![]() |
Waarom?
|
uiterlijk:
bruin haar donkere ogen geen al te hoge lengte niet dun, maar ook niet super dik innerlijk: lief respecteerd je zoals je bent kijkt verder dan uiterlijk dringt zich niet meteen zo aan je op |
Een Nederlandse meid, blank en slank, het liefst bruin haar, aardig, liefdevol, niet verwend, geen meisje die met alle jongens gaat en alleen populair wilt zijn :rolleyes:
En iemand waar je mee kan praten enz. maarja dat zijn maar dromen :p |
Hmm, ideaal he?
Het uiterlijk van Zooey Deschanel. Dus room-blanke huid, Azuur blauwe ogen. Heel donkerbruin haar. 1 metertje 72ish mag wel wat mooie vrouwelijke vormen hebben :3 Lief (dit is het belangrijkste) Tikje nerdy. Weet goed van zich af te bijten (ik moet een beetje tegengas hebben ). Maar het ideaal bestaat niet I guess :D |
Hij moet:
Lief zijn, maar niet soft Me begrijpen, respecteren en veel om me geven. En mij goed vinden zoals ik ben. |
Citaat:
Paradox much?:| |
Snow. zo zijn de meisjes nou eenmaal!
MIsschien kan jij ook vertellen wat jouw droommeisje is? |
Citaat:
|
Oh,god.
Sorry ik zag het niet. dit is mijn droomjongen -zelfverzekerd,maar niet arrogant -uiterlijk maakt niet zo veel uit,maar het oog moet wel blij zijn -langer dan ik <1.72 dus -een beetje gespierd,six pack is altijd leuk -ik moet wel met hem ergens over kunnen praten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou een vriendje die kleiner is dan ik eigenlijk heel grappig vinden. :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vriend van me is 1.68 en zijn vriendin is 1.86. |
Een jongen moet voor mij gewoon een schat zijn. Als ik s'ochtends wakker wordt wil ik alleen nog maar aan hem kunnen denken. Ik heb al 1x mijn droom jongen gezien, denk ik :$.. Maar hij woont in Portugal :(.. Hij had lange bruine haren en licht groene ogen. en een sixpack :p. en een lekker tintje..... Ik heb zelf lange bruine haren. licht blauwe ogen en een tintje.. En al zeg ik t zelf we stonden echt super goed bij elkaar.. denk ik?? toch?
|
Wat een eisen stellen jullie allemaal joh =o
Hij moet: * ouder/langer zijn dan mij * Minstens havo gedaan hebben * Lief/romantisch etc etc zijn. (en dan nog heb ik geen leukje gevonden :p) |
Ik vind dat je zelf ook behoorlijk wat eisen stelt. Tenminste, ik weet niet wat je onder "etc etc" verstaat, maar dat lijkt me behoorlijk wat.
|
Mijn droomjongen:
Uiterlijk ~Lang, het liefst langer dan mij, dus langer dan 1.75 ~Haarkleur, hmm.. Ik val denk ik het meest op donkerblond haar, maar ik kan net zo goed iemand leuk vind met donker haar. ~Ogen, blauw of donker groen, en anders heel mooi donker bruin. ~Kleding, ik vind dat een als je als jongen bijv. groene ogen hebt je wel wat groene shirts in je kast moet hebben, want dan komen je ogen prachtig uit..♥ Innerlijk, zelf let ik eerlijk gezegd meer op het innerlijk dan het uiterlijk ~Hij moet lief zijn, goh wat een verassing ;) ~Je moet ook goed met hem kunnen praten ~Ik heb zelf echt hele droge humor, dus als je kan lachen om een dennenappel ben je zeker welkom! ;$ ~En last but not least: Romantisch, en onder romantisch versta ik dat je me zo nu en dan verrast met lieve dingen :) Ohja en waar ik echt helemaal niet tegen kan (zowel bij jongens als bij meisjes) stoer doen, ik heb het niet zo met stoere typjes, ik vind lieve jongens veel leuker |
Citaat:
Maar naar mijn inzicht is iemand die lief is; ook wel aardig :D |
Hij moet blonde haren en blauwe ogen hebben, gelukkig heeft m'n vriendje dat ook :-D Hollandser kan niet en dat heb ik het liefst!
|
meisje kleiner dan mij
blond haar blauwe ogen aardig, spontaan enz. nederlands meisje ongeveer effe oud als mij 13 t/m15 |
- Natuurlijk haar
- Borsten en billen in verhouding - hemels blauwe ogen - tussen de 1.55 en 1.70 - geen schreeuwer, een heel klein beetje verlegen, niet jongensachtig maar ook geen tutje |
Eens kijken als ik wat voor der voel, is dat niet genoeg?
Als mijn hart klopt en zij bij mij is, zou ik niet tevreden moeten zijn.. Zolang zij gelukkig is ben ik dat ook. Liefde is werkelijk een rare verschijnsel. zolang we goed met elkaar kunnen opschieten, leuke gesprekken met elkaar uitwisselen.. zolang zij maar lacht, dan ben ik ook blij... mijn ware heeft geen vorm, mijn ware heeft nog geen maat, mijn ware heeft nog geen beperking, mijn ware is iemand die ik niet ken xD |
Citaat:
|
Perfectie?
- bruin haar - groene of bruine ogen - goed lichaam, dus normale cupmaat en niet te dik - geen hakken, val ik gwn niet op - verzorgd uiterlijk, make-upje, je moet echt zien dat er wat aan gedaan wordt - humor - intelligentie, dus HBO of hoger. - iemand waarmee ik uren doelloos gesprekken kan voeren en de tijd kan vergeten - duidelijke mening, geen kinderachtige shit - vooral NIET roken - rond de 1.70 - 1.80 oke. dat was 't. maar natuurlijk heb ik zoveel meisjes leuk gevonden die dit niet allemaal hebben. |
Ik viel altijd op blonde meisjes met blauwe ogen. Ik hield van stijl haar.
Nu ben ik echt tyfusgelukkig met mijn bruinharige vriendin, die in de verste verte niet lijkt op wat ik 'zocht'. Om maar even aan te geven dat ik uiterlijk in principe niet belangrijk vind. Ahoewel ik daarmee weer niet wil zeggen dat ik mijn vriendin niet mooi vind, want ik vind mijn vriendin juist teringprachtig.
Spoiler
|
Jongen, haarkleur maakt niet uit zo lang het maar geen ginger is (dat vind ik echt lelijk xD), zo'n 'swaggerboy'-type dat eigenlijk gewoon onzeker en die shit is (ja, die bestaan! ben vrienden met 1 :D), die het liefste metal luistert (samen naar concerten! :D), moet van games houden (anders praat ik daar hele tijd over door en interesseert het hem niet en loopt het gesprek dood en dat is irritant), misschien roken en/of blowen maar hoeft niet, zo lang hij mij maar laat doen wat ik wil op dat gebied, 15, 16 of 17 jaar (ben zelf 15 :3), maar leeftijd boeit niet zo heel erg. Dat soort jongens bestaan vast wel ergens~
|
Citaat:
|
Volgens mijn vriendinnen is mijn smaak:
-oud -lang & lelijk haha, tja...:D Wel: -Lief -Langer -Humor -Sportief -Slim -Eigen mening (dat ie mij ook een keer tegenspreekt :p) -Mooie ogen -Verzorgd uiterlijk -Staat voor me klaar & Dat je je bij elkaar op je gemak voelt. (y) |
-bruin haar
-bruine ogen -wel iemand die nederlands is -hij moet niet veel ouder zijn dan mij -slank -lief -en vooral knap!! -goed gekleed.. |
Bruin haar
Kleur van de ogen maakt niet zo veel uit Niet te dik en niet te dun Stukje jongen dan ik ben Beetje muzikaal zijn Geen dom wicht zijn Iemand met een eigen mening Ze moet echt van me houden en mij boven alles zetten Ik hoop ooit nog zo iemand te vinden want tis net een week uit met mijn vriendin waar ik anderhalf jaar mee had en het was geweldig en was mijn droomvrouw =( enigste minpuntje was... dat ze zoende ging met iemand van 24 en het toen uitmaakte... :/ |
Citaat:
|
kep het over droomvrouw heh :P die vind je zowieso niet echt snel in je leven. Ik had dat geluk wel en maar hopen dat er nog ooit zo iemand op me pad komt of dat ze me terug neemt... (vast wel maar wanneer...)
|
een jongen die lief, leuk, en grappig is, die naar je verhalen wil luisteren, maar ook gewoon z'n eigen mening geeft en waar je lekker mee kan praten.
hij moet er natuurlijk goed uitzien, bruin haar, of donkerblond, hij moet groter zijn dan ik ben, en sportief zijn en dun het liefst ook een sixpack :$ maarja die zijn bijna niet te vinden. |
Haha ik ken de frustratie :P
Op de sixpack na ben ik je man denk ik :P Niet dat ik een relatie wil (das beetje erg snel :S) maar mag ik je msn? |
haha nee ik hoef ook geen relatie dat is ook een beetje veel te snel.
ik stuur hem wel in een privé bericht. |
Blond
1.90 minimaal Sportief Schatig Lief Blauwe ogen Nederlands Skatetype kwa kleding En hij moet zijn EHBO hebben En ADHD proof |
Gwn zelfverzekerd over eigen lijf en intelligentie
liever later dan 1994 geboren verder gwn lkkr gevoel voor humor en liefst maar geen must have lkkr in het altijd zonnige zuiden van Nederland wonen (Limburg beste Heerlen):D en moet niet allergisch zijn voor sport.:p |
Zijn foto's ook goed?
Spoiler
En nog wat andere meiden, ik heb verschillende smaken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uiterlijk:
bruin haar donkere ogen iets dikker innerlijk: lief eerlijk betrouwbaar en aanhankelijk... :) |
Een meisje die:
Niet dik is. Lief. Ze niet de hele dag met haar telefoon bezig zou moeten zijn. En eventueel nog een casual gamer. Verder zou opleiding me totaal niks uitmaken zolang ik op een normaal level een gesprek kan voeren. |
Mijn droommeid
Uiterlijk - Donker of blond haar - Slank -verzorgd -korter dan mij Innerlijk - Slim -Gevoel voor humor hebben - en natuurlijk super lief -eerlijk - romantisch |
haar - blond/donder blond
ogen - blauw figuur - dun en niet te dik lief en aardig wezen gewoon haarzelf wezen Nederlandse afkomst |
-haar maakt me niet uit (liefst wel bruin)
-ogen maakt me niet uit -niet te dik maar ook niet te dun -ongeveer net zo lang als ik -positief zelfbeeld -mijn smaak voor muziek -van droge humor houden -verder -slim -leuk -nederlands |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |