![]() |
Citaat:
En waarom niet? Help me eens aan een beter kapsel. Ik moet binnenkort weer naar de kapper en ik wil het niet veel korter dan het nu is maar wel weer wat... frisser of zo! edit: niet alleen carn, maar jullie allemaal dus :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:'( |
Citaat:
|
Iemand zegt dat hij een massage nodig heeft. Nou, zei ik, ga naar je moeder en vraag het haar! Maar zijn moeder was er niet. Wil jij het doen? vroeg hij. Dat gaat niet, zei ik, ik ben thuis. Maar zou je het doen? vroeg hij.
Wat moet ik daar nou op antwoorden. -o- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk ook die verrekte Beach Boys eruit. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O, en, ik vind de kapsel niet mooi. :o
|
Hoi :)
|
'Allo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom doet mijn :y het daar niet? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dat is het punt niet precies, met Tadzjieken mag ik wel praten. Maar Kaukasiërs zijn GEVAARRLLLIIJJJKKKKK. |
Gaap. Ik moet nog studeren maar ik ben moe :O
|
Ik ga mijn bak mona-toetje uit de koelkast halen, want ik vind dat ik die nu mag!
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik een aardig idee heb.
|
Citaat:
|
Kat, weet jij ook dingen van taalfamilies? Of andere mensen toevallig :O?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah! Mooi. We hebben namelijk een oefen vraag gekregen, maar geen antwoorden, dus ik ben benieuwd!
Spoiler
Dus. Hoe moet ik in hemelsnaam hier een stamboom dingetje van maken :D? |
Citaat:
|
Citaat:
Verder heb ik wel een idee maar ik mag niet meer typen omdat mijn pleegzus dan niet kan slapen. :o Ik herinner je er morgen aan! |
Citaat:
|
Aha! Maar ik dacht dus dat Taal A en Taal D waarschijnlijk meer aan elkaar verwant waren, dus of met z'n tweeën later zijn ontstaan, of dat 1 van die talen uit een ander is voortgekomen.
Maar dát wist ik al niet zeker :D |
Citaat:
|
Lorelei naamzoek: afgezien van de grafkop die eronder zit:
http://jufkyra.punt.nl/upload/Kapsel_2.jpg?? |
Missy naamzoek. Sinds wanneer is het 'klik hier voor het beleid' in het topicoverzicht rood? :O Of heb ik al die tijd geslapen en valt het me nu pas op?
|
Volgens mij is dat recentelijk gewijzigd :O of eigenlijk, nu ik erover nadenk, misschien wel alleen dat (Forumbaas+) in het rood staat.
|
http://farm5.static.flickr.com/4123/...8af1ac82b8.jpg
Nomnomnom :O. |
Ik ga stoppen met leren voor vandaag. Ik sta morgen wel een halfuurtje eerder op of zo. Ik ben echt te moe :o
|
Citaat:
Taal A pibo kaba diribo Taal B pephu gapha derephu Taal C bebo keba derebo Taal D pipu kepa diripu Ik denk dat A en D afstammen van B, en dat C gewoon een verwante taal van B is. |
Citaat:
|
Citaat:
B-(D+A)-C |
Citaat:
|
of C is de moedertaal gezien daar geen P in zit.
|
Ja, ik heb even de powerpoint erbij gepakt van dat college. Ik vermoeeed, dat ik dit moet oplossen met een leuk tabelletje. Iets met correspondentiesets enzo :O dus ik ben er nu mee aan het puzzelen.
|
Argh, welke combinatie moest je ookalweer maken om van NL toetsenbord indeling gewoon weer naar amerikaans te gaan? shift plus iets of zo.. of ctrl..?
|
shift en ctrl, volgens mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |