![]() |
Echt weird, mja somigge mensen worden al geil van stofzuigen dus ehh
|
Wanneer ze terugvechten..
|
latex, lak, hoge laarzen..:$
|
Gel, lijkt net op sperma :D
Dildo's vibrators Neuk filmpjes |
een meisje met een strakke broek die bukt,gewoon van die vorm van haar kont.moet wel mooi en lekker uitzien.
|
Als een jongen me tegen de muur aan drukt en begint te zoenen. Liggend is dat ook heel fijn :)
|
mijn collega die 20 jaar ouder dan mij is, :/
|
geile smsjes grote oorbelen hoge haken aan tijdens.....
oorlellikken enz. |
sixpack, mannen in uniform, massages, zoenen in me nek, 2 meisjes die zoenen. ;$
|
Citaat:
|
als ik mijn leraar van school
|
Citaat:
|
Kusje in mijn nek:bloos:
|
ik word erg geil als iemand langs mn panty streelt van teen tot dij , daar krijgk echt kriebels van
|
van piemels! zulke mooie.. :3
en dat mannen over je domineren? ofzo? :P en van mn ex.. maar hij is wel een klootzak.. |
Citaat:
|
lingerie*O*
|
Citaat:
|
Van een bloedmooie vrouw.
|
Als ik top tot teen lekker word gekieteld over mijn hele lijf, en als die vingers per ongeluk kietelend afdwalen naar ondeugend plekjes:bloos:
|
ik word opgewonden door justin bieber :$
|
Vriendjelief in bloot bovenlijf (of helemaal naakt mag natuurlijk ook) vind ik best wel opwindend.
Kusjes in hals, op buik. Als hij in mijn navel likt:') Streling over tepels. En sowieso vind ik het ook opwindend om hem opgewonden te maken(: |
Jongens in ontbloot bovenlijf, meisjes die zoenen, kus in nek en ook dat van tegen de muur/het bed drukken :)
|
een lekker meisje die geil is en jou uitdaagt.
|
Citaat:
|
Een meid met inkijk :D of een meid idd die je uitdaagt
Ook wel strakke broekjes, waarbij je goed hun bips ziet :D |
Massage, kusjes, lente:p
|
Citaat:
|
van Justin Bieber
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van (licht) gespierde jonge, liefst met sixpack
(btw dan is mijn crush 1 van die 2%mannen in nederland |
Welke 2% mannen?
|
Naakte wijven.
|
Ja ben gek op vrouwen die regenlaarzen dragen......
|
van gespierde armen,
en gebeft worden hmmmm oorlel likken is ook wel supergeil ;p |
Dominantie in combinatie met lichte(!) sm.
En, kusjes in mn nek :) |
Naakte borsten en kont, hmmm. En meisjes die er kwetsbaar uitzien, of juist fel.
|
Kleine baardjes, zo van 3 dagen ofzo. en gespierde armen. Oh wow. Gespierde armen is echt het aller lekkerste. En breed.
|
Citaat:
|
Als een meisje geil doet
|
Kusjes op/aanraking van een bepaald plekje bovenop mijn schouder dat echt ziekelijk gevoelig is, lang haar, en gewoon het feit dat mijn vriend er zo gruwelijk lekker uitziet tijdens de seks. (en ook daarbuiten ;))
|
Ik word wel geil van mezelf Of andere pijpen
Sex filmpjes |
Citaat:
http://www.studiogum.com/bilder/ma_gmh22b_sw.jpg Catsuit + Gasmasker op afbeelding = Fap Fap Fap |
Gewoon een vrouw helemaal naakt, en dan van die open schoenen met hoge hakken. Mmmmm, alleen als ik er aan denk al
|
Citaat:
Maar hoge hakken zijn ook wel leuk :P |
Als een wijf je wil als sexslaaf. En ik heb voetfetisjme dus ik word ook opgewonden van voeten... Inhet topic voeten likken staat waar ik van houd
|
Citaat:
|
Nee, mijn broertje is 11, ik 14 xd Wij gebruiken dit acc samen
|
Mannen die dominant zijn, leiding nemen en over mijn grenzen heen durven te gaan. Naast deze dominantie moet er wél veel respect en veiligheid zijn. Als dat respect er is dan mag er zo nu en dan best respectloos gedaan worden in de slaapkamer (lichte vorm van SM bijv.)
Mannen die niet dominant zijn maken een kleine kans. Anders neem ik snel de leiding en ben ik de dominante factor. Iets wat ik liever niet ben.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |