![]() |
Okay haten is een groot woord, maar op dit moment irriteer ik mij zwaar aan mij gehandicapte broer die blijkbaar weer eens aandacht te kort komt en reageert op een paar dingen die ik op mijn twitter heb gezet alsof ze over hem gaan... Maar ik negeer hem gewoon weer totdat meneer gaat zeuren bij zijn moeder :eek: dat zijn zusje hem negeert en niet lief is tegen hem... *O*
|
ik haat mij zelf
|
die hypochonder uit de klas die zich gruwelijk aanstelt. I know, part of the disease.. Maar gruwelijk irriterend.
|
Het enige waar ik echt een godsgruwelijke teringhekel aan heb en wat wel in de buurt van haten komt is mijn oude computer, die ik tegenwoordig nog maar zelden gebruik. Als ik hem echter wel moet gebruiken word ik direct overvallen door moordneigingen, omdat hij altijd vastloopt, onvoorstelbaar langzaam is en zelfs een plaatje van 100 kb openen vaak al een te grote opgave voor 'm is. Ik heb me al vaak moeten bedwingen om het ding met geweld het raam uit te smijten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kut,tyfus,pleuris, me'ertje. ACAB.
|
Ik heb meestal gewoon zo'n tijdelijke irritatie, bijvoorbeeld als er kinders in het restaurant waar ik werk van hun goedbedoelende ouders vlak voor de uitgang naar de keuken met speelgoedautootjes mogen spelen, en ik er dan met mijn dienblad omheen moet laveren om a) niet op een kind te trappen en b) niet te struikelen over die godvergeten autootjes om alles heel bij de goede tafel af te leveren, dan heb ik echt zoiets van argh, ouders, voed je kinderen een beetje op, maar als ik dan klaar ben met werken is mijn irritatie ook weer klaar. Verder ben ik best een vredelievend persoon :)
|
De meeste buschauffeurs.
|
Citaat:
|
Dan bedoel ik het rijgedrag :D
|
DIE STOMME ROT FRUSTATIES OVER DIE ASBEST!!!!!!!!! IK KRIJG HET NIET UIT ME KOP!!!
Kijk ff bij mn topic "Asbest ingeademd?" van mij bij lichaam en gezondheid. Dan snap je me wel! |
Citaat:
Ik dacht dat het nu wel voorbij zou zijn met het gezeur, want: Citaat:
|
Citaat:
|
ik haat mensen die echt no-life zijn in games maar nog steeds n00b zijn xDD
|
Ik heb een hekel aan mensen die anderen uitschelden om niets.
En ik heb een hekel aan groente. ^^ |
Ik haat het feit dat, als iemand een probleem heeft met jou, dat niet in je face zegt, maar er omheen gaat.
Bijv. iemand wil geen contact met je of ergert zich aan jou, dat hij/zij jouw dan verwijderd als friend op hyves, facebook, etc. Zeg het gewoon in z'n gezicht, anders is het gewoon zwak. |
Ik haat mijn Engels docent. Hij laat ons zowat elke 2 weken een verslag schrijven en denkt dat hij onverwacht is met zijn so's terwijl hij hartstikke voorspelbaar is!! en hij valt nooit uit.:@
|
Dat is toch echt geen reden om een leraar te haten :o
|
school haat ik en alles dat er mee te maken hebt.
het is gewoon facking saai. ik kan frans al helemaal niet uitstaan. al die klote gramatica en ik haat echt overdreven arrogante mensen zoals me zusje |
Arrogante mensen die zeuren.
|
Citaat:
|
Mensen die luid eten.
|
Buikkrampen.-O-
|
mensen die je haten Beaucuse you support someone :(
|
Vanaf aanstaande maandag elke dag stage van 9 tot 5 en werken van 6 tot 9. Mijn leven wordt een hel. Daarnaast ruzies met mn vriend, thuissituatie dat minder gaat. Ben ook nog eens verlegen. Voel me zo vaak down. Uit boosheid ga ik maar alcohol zitten drinken. Snijden doe ik al niet meer. FML.
|
iedereen.
|
Mensen die mij uitschelden terwijl ik niks doe:
Eindelijk een keer willen leren, liggen mn boeken op school Iets heel graag willen doen, heb ik daar de kans voor ben ik het vergeten.... En verder nog veel en veel meer :P |
Citaat:
|
Mensen die denigrerend doen over mijn studie zonder er ook maar ene fuck van af te weten.
|
school, waar je niks mag en alles moet, en waar je 0.0 rechten hebt,
mensen die altijd aandacht nodig hebben mensen die niet uit komen voor hun geloof mensen die altijd aan men kop zitten te zeuren mensen die zich beter voelen dan anderen mensen die mij altijd verbeteren mensen die altijd alleen maar kijken naar hoe je er van buiten uit ziet, en ja dat zijn er nog al veel... mensen die al een oordeel over je hebben voordat ze je kennen ik kan echt nog wel een uur door typer waar ik me aan erger....... :( |
Door rood rijden met de fiets, want de voetgangers stonden wel al op groen. Toch een boete.. 1312.
|
mensen die je haten om geen reden :)
|
Pesten op pijnlijke wijze.
Ladders in mn panty. Mensen die denken meer te zijn dan een ander. Overdosis huiswerk. Pedofielen. Mn moeder die topless ligt te zonnen. Ongesteld zijn. Mn gymleraar. |
Citaat:
|
autos die hun knipper licht niet aan doen als ze de bocht om gaan ZO ERGELIJK!!!
|
Als de warme kraan wordt open gedraaid als je net lekker aan het douchen bent -__-
|
gewoon een dude ala waar het her en der over ging.
gelukkig zonder studie sneeuw of treinverkeer. heb wel een hekel aan de term ouwe zoals dat als een stopwoordje gebruikt wordt.... wat is er gebeurd met relaxed en cool? of chill out. |
dat ik verlegen ben en huiswerk
dat was het :3 |
Noord-afrikanen die op het fietspad lopen terwijl er een voetpad naast ligt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn niet alleen de Noord-Afrikanen die dat doen.;) |
Citaat:
|
ik haat mezelf! ik vind mezelf echt een kutwijf. ik doe nooit iets goeds
ik ben dom, ik ben lelijk, te dik, heb teveel problemen, stress teveel, haal te slechte cyfers, wordt gepest |
het liefst zou ik nu zelfmoord plegen maar dat kan ik mn vrienden en familie niet aandoen
|
Citaat:
OT. Ik haat aandachttrekkers. |
Citaat:
|
Citaat:
& die dude hierboven, je hebt een punt, maar zelfmoordneigingen zijn GEEN aandachttrekkerij. Fora ermee volspammen wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |