![]() |
Jawel, sommige vrouwen kunnen het op commando!
|
Hmmm. Die gedachte spreekt me niet echt aan.
|
Mij ook niet. Maarja.
|
Hoi ik ben opgeroepen voor jury duty :lisa:
Maar ik denk dat ik dat helemaal niet mag op mijn visum :confused: |
Huh, ik dacht dat dat sowieso alleen gold voor Amerikaanse citizens. :s
|
Dat bedoelde ik inderdaad! Is me nog niet helemaal duidelijk of dat voor County Jury ook geldt. De brief zegt niet "US citizen", alleen "North Carolina citizen" en het is me niet helemaal duidelijk wat dat daar de legale betekenis van is.
In ieder geval sturen ze die brieven naar iedereen die in hun administratie staat, dus ook vanwege rijbewijzen en belasting etc. Kennelijk is het te moeilijk die database te koppelen aan de gegevens van de immigratiedienst :herp: |
Citaat:
|
Wauw. Conducteurs die aan de reizigers vragen om alsjeblieft de drukte via de app te melden omdat "de directie dan misschien eindelijk eens luistert". Gaat goed daar bij de NS (Y)
|
Citaat:
En op fora lees ik heel veel dat je wel opgeroepen kan worden voor, maar dat je niet kan uitvoeren met ernstige repercussies soms zelfs. |
Zal ik het op reddit vragen voor je?
|
Onder welke court jurisdiction val je eigenlijk :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Een van de cliënten heeft de hele avond zitten kleuren toen ze in de gaten kreeg dat ik morgen voor het laatst ben. Ik kreeg een secuur met roze en geel ingekleurde olifant met daarop een aantal kriebels die betekenen "voor Caroline getekend door XXX" :lief::lief::lief:
|
Enilorac stinkt naar kak :lief:
|
Maar na morgen niet meer!
|
Oké, vier keer in de week klimmen is best wel uitputtend. Denk dat ik toch maar 2-3x als streven aanhoud :D
PS @deadlock: Durham county. 80% Hillary, dat wel :herp: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe is je gesprek voor de vaste groep gegaan? |
Niet goed :D maarrrrr ik mag naar de groep van mijn eerste keuze *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn nanny kind is zo druk in z'n hoofd en heeft constant aandacht nodig maar hij weet zelf niet wat hij wil en alles wat ik bedenk is niet leuk genoeg. Weten jullie iets om hem bezig te houden?
|
Keuze geven uit twee dingen, dat gaattie doen, anders is het jammer en mag hij zelf iets verzinnen.
|
Citaat:
|
Ik denk dat in elkaar slaan vrij goed werkt.
|
Citaat:
|
Als je maar hard genoeg mept zeggen ze nooit meer iets. Doe ik bij cliënten ook (y)
|
Meh, Resident Evil draait niet in db. :bob:
|
Citaat:
|
Over evil gesproken, ik ben nu m'n haar rood aan het verven.
|
Rood :lief: foto van het resultaat!
|
Oeh :bloos:
|
M'n huisgenoot zegt net over mij tegen een vriend van hem via Teamspeak: "Ja, Bas is echt niet te doen met Mortal Kombat 3. Hij is echt kankergoed in button mashen."
:confused: :D :D |
Ik heb morgen een gesprek over mijn scriptie en ik heb nog helemaal geen idee wat ik wil gaan doen. :lisa:
|
https://mobile.twitter.com/joshrogin...74682915287045
http://www.hrc.org/blog/Possible-Tru...g-LGBTQ-People Welp. Waar rook is is vuur :/ |
Citaat:
Spoiler
|
|
Goeie kleur HO (y)
Ik had net -na een vrij luie dag- even een kwartier optimale productiviteit. Allemaal mailtjes verstuurd, declaratie ingediend, dingen geregeld bij DUO. Go Eline! |
Citaat:
|
Citaat:
:( @quotes van Carn |
Citaat:
|
Mijn moeder is blij dat ik er weer ben, ik heb al drie verschillende kapsels gehad. "even uitproberen voor de carnaval"
|
:D Ahwww.
|
Wie zijn de actieve plusjes tegenwoordig?
|
Phoeb?
|
Oh is die plus tegenwoordig. :D
|
Tegenwoordig? Al fucking lang, pannekoek.
|
Dat valt mij toch niet op, vlerk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |