dat ding.
|
Ik snij al jaren met een bot Blokkermes. Mijn vorm van krachttraining.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://i137.photobucket.com/albums/q...list/007-1.jpg |
ik ga mn hyves wegpleuren.
|
Guten abend!
|
je had nog Hyves :D;d;D:D;d;d:d *wijst en lacht*
|
Iemand zin om me een pakje sigaretten te komen brengen op m'n werk? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar helaas! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hyves :d god zeg. Waarom iemand überhaupt ooit een profiel op hyves aan zou maken heb ik nooit begrepen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hyves verwijderen is psychologisch misschien nog wel makkelijker dan je s.com account verwijderen, en dat was al een mentale peuleschil!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik altijd molen mesjes :y niet roestvast staal en juist daardoor blijft het scherp. We hebben ook xenosmesjes maar die gebruik ik eigenlijk alleen om verpakkingen open te maken.
|
Was de cocktailmeet nog gaaf? zijn er nog mooie roddels? :p
|
Ik ben vergeten te studeren. Kom ik ongeveer NU achter. :| Begint goed, dit jaar. :D
|
aaah nee, blijkbaar gaat die opzegmail nog naar een oud mailadres waar ik niet meer bij kan :D teh fuuuuuuuu
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en molenmesjes kosten dus een euro of vier en zien er niet bijzonder uit, maar wel tien keer zo. scherp als een nieuw xenismesje en honderd keer zo scherp als een xenosmesje dat een paar keer gebruikt is.
|
Gelukt!
* Je account is permanent verwijderd. Account verwijderd hopla. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hyves heb ik twee maanden geleden weggegooid, ik vind facebook veel fijner en overzichtelijker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |