![]() |
Citaat:
|
Citaat:
maar praat ie eigenlijk uberhaubt wel Engels? |
Citaat:
|
The Lager Louts
Strap-Onz Endless Struggle etc..... vind ik wel coole bandnamen |
Citaat:
ennu...versta jij hoofdletters dan??? |
Rancid, Placebo, The Smashing Pumpkins, The Rolling Stones, en d'r was d'r nog een... argh... o ja, International Noise Conspiracy
|
(roel, kappes met die nick wil je... )
Nobassak (kassabon :P ) Me First And The Gimme Gimmes |
Citaat:
|
He, mijn topic omhoog gehaald
nieuwe toevoeging: Postman Syndrome Isis From Autumn To Ashes |
aphex twin
echt super-naam :D |
de zakratten
Flinkstoneds excremetory grindfuckers grolschbusters extreem exceem enz :) |
Citaat:
|
welle erdball :D
|
konstepaasje
|
-88 finger louie (genoemd naar een mafia pianospeler in een club in chicago)
- cause for alarm - american nightmare (helaas werden ze verplicht door een of andere rot film hun naam te veranderen, heet nu american nothing) -MM (gewoon MM!) -BACKFIRE! (lekker krachtig) -sick of it all - De Vettige MATJES! naja vast nog wel een hoop meer.. |
Citaat:
|
American Nightmare werd niet door een rotfilm gedwongen hun naam te veranderen, maar door een gelijknamige band die van die sleazy rock n roll maakt(en dus sucked automatisch). En ze heten geen American Nothing meer. Dat was voor 1 tour. Nieuwe naam soon....
|
Citaat:
MM zuigt gewoon vind ik, wat heb je eraan? Het zegt niets, het straalt geen fuck uit. |
Ik vind de band zelf ook niet echt bijzonder. Niet slecht though. De naam sucked als je t mij vraagt.
|
placebo
moby smashing pumpkins white stripes sigur rós (wat t ook betekent :D) daft punk soulwax dat is alles wat me nu zo'n beetje te binnen schiet |
strung out,
klinkt gewoon vet en daarbij ook nog een geweldige band, wat wil je nog meer??? |
Dat ze de handdoek in de ring gooien. Nooit een fan geweest, maar nadat ze Jim Cherry de zak gaven was t echt niets meer...
|
the Monkees :cool:
the Band the Kinks the Animals the Mama's and the Papa's the Marcels the Supremes the Troggs the namen zijn :cool: cool! |
Arkangel
|
Hoe kut is fuckin Arkangel...dat mensen die band nog luisteren.
|
ow
uuh k loop dus een beetje achter op het american nightmare front maar dat mag de pret niet drukken.. MM! vind ik wel een vette naam, vooral in het logo van de band.. |
Johnny Truant
earthtone9 Dillinger escape plan the blueprint fly pan am a silver mount zion godspeed you! black emperor |
en natuurlijk pitchshifter
|
Citaat:
(de muziek zelf is in ieder geval lekker bruut) |
Further seems forever
Rufio Five iron frenzy Killswitch engage Five point o Leftfield Group X |
prostitute disfigurement
vaginal carnge anal cunt cock and ball torture extreem eczeem konstepaasje:P gorguts jungle rot monstrosity goatwhore lividity maniac butcher prosthetic cunt anal torture vooral veel death |
Citaat:
Ultraspank waiting for autumn eighteen visions mothek dat soort pruttel ow ja, en bloedhoest :p |
ow: Kill Mudder Fucin' Depeche Mode :D
|
Ik vind Teriminal Choice en Type o negative wel wat hebben.
Children of Bodom ook als je weet waar die naam van afgeleid is. extreem eczeem geniaal.... :D |
The Cranberry Saw Us (Soort van parodie op Cranberry sauce, alleen jammer dat ze het later verandert hebben in The Cranberrries, hoewel, das ook nog wel leuk)
(International) Noise Conspiracy Sigur rós Placebo Van Katoen Godspeed You! Black Emperor Air Catatonia Heideroosjes Jethro Tull (die hebben tenminste geschiedenisboeken gelezen) Kinderen voor kinderen (das pas origineel!) Skunk Anansie Queens of the stone age Isis (zo heette mijn eigen band eerst voordat we erachter kwamen dat er nog een band en een dj zo heette…) Spinvis The Hives 59 Times The Pain REM Against Time Cinderella Crash Test Dummies Dandy Warhols Muse |
killswitch engage vind ik echt een vette naam maar de band vind ik klote
|
caliban
the cure minor threat poison the well a fire inside dillenger escape plan |
Citaat:
:D |
Sex pistols
Mudvayne Flogging molly laternpoll, dat zijn wel erge namen. |
candysuck
bikini kill diva destruction scarling. |
rancid
eek a mouse < vinnik echt een coole naam weezer prodigy |
Graveland
Britney Spears Burzum Brainpower Darkthrone |
Heidenland
Emperor Immortal Limbonic Art |
mad season
nirvana kyuss opeth exodus |
Citaat:
laat me raden je maakt 'n cd rek van m'n borstkas :) |
Finger Eleven
|
Psychedelic State Of Bliss Association.
State of nothing left. At least we're not gay. Lange namen. ;) |
- Gluecifer
- Rip Offs - Vapids |
wat is against time een kutband zeg sorry....
vette naam: sneaky bat machine Nitzer ebb |
Spawn of possesion
Myrkskog Monstrosity Vile Broken hope Catastrophic Obituary god dethroned Iniquity |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |