Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Zo'n net overhemd bij jongens? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=201757)

Nigo 31-08-2002 22:07

Citaat:

S schreef:

Das een kikke vest (y) .

Als ik erachter zou komen wie mijn D&G-speldjes jat he... Whooo :eek: :mad: .

;)

Oeh, multiple choice tijd!

a) de smoel/ogen/oren/kont dichtspelden met die speldjes.
b) een button van diegene maken en die aan je hemd spelden.
c) diegene een klassieke doch subtiele een knokkelbroodje verkopen.

a+b+c wat mij betreft :P, in no particular order.

S 31-08-2002 22:09

Citaat:

prototype schreef:

Oeh, multiple choice tijd!

a) de smoel/ogen/oren/kont dichtspelden met die speldjes.
b) een button van diegene maken en die aan je hemd spelden.
c) diegene een klassieke doch subtiele een knokkelbroodje verkopen.

a+b+c wat mij betreft :P, in no particular order.

Neeeh, niet A. Zonde van de speldjes. Komt er bloed en al aan...

:D

Chilli Dude 01-09-2002 21:04

Citaat:

tommy_h schreef:
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/1773.jpg

Hebber ook 1, bij bendorff in denhaag gekocht

juist zo 1

EaZy-S 01-09-2002 21:49

ik hep ook sown streep overhemd, maar dan van Jack & Jones :D
kvind hem zelf wel kewl! :)

a new noise 01-09-2002 21:53

Citaat:

GRRR schreef:
nog nooit gezien
maar ik kom ook nooit buiten

flapdrol :P

nare man 01-09-2002 23:52

Sinds wanneer is dat soort overhemden net?

LeRatLuciano 02-09-2002 00:07

Citaat:

S schreef:

Werken..?

als 15 jarige verdien je haast niets en dan gaat je maandsalaris op aan een kleding stuk als ik er vanuit ga dat je nog naar school gaat

Rat

Dwarfie 02-09-2002 06:30

Sorry, ik vind het niet mooi :P

Te grote kraag en de manchettes zijn ook niet mooi (ook te groot / ver omgeslagen).

Esmée 02-09-2002 11:03

Vinnik nie mooi

SpiritX 02-09-2002 11:05

Moet je staan. Ik vind het bij die gast op die foto niet echt geweldig..... NOFI

xsten 02-09-2002 13:03

Citaat:

nare man schreef:
Sinds wanneer is dat soort overhemden net?
ja ik stelde me ook iets heel anders voor toen ik de titel las...... :confused:

Anyway dit soort overhemdjes zijn me iets te trendy en iets te ordinair.

SpiritX 02-09-2002 13:35

Citaat:

xsten schreef:

ja ik stelde me ook iets heel anders voor toen ik de titel las...... :confused:

Anyway dit soort overhemdjes zijn me iets te trendy en iets te ordinair.
Citaat:

or·di·´nair (bn.)

1 onbeschaafd, vulgair
2 gewoon, alledaags
:confused: ;)

J-roen 02-09-2002 14:33

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

als 15 jarige verdien je haast niets en dan gaat je maandsalaris op aan een kleding stuk als ik er vanuit ga dat je nog naar school gaat

Rat

zeikerd :p :rolleyes:

Overigens is 'net' niet het woord wat als eerste bij me opkomt bij zo'n overhemd.
Mooi ook niet trouwens.

Roos 02-09-2002 15:06

Citaat:

SpiritX schreef:
:confused: ;)

Ach joh, zij vindt alles ordinair wat niet precies in het RL-straatje past

feline 02-09-2002 15:20

Citaat:

prototype schreef:

Bij zulke overhemden vind ik de kraag bepalend voor de koelheidsfactor, moet beetje hoog staan. 'k neem aan dat we het over die 45 graden gestreepte kreukel hemden hebben? 'k heb er zelf ook een en 'k vind ze super dope. (y)

Ik geloof dat ik weet wat het is. Een jongen uit mn klas heeft er geloof ik eentje (Umit, Lianne....). Hij heeft een beetje een piepklein maatje, en dat is beetje jammer. Voor de rest wel ok hoor..

Li 02-09-2002 15:55

Citaat:

feline schreef:

Ik geloof dat ik weet wat het is. Een jongen uit mn klas heeft er geloof ik eentje (Umit, Lianne....). Hij heeft een beetje een piepklein maatje, en dat is beetje jammer. Voor de rest wel ok hoor..

Umit heeft gewoon een aparte kledingsmaak, laten we het daar maar op houden;)

Ik denk als het niet te felle kleuren zijn en het goed gecombineerd wordt, het best leuk kan staan!

S 02-09-2002 16:10

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

Rat

Hmm... Ik verdien niet 'haast niks.' Oke, ik krijg kleedgeld, maar ik koop ook vaak van het geld dat ik verdien wat.

Maar komop, hoevaak is deze vraag nu al geweest...

Nigo 02-09-2002 16:23

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

Rat

Aaaaaand your point is? Naast uitgaan is kleding toch echt de voornaamste reden waarom je op die leeftijd een bijbaantje zou nemen dunkt me zo :)

LeRatLuciano 02-09-2002 16:42

Citaat:

prototype schreef:

Aaaaaand your point is? Naast uitgaan is kleding toch echt de voornaamste reden waarom je op die leeftijd een bijbaantje zou nemen dunkt me zo :)

ik heb geen punt alleen als je weinig geld te besteden hebt dan lijkt het me raar dat je dan overhemden van D&G gaat kopen

ja ok zijn blijkbaar veel mensen hier die rijke ouders hebben maar ik had echt geen geld voor die kleding op die leeftijd

nu verdien ik zelf wel aardig maar ik heb het er niet voor over, mijn beslissing toch

Rat

Dwarfie 02-09-2002 17:18

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

ik heb geen punt alleen als je weinig geld te besteden hebt dan lijkt het me raar dat je dan overhemden van D&G gaat kopen

ja ok zijn blijkbaar veel mensen hier die rijke ouders hebben maar ik had echt geen geld voor die kleding op die leeftijd

nu verdien ik zelf wel aardig maar ik heb het er niet voor over, mijn beslissing toch

Rat

Juist, en of mensen wel of geen merkkleding kopen is ook hun eigen beslissing. Einde verhaal.

S 02-09-2002 18:35

Citaat:

Dwarfie schreef:

Juist, en of mensen wel of geen merkkleding kopen is ook hun eigen beslissing. Einde verhaal.

Wat doe jij nou weer opeens in deze discussie? :p

Hier ging het niet over. Het ging over 'hoe een 15-jarige aan het geld komt om die kleren te kopen'... ;)

RuffThugg 02-09-2002 18:54

Citaat:

S schreef:

'hoe een 15-jarige aan het geld komt om die kleren te kopen'... ;)

Dealen, omaatjes beroven, af en toe helen, beetje in en verkopen, scootertje jatten. ;)

S 02-09-2002 19:09

Citaat:

RuffThugg schreef:

Dealen, omaatjes beroven, af en toe helen, beetje in en verkopen, scootertje jatten. ;)

Of natuurlijk gewoon The Godfather van de drugswereld worden. Kijk, dealen is leuk, leaden is beter ;):p.

xsten 02-09-2002 19:42

Citaat:

rosi schreef:

Ach joh, zij vindt alles ordinair wat niet precies in het RL-straatje past

oh jee, gaan we bitchen? Ik mag hier toch gewoon mijn mening geven? Daar is het namelijk een forum voor. Als ik vind dat dit soort overhemdjes er goedkoop en ordinair uit zien, dan lijkt mij dat ik dat gewoon mag zeggen....

oh en ik kan mezelf lang niet zo RL-geil noemen dan niet nader te noemen andere leden van de kijk-mij-eens-hoeveel-paardjes-ik-bezit-clan.

Maar goed, ms. Lauren, zal ik voortaan alleen mijn goedkeuring geven voor iets waar een paard op staat en mij verder niet bemoeien met kleding die niet mijn smaak zijn?..................... :rolleyes:

S 02-09-2002 20:49

Citaat:

xsten schreef:

oh jee, gaan we bitchen? Ik mag hier toch gewoon mijn mening geven? Daar is het namelijk een forum voor. Als ik vind dat dit soort overhemdjes er goedkoop en ordinair uit zien, dan lijkt mij dat ik dat gewoon mag zeggen....

oh en ik kan mezelf lang niet zo RL-geil noemen dan niet nader te noemen andere leden van de kijk-mij-eens-hoeveel-paardjes-ik-bezit-clan.

Maar goed, ms. Lauren, zal ik voortaan alleen mijn goedkeuring geven voor iets waar een paard op staat en mij verder niet bemoeien met kleding die niet mijn smaak zijn?..................... :rolleyes:

Huh. :confused:

Nigo 02-09-2002 20:50

Citaat:

S schreef:

Huh. :confused:

idd, je begint met overhemden en je eindigt bij RL :\

Nuck 02-09-2002 20:59

Citaat:

xsten schreef:

:rolleyes: Nou ja, ik zal me er ook maar niet mee bemoeien...

forum.scholieren.com 02-09-2002 23:44

Citaat:

Masked Mage schreef:
ik vind dit ook onder netjes vallen :)
http://www.attitudeholland.nl/media/...__101__TGR.jpg

Hahahaha die vent heeft lippestift en oogschaduw op!
Cool! Ik heb ook zin in carnaval! :D

Roos 03-09-2002 16:12

Citaat:

xsten schreef:

[..]

Hahaha mijn dag is weer ff goed :D (y)

(Natuurlijk mag je je mening geven, het viel me alleen op dat jij dingen vaak ordinair vindt :) )

(oh edit: ja ik ga hier verder geen hele discussie houden, maar je noemt mij ms. Lauren? Raad eens hoeveel kledingstukken van Polo RL ik heb... 0 dus.. :))

Mystique 03-09-2002 16:24

Ik hou van net en van nonchie, ik vind alleen wel dat het moet staan..anders kan het nog zo mooi zijn dan blijft het niet staan. ;)
maar overhemden vind ik vaak wel erg mooi, maar dan liever getaileerd en niet te lang. Die echte overhemden zijn ook (y) maar dan moeten ze wel in je broek zitten en niet los hangen.
maar dat overhemd wat jij hebt gekcoht vind ik meer neigen naar nonchie..zoals die jongen hem ook draagt is (y) Hou ik wel van.
Vind die echte pakken enzo pas mooi als je ouder bent. 25 jaar en ouder ofzo...(zoals die gucci-mannen habba habba habba!! :D)

Masked Mage 03-09-2002 16:38

Citaat:

forum.scholieren.com schreef:

Hahahaha die vent heeft lippestift en oogschaduw op!
Cool! Ik heb ook zin in carnaval! :D

:rolleyes: you are shortminded!!

fruitmand 03-09-2002 16:41

mn broer loopt alleen maar in die dingen
ik vind ze altijd wel leuk staan

nare man 03-09-2002 16:43

Citaat:

Masked Mage schreef:
:rolleyes: you are shortminded!!
JIJ bent juist de kortzichtige hier!

Waarom zou het van kortzichtigheid getuigen als iemand een grappige opmerking maakt over, laten we wel wezen, een redelijk opvallende en onorthodoxe outfit? Je mag toch godverdomme wel commentaar leveren op iemands kleding?

Ik weet dat er in de samenleving en dus ook op het forum een ethos bestaat waarin het jezelf onthouden van commentaar op kleding de norm is. Als je iets zegt over het lange haar van een alto, ben je kortzichtig. Als je een grap maakt over zo'n belachelijk elfje, discrimineer je. Het gaat maar door. Mensen moeten eens leren dat de ware tolerantie en openmindedness niet zozeer ligt in alles maar gedogen, iedereen maar met rust laten, maar in de eerlijke, gelijke, open dialoog waarin kritiek en commentaar dus wél geoorloofd is.

RuffThugg 03-09-2002 16:46

Hallelujah Praise The Lord.

Brothers and sisters can I get an amen?

AMEN!

xsten 03-09-2002 16:51

Citaat:

rosi schreef:

(Natuurlijk mag je je mening geven, het viel me alleen op dat jij dingen vaak ordinair vindt :) )

(oh edit: ja ik ga hier verder geen hele discussie houden, maar je noemt mij ms. Lauren? Raad eens hoeveel kledingstukken van Polo RL ik heb... 0 dus.. :))

ok roos, hier houd onze discussie op inderdaad. Voelde me alleen ff pissig op dat moment. N/O..... :)

Esmée 03-09-2002 16:59

Citaat:

rosi schreef:

hmzzz heb ik je anders wel eens zien noemen in de wat-heb-je-aan-topics... :confused:

Li 03-09-2002 17:03

Citaat:

Esmée schreef:

hmzzz heb ik je anders wel eens zien noemen in de wat-heb-je-aan-topics... :confused:

Ik ook:confused:

Esmée 03-09-2002 17:05

Oeeeh rosi help ons uit dit mysterie

Li 03-09-2002 17:14

Citaat:

Esmée schreef:

SpiritX 03-09-2002 17:36

Wat een dilemma......

* gokt op aardige zusjes en gedeelde kledingkasten *

nare man 03-09-2002 17:40

Citaat:

Esmée schreef:
Rosi heeft geen kleding van Polo RL...wel enkele kledingstukken van Polo Jeans Co., maar daar ging het hier niet om...het ging hier om 'paardjes'.

S 03-09-2002 18:09

Citaat:

nare man schreef:

Rosi heeft geen kleding van Polo RL...wel enkele kledingstukken van Polo Jeans Co., maar daar ging het hier niet om...het ging hier om 'paardjes'.

Eeh Nee. Het ging - in de eerste plaats - over een overhemd. ;)

Esmée 03-09-2002 18:27

Citaat:

nare man schreef:

Jaaah RL is RL hoor ;)

kaleidoscope 03-09-2002 18:31

Ik vind het geen mooie overhemden..

Masked Mage 03-09-2002 18:35

Citaat:

nare man schreef:

*hoop gelul*

jahjah, en als we over jullie wat zeggen zijn we gek :rolleyes: (n)
je doet je naam weer veel eer aan ;)

kaleidoscope 03-09-2002 18:41

Citaat:

Masked Mage schreef:

we? Wie versta jij onder we?

LeRatLuciano 03-09-2002 19:19

Citaat:

Masked Mage schreef:

jullie? dat is iedereen behalve jij zeker?

Rat

Chelsea 03-09-2002 19:48

dit word leuk (y) :d

Roos 03-09-2002 20:00

Citaat:

Esmée schreef:
Jaaah RL is RL hoor ;)
Ik ben ultiem lui..
spijkerbroek RL is nog altijd korter dan spijkerbroek PJ RL namelijk ;)

Oehh wat lieg ik de boel bij elkaar als het om merken gaat.. moet er natuurlijk wel een beetje bijhoren ;)

~louise~ 03-09-2002 20:17

Ik vind het bepaalde types wel staan, mits het ook goed gecombineerd is. Deze vind ik alleen net lelijk (die kleuren en streepjes)..

Niet echt mijn ding maar het kan wel staan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.