![]() |
masturberen ook! (Y)
|
Citaat:
|
Bij mij werkt 10! Mg melatonine al amper :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het eerste woord dat ik lees is masturberen, leuke binnenkomer.
|
het eerste woord dat ik lees is binnenkomer
huhu :D |
Moooeee, slecht geslapen
|
Hallo. Ik had een waanzinnig leuke dag op m'n werk en ik ben al 3 dagen alleen maar blij. Of eigenlijk al vanaf zaterdag. Het leven is gaaf <3 /hippie.
|
|
Citaat:
|
jongens. Wat een HELSE pijn. Het lijkt ook wel of de pijn naar achter mijn keel is gezakt en ik kan mijn stem ook helemaal niet gebruiken? :D
|
Citaat:
Maar masturbatie is helemaal geen leuke binnenkomer. |
Citaat:
|
Whut, 2 potentiële opdrachten deze week :eek: (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh crap, dat is balen ja. Heb je er wel ook paracetamol bijgeslikt? Daar mag je er volgens mij ook nog 2 van (Y)
|
Citaat:
|
Goed college.(y)
|
The Larch is The Larch :p
|
Citaat:
|
Luud, wat is er met je keel aan de hand dan? Vanuit het niets keelpijn of heb je een tand in je huig gehad?
|
Ik ben geheel met Carn wat betreft homeopathie danwel placebo.
|
Citaat:
|
Citaat:
En, ik kwam net het woord 'overeen' tegen. Wat betekent 'overeen'? :confused: |
Oh leuk, gaat het weer over homeopathie?
|
Als in 'wij komen overeen dat...'?
|
Aww, arme Luud. :(
Effe doorbijten, dude. Maar dan niet met je verstandskiezen, huhuhuh. Sorry. |
http://www.nu.nl/algemeen/2633481/ne...nd-genoeg.html
Tjeempie, 98% :| dat de meeste mensen/kinderen te weinig groente eten is niet zo verrassend, maar zoveel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Luud, wat voor pijnstillers slik je dan? Je moet je vooral niet houden aan de maximale hoeveelheid, daar kun je prima een keertje overheen gaan. Vooral met zoiets als verstandskiezen trekken :Y
|
Hoorcollege gaat morgen niet door :( zo jammer want deze docent geeft altijd zo bevlogen college
|
Citaat:
|
Hallo!
|
Hoi!
|
Bas, hoe is het met jou?
|
Citaat:
|
Aan fruit haal ik dat zelden :o Groenten ook lang niet altijd maar dat gaat een stuk beter *o*ik probeer wel redelijk vaak vis te eten *o*
|
Ik lust veel vis niet :O
|
Vis met een uitgesproken 'vis' smaak (ik weet ook niet hoe ik het anders onder woorden moet brengen :p) ben ik ook niet heel fan van.
|
Ik houd niet zo van haring en paling. Zalm, forel, inktvis, mosselen, en nog wat andere dingen lust ik wel.
|
Citaat:
|
Ik haal zowel groente, fruit als vis niet. :) :)
|
Citaat:
|
Ik haal alleen de vis, geloof ik. Fruit ook wel, tenzij je 1 watermeloen als 1 stuk fruit telt.
|
Haha, ik YT'de net weer ff naar Charly Lownoise en Mental Theo en kwam toen deze reactie tegen:
o wat mis ik dit leuke muziek nu is NL kut met die velle probleem jongeren ik noem geen nammen maar jullie wetten het zelf wel wat ik bedoel MCLERC88 2 jaar geleden :') |
Fruit haal ik ook niet, ik drink alleen heel af en toe een vruchtensapje, want ik vind het best duur en het bederft bij mij zo snel. En appels vind ik saai en watermeloen vind ik goor. :s
Aan de groente kom ik iig wel. I eet elke dag wel minstens een hele paprika en tomaat en ik ben gek op sperzieboontjes. mmm. Vis lukt me ook wel, want tonijn en zalm zijn nomz. Mijn grootste probleem is alleen dat ik ga midnight snacken en dan ineens een reep chocola of zak chips heb zitten wegstouwen zonder dat ik er erg in heb. (n) Dan heb je nog niks aan een gezonde avondmaaltijd. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |