Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Within Temptation, wat vinden jullie ervan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=200966)

Pharmacon 30-08-2002 17:07

misschien rookt ie wel

jnieuwelaar 30-08-2002 17:17

Citaat:

Nate schreef:

Huh, kunnen ze zelf niet grunten? Die 'nen koale ok niej?

Nee blijkbaar niet. Je hebt er best wat oefening voor nodig om ervoor te zorgen dat je je stem niet binnen een jaar verneukt. En aangezien WT nogal vaak optreedt is dat niet makkelijk.

Built to last 30-08-2002 17:22

ik vind WT zwaar over the top gegaan, paar jaar geleden waren ze nog veel origineler en was t ze volgens mij te doen om t originele, zoals t nu "lijkt" gaan ze nu voor t geld. in ieder geval ik vind t nu beetje saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.

mystress-darqyr 30-08-2002 20:02

WT is ech gaaavvv...alleen Ice Queen vinnik minder...maarjah..ik vin iig hun eerste cd wel beter dan de 2e
twas alleen leuker toen niemand ze nog kende ;):)

Hypocrisy_Female 30-08-2002 21:59

WT is poep

stelletje übermongolen dit was een sarcastisch grapje... :D

SSSSLAAAAAYEEERRRRR

Black Soul 30-08-2002 22:02

wel goede band, ookal luister ik liever naar het oude werk. En ben er ook wel mee eens dat die gitarist niet kan grunten, maar dat ze "enter" opnieuw uitbrengen zonder grunts vinnik echt zonde van de muziek en bovendien nog commerciele k*tzooi het enige wat je er mee doet is de muziek uitmelken.

BrunetJuh 31-08-2002 09:37

mother earth is wel mooi, wel leuke groep.

-Enid- 31-08-2002 10:56

'k vind ze wel leuk. mijn vader vind ze helemaal geweldig, haha, hij had laast 'enter' en 'mother earth' gekocht. wel fijn, want nu hoef ik ze niet meer te kopen :D
'k heb ze 1,5 keer live gezien (een half, aangezien ik bij parkpop halverwege flauwviel :o , dat was iets minder) :( (had gewoon te weinig zuurstof etc) maar goed, ik vind het wel fijne muziek. dus.

rock gek 31-08-2002 15:28

Citaat:

The Undertaker schreef:
gave band, blijf ik zeggen, 1 van de betere Nederlandse bands nog steeds.
ik vind het "commerciële" gelul af en toe een beetje onzin

de nieuwe cd kwam uit, Mother Earth dus.... en toen waren ze nog niet eens commercieel aan het zijn.... Nu hebben ze succes met hun cd, en natuurlijk profiteren ze daarvan, maar ze blijven tenminste hun eigen muziek maken.... want die zanger kan gewoon niet grunten, en om nou elke keer George te vragen om bij elk optreden te komen grunten is ook zo stom.... dus laten ze de grunts maar weg....
(waarom ze geen andere zanger zouden aannemen snap ik dan ook niet, misschien omdat anders het "gezicht" van WT weg is "Sharon den Adel" dus)

maar goed...... ik vind het gewoon een geweldige band
ik heb laatst weer eens naar hun cd: Mother Earth geluisterd, en enkel het nummer: Ice Queen vond ik kut, maar dat vond ik al vanaf het begin.....

goed, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe cd en zal hem ook zeker kopen :D

ehh Als Within temptation niet commerciel wilde zijn moesten ze niet naar de fucking tmf awards gaan dat heeft ze gewoon de das om gedaan en dat was stom van ze want ik heb de de eerste 2 cd's ook van ze voor ze commercieel werden maar nu vind ik het gewoon stom dat ze zo commerciel zijn geworden

jnieuwelaar 31-08-2002 15:43

Citaat:

rock gek schreef:

ehh Als Within temptation niet commerciel wilde zijn moesten ze niet naar de fucking tmf awards gaan dat heeft ze gewoon de das om gedaan en dat was stom van ze want ik heb de de eerste 2 cd's ook van ze voor ze commercieel werden maar nu vind ik het gewoon stom dat ze zo commerciel zijn geworden

ik geloof dat ze vanwege ice queen naar de TMF awards gingen. Dus daarvoor waren ze al commercieel.

Black Soul 31-08-2002 23:35

en top of the pops dan en al die andere commerciele programma's waar ze heen gaan? Hoe wil je dat uitleggen? En hoe komt het toch dat elk blad dat je openslaat een interview met within temptation erin heeft staan? Goede muziek hoor, maar ze worden toch steeds commercieler :(

Hypocrisy_Female 31-08-2002 23:58

BLOAT

vempire 01-09-2002 03:46

boeit me niet wat andere ervan vinden.
Gaat om de muziek.
Ik vind het nog wel goed, ook al is het bekend.

BrunetJuh 01-09-2002 07:35

1 ding snap ik nie hoor. Je zou juist blij moeten zijn dat Within Temptation nou zoveel suc6 heeft (jah, ook in de comerciele)! Dat is toch juist hun doel!? :confused: Dat ze so populair worden dan he? Oke, het is wat minder als het tussen wat troep staat, maar het is wel oke, omdat je dan weet dat heel veel mensen je muziek leuk vinden! En het is gewoon un hele goeie groep... :)

eXo 01-09-2002 09:50

Citaat:

J-tjuh schreef:
1 ding snap ik nie hoor. Je zou juist blij moeten zijn dat Within Temptation nou zoveel suc6 heeft (jah, ook in de comerciele)! Dat is toch juist hun doel!? :confused: Dat ze so populair worden dan he? Oke, het is wat minder als het tussen wat troep staat, maar het is wel oke, omdat je dan weet dat heel veel mensen je muziek leuk vinden! En het is gewoon un hele goeie groep... :)
Ja, maar je snapt niet dat je dan niet meer true ende alto ben, als een grote groep naar jouw muziek luistert.

eXo 01-09-2002 09:50

Smiley vergeten: :rolleyes:

Suicidial_Freak 01-09-2002 12:13

een goede middag daar!
WT heeft zeker wel mooie nummers, jammer dat ze die clips hebben uitgebracht!
(voornamelijk voor concerten :P je betaald nu ut dubbelle)
Achja...voor de rest is er niets mis mee =D

Toedeloew,
Mriej

jnieuwelaar 01-09-2002 12:17

Citaat:

J-tjuh schreef:
populair en commercieel zijn twee verschillende dingen.

nivava 01-09-2002 12:55

ik vind het echt een geweldige band!

Ieder optreden die ik gezien heb vind ik mooi!!!

Infaustus 01-09-2002 13:07

dretting dretting dretting, een drol aan een ketting

vempire 01-09-2002 13:07

De verkeerde mensen houden ervan.

Suicidial_Freak 01-09-2002 13:16

wat versta jijonder verkeerde mensen?

Hypocrisy_Female 01-09-2002 13:50

Citaat:

birthmark schreef:
blablabla
gefeliciteerd

jnieuwelaar 01-09-2002 17:53

Citaat:

Suicidial_Freak schreef:
wat versta jijonder verkeerde mensen?
breezervolk.

o voor de mensen die het niet snappen: BrEeZaHh-DrInKaHhHZzZzZ

Stigmata666 01-09-2002 17:55

je vergeet de punkers.

en dan bedoel ik die punkers zonder enig verstand :D, de rest gaat wel..hehe

jnieuwelaar 01-09-2002 17:56

Citaat:

Stigmata666 schreef:
je vergeet de punkers.

en dan bedoel ik die punkers zonder enig verstand :D, de rest gaat wel..hehe

goed dat je het corrigeert, anders hadden we weer heibel :D

Stigmata666 01-09-2002 17:57

idd :D :D :D

Masked Mage 01-09-2002 19:29

omhooggevallen

en ze hebben een zak van een PR man

eXo 01-09-2002 19:35

Citaat:

Masked Mage schreef:
ze hebben een zak van een PR man
:confused: uh.. dit topic heet toch niet "de PR man van Within Temptation, wat vinden jullie ervan?"

liesje 19 02-09-2002 19:05

ik vind ze neit erg ofzo, ik kan er wel naar lusiteren, behalve als ze zo zeikerig zingt. Live optredens mogen wat mij betreft wel wat meer variatie hebben. Al de keren was het precies het zelfde.

