![]() |
Zeker: * Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * eztah * drama * expl. boy * anzjeboown * Aurelia AutumnRain Misschien: * Faery * water and fire * black dolfin * otherside * Dreen *AtHell *heeft zichzelf weggehaald* ik kom nu zeker weten niet meer, ben echt in het geheel euro-loos :( |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij gaat elk mens wel eens de stad in of naar het bos.... :confused: |
neej mah julie hebben van die namen duas vandaar haha
mah dit is dus egwoon een forum bezoekers meeting? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
had je beter giosteren kunnen dopen toen was er feest en koopzondag ensow |
Citaat:
|
Citaat:
k weet trouwens nog niet zeker of k naar de meeting kom ivm bezoek aan een bepaald persoon *giechel* :o |
Citaat:
|
Citaat:
trouwens trouwens, als je die foto op het forum zet zal k ook eens even een ai-ai captain iris foto op t forum zetten *evil grin* k bedoel; stel je voor dat mn "stijl" eraan gaat :eek: :rolleyes: |
Doe maar de 21e:) dan zal ik jullie die aaf vast wel zien.. als Steve zo verstandig is om ze mee te slepen naar de nul;):)
lijkt me leuk:) |
hey maar in hen gelo word de meeting?
van welke forums allemaal dan ook van software en multimedia daar posst ik eigenlijk alelen maar :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol de 21 ben ik ook in Hengelo 's avonds :D
Als ik jullie zie lopen zal ik wel ff roepen :p (alhoewel ik niet naar de Nul zal gaan ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
ik zla als ik jullie was als afspreek punt de brinktoren nemen is duidelijker als de station omdat je via voor en 8erkant nah binnenkan bij stayion |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
welk bos?? er is daar geen bos whaha of je moet het bos bij de bosweg bedoelen |
Citaat:
Haha, ben ik toch niet de enige die het gewoon helemaal was vergeten dat daar bos is. |
Citaat:
(of ga je lopend door bos nah hengelo :D ) |
komen jullie vaker in het bos daar??
jullie weten dat dat bos bekend staat om enge mannetjes met lange jassen??? en dat soort rare wezens??? gr. J |
Citaat:
dat is het bos aan de vliegveld straat! |
Nee dat is wel dat bos, vriendinnetje van me woont aan de bosweg, echt gevaarlijk daar hoor... mooie huizen en zo maar hartstikke verlaten, je leest zo vaak in de krant dat daar weer iemand is verkracht (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor altootjes ik ga zaterdag wel opletten of ik jullie zie ;) |
Citaat:
|
Ik zou best willen komen, maar het is te ver weg voor mij :(
|
zaterdag ben ik zowiezo wel in de nul
|
hmm ik kan niet meer :(
i know i promised, maar robodock is en daar MOET ik heen... |
Citaat:
Hmmmm, als het echt niet pluis is in dat bos... Dan kunnen we ook naar het park natuurlijk. Wel heel iets minder spannend enzow maar freaky bos is me net iets te spannend. |
Citaat:
Het liefst zou ik iedereen een keertje meeten :) |
als er iemand zou komen die ik iets beter zou kennen
was ik ook gekomen ;) |
Citaat:
:mad: |
Citaat:
meeebie kom ik ook wel, ligt aan een aantal mensen |
Hoop echt dat er tenminste een redelijk getal aan lieve mensjes komt. :(
Wil zoooooo veel mensjes zooooooo graag meeten. :) Kom gewoon allemaal :D *hmmm, toch jammer dat mensjes geen geld en tijd boompje in de tuin hebben staan* *gaat d'r leven wijden aan geld en tijd boompjes uitvinden :)* |
Zeker:
* Black Sugar * taratarataratatratanfsf (rubysoho) * ~(S-|-)2v!lL~ * eztah * drama * expl. boy * anzjeboown * Aurelia AutumnRain *black angel Misschien: * Faery * water and fire * black dolfin * otherside * Paranoide * Dreen *AtHell er moet wel ff duidelijk worden wanneer het is :o |
Citaat:
Mja, ik sta in ieder geval om 2 uur op het centraal station van Enschede, gewoon gelijk waar iedereen de trein uit komt stappen. Daar wacht ik een half uurtje en dan ga ik gewoon. En dan sta ik om 6 uur op het station in Drienerloo (kom je met de stoptrein vanuit Hengelo) voor de mensjes die mee willen het bos in. Tsja en voor de rest van de avond moet je maar gewoon bellen als je niet eerder kan komen. |
Citaat:
|
hmm ik zie dat het deze zaterdag is:(
waarop ik dus moet werken zie ik en ook nog een feest heb 'k wist niet dat het zo snel was dus een verplaatsing zou mij ook wel goed doen denk ik :( solly |
Citaat:
|
Jamaar jamaar :( Aaaah!
|
De Nul is toch zown alto-tent ofniej?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|