![]() |
misschien rookt ie wel
|
Citaat:
|
ik vind WT zwaar over the top gegaan, paar jaar geleden waren ze nog veel origineler en was t ze volgens mij te doen om t originele, zoals t nu "lijkt" gaan ze nu voor t geld. in ieder geval ik vind t nu beetje saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
|
WT is ech gaaavvv...alleen Ice Queen vinnik minder...maarjah..ik vin iig hun eerste cd wel beter dan de 2e
twas alleen leuker toen niemand ze nog kende ;):) |
WT is poep
stelletje übermongolen dit was een sarcastisch grapje... :D
SSSSLAAAAAYEEERRRRR |
wel goede band, ookal luister ik liever naar het oude werk. En ben er ook wel mee eens dat die gitarist niet kan grunten, maar dat ze "enter" opnieuw uitbrengen zonder grunts vinnik echt zonde van de muziek en bovendien nog commerciele k*tzooi het enige wat je er mee doet is de muziek uitmelken.
|
mother earth is wel mooi, wel leuke groep.
|
'k vind ze wel leuk. mijn vader vind ze helemaal geweldig, haha, hij had laast 'enter' en 'mother earth' gekocht. wel fijn, want nu hoef ik ze niet meer te kopen :D
'k heb ze 1,5 keer live gezien (een half, aangezien ik bij parkpop halverwege flauwviel :o , dat was iets minder) :( (had gewoon te weinig zuurstof etc) maar goed, ik vind het wel fijne muziek. dus. |
Citaat:
ehh Als Within temptation niet commerciel wilde zijn moesten ze niet naar de fucking tmf awards gaan dat heeft ze gewoon de das om gedaan en dat was stom van ze want ik heb de de eerste 2 cd's ook van ze voor ze commercieel werden maar nu vind ik het gewoon stom dat ze zo commerciel zijn geworden |
Citaat:
|
en top of the pops dan en al die andere commerciele programma's waar ze heen gaan? Hoe wil je dat uitleggen? En hoe komt het toch dat elk blad dat je openslaat een interview met within temptation erin heeft staan? Goede muziek hoor, maar ze worden toch steeds commercieler :(
|
BLOAT
|
boeit me niet wat andere ervan vinden.
Gaat om de muziek. Ik vind het nog wel goed, ook al is het bekend. |
1 ding snap ik nie hoor. Je zou juist blij moeten zijn dat Within Temptation nou zoveel suc6 heeft (jah, ook in de comerciele)! Dat is toch juist hun doel!? :confused: Dat ze so populair worden dan he? Oke, het is wat minder als het tussen wat troep staat, maar het is wel oke, omdat je dan weet dat heel veel mensen je muziek leuk vinden! En het is gewoon un hele goeie groep... :)
|
Citaat:
|
Smiley vergeten: :rolleyes:
|
een goede middag daar!
WT heeft zeker wel mooie nummers, jammer dat ze die clips hebben uitgebracht! (voornamelijk voor concerten :P je betaald nu ut dubbelle) Achja...voor de rest is er niets mis mee =D Toedeloew, Mriej |
Citaat:
|
ik vind het echt een geweldige band!
Ieder optreden die ik gezien heb vind ik mooi!!! |
dretting dretting dretting, een drol aan een ketting
|
De verkeerde mensen houden ervan.
|
wat versta jijonder verkeerde mensen?
|
Citaat:
|
Citaat:
o voor de mensen die het niet snappen: BrEeZaHh-DrInKaHhHZzZzZ |
je vergeet de punkers.
en dan bedoel ik die punkers zonder enig verstand :D, de rest gaat wel..hehe |
Citaat:
|
idd :D :D :D
|
omhooggevallen
en ze hebben een zak van een PR man |
Citaat:
|
ik vind ze neit erg ofzo, ik kan er wel naar lusiteren, behalve als ze zo zeikerig zingt. Live optredens mogen wat mij betreft wel wat meer variatie hebben. Al de keren was het precies het zelfde.
|
bagger.
muziek is kut, die zangeres is kut met die domme 'dansjes', voor de rest is WT nogal een nichterig geheel. en dan ook nog dat ruige, gothic image. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
dat doet ze alleen maar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aha. Oke :).
|
Viel zwaar tegen op Lowlands..
|
gothic is gay ;)
|
Ze waren afgelopen vrijdagnacht bij ons op zeumerpop (voorthuizen, zekers) maar dat was zeker wel gaaf. als je ze live hoort zingen en 3 meter van het podium staat is het echt wel beter
|
Citaat:
UH ... denk ik.. of niet... |
Citaat:
Sharon zingt live echt vele malen slechter als op de CD's Ik vind het een beetje nep op die amnier, ze forceert heel d'r stem... |
tsja, ze geven mooie shows en dat is denk ik het enige spectaculaire. want van de zang 't vrouwtje moet je het niet hebben, k'heb ze op ll gezien en het was niet echt indrukwekend...
|
Citaat:
|
dystopia, kijk eens naar die Gothic mensen. Die zijn niet ruig, zijn eerder van die smalle homo mannen. Niet dat daar iets mis mee is hoor.
|
Citaat:
Maar een typische gothic vent een smalle homoachtige jongen?? Dacht het niet bent zeker nog nooit op een concert geweest?? Zo als in de rest van de metal scene zijn het ook gewone doorsnee mensen met uitschieters van heel dik en hetero en heel dun en homo echt vanalles wat. |
k vin ze wel gaaf (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |