Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   'Vies' en 'Schoon' zijn geen woorden die ik met saai associeer #1523 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1844364)

Chick Rock 07-10-2011 19:30

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 31997554)
Twee wodka en een cocktail op een lege maag, hihihi.

Oeps.

Commendatore 07-10-2011 19:32

Ik denk dat het opzettelijk was, eigenlijk.:p

Chick Rock 07-10-2011 19:33

Ik ook. Maar ik zou dan onder tafel liggen :p

Quis 2.0 07-10-2011 19:34

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 31997554)
Twee wodka en een cocktail op een lege maag, hihihi.

Vrolijke of kwade dronk?

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 31997562)
Oja, ook herkenbaar :d op een gegeven moment vind je jezelf dan zooo slecht haha. Maar uiteindelijk gaat het toch om de grenzen van je lichaam te respecteren (jaja, ik kan er zelf niks van, maar toch), dus laat het daar maar vanaf hangen :y

Ik zou echt niet zonder bank kunnen :o ik lig er elke dag meerdere uren op (en ik heb een heeeele fijne van de ikea(Y)). Waarom heb je al die dingen nog niet dan?

Omdat ik er nooit ruimte voor had. Nouja, ik heb natuurlijk wel een bed, maar dat is een oud eenspersoonmatras op een piepend stalen frame en ik wil een groot, fijn, goed bed. Ik lig nu onderuit in mijn Ikea-stoel-die-iedereen heeft, dat is op zich ook wel te doen. :p

En yeah, precies dat. Nou is het zo dat ik genoeg indrukken te verwerken had dus echt vervelen deed ik me niet, maar nu begint het wel een beetje. En ik ken al belachelijk veel mensen via mijn werk en studie, maar niemand daarvan is al een kennis te noemen, laat staan dat ze mee gaan dansen. In Zweden toentertijd ging het zooo snel, in die hele uitwisselings-cultuur, zoiets zouden ze ook moeten hebben voor mensen die nieuw zijn in een stad.

En ja, heb jij er nog steeds moeite mee de balans te zoeken?

Stefenootje 07-10-2011 19:38

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31997574)
Vrolijke of kwade dronk?

Nee zeker niet kwaad :D
Ik ga zo pizza eten, er is voetbal op tv, en ik heb het vooruitzicht op nog meer cocktails :D

Stefenootje 07-10-2011 19:40

En chips.

Stefenootje 07-10-2011 19:40

Morgen ga ik wel weer gezond doen.

Quis 2.0 07-10-2011 19:41

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 31997582)
Nee zeker niet kwaad :D
Ik ga zo pizza eten, er is voetbal op tv, en ik heb het vooruitzicht op nog meer cocktails :D

(y)
Ik ga met je meedoen. Pizza heb ik al gehad, tijd voor port. (y)

Panopticon 07-10-2011 19:41

'God schiep VS om wereld te leiden': http://op.nu.nl/onUtgj

wát

Chick Rock 07-10-2011 19:42

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31997574)
Vrolijke of kwade dronk?

Omdat ik er nooit ruimte voor had. Nouja, ik heb natuurlijk wel een bed, maar dat is een oud eenspersoonmatras op een piepend stalen frame en ik wil een groot, fijn, goed bed. Ik lig nu onderuit in mijn Ikea-stoel-die-iedereen heeft, dat is op zich ook wel te doen. :p

En yeah, precies dat. Nou is het zo dat ik genoeg indrukken te verwerken had dus echt vervelen deed ik me niet, maar nu begint het wel een beetje. En ik ken al belachelijk veel mensen via mijn werk en studie, maar niemand daarvan is al een kennis te noemen, laat staan dat ze mee gaan dansen. In Zweden toentertijd ging het zooo snel, in die hele uitwisselings-cultuur, zoiets zouden ze ook moeten hebben voor mensen die nieuw zijn in een stad.

En ja, heb jij er nog steeds moeite mee de balans te zoeken?

Oh oke, kan je daar in ieder geval lekker in hangen ;)

Ik vind het ook altijd heel moeilijk om van het 'vage kennis' naar 'vrienden' te gaan met mensen. De vrienden die ik heb zijn van de middelbare school en van het allereerste jaar studie, toen iedereen nieuw was. In de 6 jaar daarna heb ik geen echte vrienden meer gemaakt.

Mja ik heb er altijd moeite mee. Probleem is dat mijn lichaam eigenlijk constant het signaal 'stop' geeft, waar ik uiteraard niet helemaal naar luister. Maar omdat ik dus constant over grenzen heenga is het moeilijk om dan ergens anders een grens te stellen die ik wel respecteer. Gevolg is dat ik zeer regelmatig ruim over die vage grens heenga :o

Chick Rock 07-10-2011 19:44

Citaat:

Panopticon schreef: (Bericht 31997597)

wát

-o-

Panopticon 07-10-2011 19:44

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 31997604)
-o-

Altijd weer leuk om te zien wat verschillende mensen van religie maken :D

Chick Rock 07-10-2011 19:48

Live long and prosper!

Quis 2.0 07-10-2011 19:52

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 31997600)
Oh oke, kan je daar in ieder geval lekker in hangen ;)

Ik vind het ook altijd heel moeilijk om van het 'vage kennis' naar 'vrienden' te gaan met mensen. De vrienden die ik heb zijn van de middelbare school en van het allereerste jaar studie, toen iedereen nieuw was. In de 6 jaar daarna heb ik geen echte vrienden meer gemaakt.

Mja ik heb er altijd moeite mee. Probleem is dat mijn lichaam eigenlijk constant het signaal 'stop' geeft, waar ik uiteraard niet helemaal naar luister. Maar omdat ik dus constant over grenzen heenga is het moeilijk om dan ergens anders een grens te stellen die ik wel respecteer. Gevolg is dat ik zeer regelmatig ruim over die vage grens heenga :o

Wow, in zes jaar niet meer? Ik maak vrij makkelijk vrienden, maar dat is bijna altijd met mensen met wie ik ongeveer meteen een klik heb, een beetje alles of niets. Mensen van mijn werk waar ik 'wel leuk' mee kan praten zijn dan niet genoeg de moeite waard, of zo. Terwijl je dat van te voren flink mis kunt hebben, natuurlijk.

Dat klinkt niet goed! Heb je er wel eens therapie voor gehad? Niet omdat ik denk dat je gek bent, maar meer in de zin van ''workshop omgaan met (...)'' of ''Tien tips van ervaren (...) om (...).'' Of schat ik het nu totaal verkeerd in en kun je wel leven met het over-de-grens-heen-gaan?

Chick Rock 07-10-2011 19:58

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31997621)
Wow, in zes jaar niet meer? Ik maak vrij makkelijk vrienden, maar dat is bijna altijd met mensen met wie ik ongeveer meteen een klik heb, een beetje alles of niets. Mensen van mijn werk waar ik 'wel leuk' mee kan praten zijn dan niet genoeg de moeite waard, of zo. Terwijl je dat van te voren flink mis kunt hebben, natuurlijk.

Dat klinkt niet goed! Heb je er wel eens therapie voor gehad? Niet omdat ik denk dat je gek bent, maar meer in de zin van ''workshop omgaan met (...)'' of ''Tien tips van ervaren (...) om (...).'' Of schat ik het nu totaal verkeerd in en kun je wel leven met het over-de-grens-heen-gaan?

Nouja, ik kan heel prima oppervlakkig en soms ook minder oppervlakkig kletsen met mensen, maar daar blijft het vaak een beetje bij.

Ik ben al jaren in therapie, inderdaad onder andere om hiermee om te leren gaan. Wat ook niet meehelpt is dat ik nogal perfectionistisch ben :o en dat is niet zo'n goede combinatie met chronische vermoeidheid :d

Schrödinger 07-10-2011 19:59

Citaat:

Panopticon schreef: (Bericht 31997597)

wát

dumb dumb dumb dumb dumb

Miekje* 07-10-2011 20:00

Kennen jullie dat gevoel dat je vreselijk chagrijnig bent, en je je echt kapot ergert aan werkelijk ALLES om je heen? Ook aan dingen die verstrekt normaal zijn? En dat je huilerig bent en moe en dat je het liefst tegen alles wat je maar tegenkomt schreeuwt dat ze je met rust moeten laten? -o-

Chick Rock 07-10-2011 20:00

Citaat:

*Miekje* schreef: (Bericht 31997630)
Kennen jullie dat gevoel dat je vreselijk chagrijnig bent, en je je echt kapot ergert aan werkelijk ALLES om je heen? Ook aan dingen die verstrekt normaal zijn? En dat je huilerig bent en moe en dat je het liefst tegen alles wat je maar tegenkomt schreeuwt dat ze je met rust moeten laten? -o-

Tijd van de maand? :d

Schrödinger 07-10-2011 20:01

Citaat:

Nee.

Miekje* 07-10-2011 20:01

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 31997633)
Tijd van de maand? :d

Uhu.
Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31997634)
Nee.

Maar jij bent geen vrouw. En ja, dat maakt uit.

Schrödinger 07-10-2011 20:02

Citaat:

*Miekje* schreef: (Bericht 31997636)

Orly?

Chick Rock 07-10-2011 20:03

Citaat:

*Miekje* schreef: (Bericht 31997636)
Uhu.

Nou moet ik zeggen dat ik daar over het algemeen helemaal geen last van heb (Y)

Syori 07-10-2011 20:03

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31997637)
Orly?

Yarly. Dat maakt uit. :P

@Miekje: Natuurlijk herken ik dat. :D

Quintiano 07-10-2011 20:04

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31997374)
Ik wil ook een film kijken zo, maar als ik download gaat het internet te langzaam om nog iets anders op internet te doen. -O-

Knijp je client op bandbreedte, zowel up- als downstream, en halveer het maximaal aantal (half)open ports. C'est tout. Of delegeer deze boodschap aan de huisnerd (y)

Quis 2.0 07-10-2011 20:04

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 31997626)
Nouja, ik kan heel prima oppervlakkig en soms ook minder oppervlakkig kletsen met mensen, maar daar blijft het vaak een beetje bij.

Ik ben al jaren in therapie, inderdaad onder andere om hiermee om te leren gaan. Wat ook niet meehelpt is dat ik nogal perfectionistisch ben :o en dat is niet zo'n goede combinatie met chronische vermoeidheid :d

Wat jammer! Nieuwe vrienden maken kan zo fijn zijn. :)

En dat is ook al jammer, en jeetje, slechte combinatie inderdaad. Ik ben zo enorm ongelofelijk blij dat mijn snoeihard werken van de afgelopen jaren iedere keer gepaard ging met een net wat betere gezondheid (against all odds, ook nog eens). Inmiddels kan ik me al bijna niet meer inleven hoe het is, want nu ben ik gewoon moe van de dingen waar iedereen moe van raakt, op een manier zoals iedereen moe raakt (nog wat 'lopende gezondheidsprojectjes/ongemakken daargelaten).
Hoe je perfectionisme af kunt leren weet ik niet. Als je erachter bent, let me know. :o

Citaat:

Natuurlijk. Al heb ik er zelden last van.

Miekje* 07-10-2011 20:05

Zo, nu voel ik me niet meer de enige zielige vrouw op de wereld (Y).

Stefenootje 07-10-2011 20:06

Wat een boutwedstrijd tot nu toe.

Quintiano 07-10-2011 20:06

Citaat:

Nee.

Stefenootje 07-10-2011 20:06

Citaat:

Ja elke dag.

Quis 2.0 07-10-2011 20:06

Citaat:

Dobermann schreef: (Bericht 31997644)
Knijp je client op bandbreedte, zowel up- als downstream, en halveer het maximaal aantal (half)open ports. C'est tout. Of delegeer deze boodschap aan de huisnerd (y)

Ik snap helemaal niks van die eerste zin. Een huisnerd heb ik niet, ik woon alleen! In dit geval wel jammer, begrijp ik. :D

Syori 07-10-2011 20:06

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 31997656)
Ja elke dag.

Elke dag? Seriously? Dat is wel een beetje overdreven, hoor. ;)

Quintiano 07-10-2011 20:07

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31997658)
Ik snap helemaal niks van die eerste zin. Een huisnerd heb ik niet, ik woon alleen! In dit geval wel jammer, begrijp ik. :D

Gebruik je muTorrent?

Noedelhap 07-10-2011 20:08

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 31997478)
Hm zal ik vanavond Star Trek gaan kijken of een dvd'tje opzetten..?

Nederland - Moldavië! :mad:

Stefenootje 07-10-2011 20:08

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 31997661)
Elke dag? Seriously? Dat is wel een beetje overdreven, hoor. ;)

Oke, elke dag is overdreven, maar wel vaak.

Quis 2.0 07-10-2011 20:09

Citaat:

Dobermann schreef: (Bericht 31997666)
Gebruik je muTorrent?

Ik gebruik deze: http://torrentz.eu/ en dan meestal naar Piratebay omdat iemand eens liet vallen dat daar veel feed-dingese zitten, of zo.

Stefenootje 07-10-2011 20:09

Oke, wat zal ik nemen als toetje, een Bloody Mary of een White Russian?

Stefenootje 07-10-2011 20:10

Ik gebruik Piratenbaai en Mutorrent ja, kan zo alles vinden.

Syori 07-10-2011 20:10

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31997674)
Ik gebruik deze: http://torrentz.eu/ en dan meestal naar Piratebay omdat iemand eens liet vallen dat daar veel feed-dingese zitten, of zo.

Kunt het best µtorrent gebruiken. :)

Quintiano 07-10-2011 20:10

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31997674)

Ye, maar welk programma gebruik je om het daadwerkelijk te downloaden?

Uice 07-10-2011 20:10

Dit is serieus. De audio althans, de animatie weet ik niet.

Chick Rock 07-10-2011 20:11

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31997648)
Wat jammer! Nieuwe vrienden maken kan zo fijn zijn. :)

En dat is ook al jammer, en jeetje, slechte combinatie inderdaad. Ik ben zo enorm ongelofelijk blij dat mijn snoeihard werken van de afgelopen jaren iedere keer gepaard ging met een net wat betere gezondheid (against all odds, ook nog eens). Inmiddels kan ik me al bijna niet meer inleven hoe het is, want nu ben ik gewoon moe van de dingen waar iedereen moe van raakt, op een manier zoals iedereen moe raakt (nog wat 'lopende gezondheidsprojectjes/ongemakken daargelaten).
Hoe je perfectionisme af kunt leren weet ik niet. Als je erachter bent, let me know. :o

Ja, dat vind ik ook jammer! Hoewel ik hele fijne vrienden heb hoor ;) maar ik zou ook best nieuwe mensen willen leren kennen.

Wat ontzettend fijn dat het zoveel beter met je gaat! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Daar ben ik wel benieuwd naar :p

Sarah 07-10-2011 20:11

Hoi, ik kijk voor het eerst voice of holland. Oma vond de stoofpot lekker.

Commendatore 07-10-2011 20:11

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 31997670)

Des te meer reden om een dvd te gaan kijken.:p

Sarah 07-10-2011 20:12

Perfectionisme en cvs zijn ook wel een veel voorkomende combinatie :o

Chicka Little 07-10-2011 20:12

Avond*O*

heb mn eerste onvoldoende binnen.

Quis 2.0 07-10-2011 20:12

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 31997679)
Oke, wat zal ik nemen als toetje, een Bloody Mary of een White Russian?

Nu je het toch vraagt: ik zou een uurtje wachten. ;)

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 31997684)
Kunt het best µtorrent gebruiken. :)

Citaat:

Dobermann schreef: (Bericht 31997685)
Ye, maar welk programma gebruik je om het daadwerkelijk te downloaden?

Oh, dat is inderdaad dat muTorrent. :D

Stefenootje 07-10-2011 20:13

Voor Nederlands? /open deur

Noedelhap 07-10-2011 20:13

En dan scoort Nederland, en dan kijk ik nét even op het forum :rolleyes:

Stefenootje 07-10-2011 20:13

Citaat:

Quis 2.0 schreef: (Bericht 31997705)
Nu je het toch vraagt: ik zou een uurtje wachten. ;)

Hoezo, ik ben niet dronken hoor :P

Chick Rock 07-10-2011 20:13

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 31997670)

Star Trek it is!

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 31997701)
Perfectionisme en cvs zijn ook wel een veel voorkomende combinatie :o

Oja?

edit: overigens heb ik officieel geen cvs, alleen chronische vermoeidheid.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.