Snees 02-09-2002 19:08

bagger.
muziek is kut, die zangeres is kut met die domme 'dansjes', voor de rest is WT nogal een nichterig geheel. en dan ook nog dat ruige, gothic image.

je$u$ crust 02-09-2002 19:11

Citaat:

snees schreef:
bagger.
muziek is kut, die zangeres is kut met die domme 'dansjes', voor de rest is WT nogal een nichterig geheel. en dan ook nog dat ruige, gothic image.

als ik die pr man was zou ik die nichten dat wijf laten vuistneuken heb je metteeen een paar mooie grunts ;)

Rhinus 02-09-2002 19:12

Citaat:

eXo schreef:
Hehe.. meestal moet ik wel lachen om jouw posts (tóelachen, niet uitlachen) :D :D
:o :)

Citaat:

snees schreef:
en dan ook nog dat ruige, gothic image.
Ruig? 't Gothic image ruig? Right..

Infaustus 02-09-2002 19:13

Citaat:

schorremorrie schreef:
ik vind ze neit erg ofzo, ik kan er wel naar lusiteren, behalve als ze zo zeikerig zingt.

dat doet ze alleen maar...

Masked Mage 03-09-2002 14:58

Citaat:

snees schreef:
en dan ook nog dat ruige, gothic image.
Gothic en ruig gaat niet samen!

Snees 03-09-2002 15:42

Citaat:

Rhinus schreef:
Ruig? 't Gothic image ruig? Right..
dat bedoelde ik niet, vandaar die komma.

Rhinus 03-09-2002 21:40

Aha. Oke :).

angela123 04-09-2002 20:58

Viel zwaar tegen op Lowlands..

vempire 04-09-2002 22:04

gothic is gay ;)

FlorisvdB 04-09-2002 22:34

Ze waren afgelopen vrijdagnacht bij ons op zeumerpop (voorthuizen, zekers) maar dat was zeker wel gaaf. als je ze live hoort zingen en 3 meter van het podium staat is het echt wel beter

eXo 04-09-2002 22:51

Citaat:

vempire schreef:
gothic is gay ;)
Jij bent gay!

UH ... denk ik.. of niet...

Triloxigen 05-09-2002 09:19

Citaat:

FlorisvdB schreef:
Ze waren afgelopen vrijdagnacht bij ons op zeumerpop (voorthuizen, zekers) maar dat was zeker wel gaaf. als je ze live hoort zingen en 3 meter van het podium staat is het echt wel beter
Dan ben je 1 van de weinig die dat vind..
Sharon zingt live echt vele malen slechter als op de CD's

Ik vind het een beetje nep op die amnier, ze forceert heel d'r stem...

ampyra 05-09-2002 09:25

tsja, ze geven mooie shows en dat is denk ik het enige spectaculaire. want van de zang 't vrouwtje moet je het niet hebben, k'heb ze op ll gezien en het was niet echt indrukwekend...

dystopia 05-09-2002 17:25

Citaat:

Masked Mage schreef:

Gothic en ruig gaat niet samen!

Waarom niet? Als je iemand ruig vindt isdat toch subjectief? Waarom mag iemand dat niet vinen?

Rhinus 05-09-2002 18:51

dystopia, kijk eens naar die Gothic mensen. Die zijn niet ruig, zijn eerder van die smalle homo mannen. Niet dat daar iets mis mee is hoor.

Refro 05-09-2002 19:06

Citaat:

dystopia, kijk eens naar die Gothic mensen. Die zijn niet ruig, zijn eerder van die smalle homo mannen. Niet dat daar iets mis mee is hoor.
Wat is ruig laten we daar eens mee beginnen ?? Dat heeft iedereen voor zichzelf in de kop laten we daar maar niet over discutieren

Maar een typische gothic vent een smalle homoachtige jongen?? Dacht het niet bent zeker nog nooit op een concert geweest?? Zo als in de rest van de metal scene zijn het ook gewone doorsnee mensen met uitschieters van heel dik en hetero en heel dun en homo echt vanalles wat.

belleblaasbel 06-09-2002 11:57

k vin ze wel gaaf (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.