![]() |
Citaat:
Voor jou misschien wel :bloos: |
Ohoh, Noedel gaat Stefanizzle Watsbeffen.
|
:D
|
Citaat:
En gaat of al gedaan, dat is de vraag. |
Citaat:
|
We moeten weer eens een zoenschema maken ofzo
|
:D Wat een doorzichtige poging om aan informatie te komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Ik heb met Steef noch Noederl gezoend!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De geheimzinnigheid omtrent dit onderwerp is toch gewoon al een volmondige ja? :o
|
Citaat:
Ik ben het alleen eens over LOTR. Wat een tijdverspilling. |
morge!
|
Citaat:
Anyway, goedemorgen. En een olijke Dolly Parton-day gewenscht! |
Het duurde te lang voor ik die snapte :facepalm: terwijl ik dan weer wel weet welke pokerhand de Dolly Parton is!
|
Citaat:
Citaat:
|
Oi, lekkere sfeer hier in het museum. Er is bekend gemaakt wie er ontslagen worden en er verdwijnen dus 7 volledige banen en heel veel uren.
|
Citaat:
|
Whoops, daar had ik bijna 'taim' in plaats van 'time' getypt in een presentatie voor Hoge Meneren :o
|
Citaat:
|
Bluuuh, ik haat het om alles af te moeten bellen voor een stageplaats. En ik heb nog maar anderhalve week, dus het wordt steeds moeilijker :(.
|
Citaat:
|
Citaat:
oooh ik dacht dat je ook op jezelf doelde.:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook een aai over m'n bol :bloos:
|
Citaat:
En de LotRs zien er wel kek uit, maar verder niks. Nee, je bent te snel tevreden, Quintiboy! |
Alleen maar omdat ik niet zo'n zure "maar het boek is beter, heeuuurrrr"-droeftoeter ben :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LotR vond ik trouwens ook geen hapslikwegleeservaring. |
Citaat:
|
Dat zou ik graag doen (y) maar helaas.
|
Citaat:
80% van alle films is een boekverfilming, en in de jaren '40 en '50 werd er heel veel gebaseerd op wegwerppulp. Dan is het niet zo moeilijk om de film beter te maken. Citaat:
|
Citaat:
Desalniettemin: HP is toch een beetje LotR-lite in mijn ogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gatver, wie heeft er ooit verzonnen dat we paardenles moeten krijgen? De anatomie van een paard is wel bijzonder/interessant, maar de rest... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja hallo, ik ga geen boek lezen waarvan zelfs de fans toegeven dat een derde waardeloos is. |
Citaat:
Maar goed, na 100 pagina's kon ik het niet meer aan, zelfs al was het dan retespannend geworden, veel te veel moeite. Als het niet voor haar was geweest had ik het na 2 blz weggelegd denk ik. |
Ik ben met Uice!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |