![]() |
Gewoon iets zwijmeligs, zodat ik 'gelukkig' wakker word, bijvoorbeeld Hooverphonic ofzo...
Of op de radio vond ik 'Lazy' dit jaar wel leuk wakker worden (met die stem van diene van de Talking Heads)... |
Pantera - Suicide Note part II
serieus, vooral die dikke riff, op 0:17 ongeveer :) booyaka, meteen helder :) |
Eigenlijk vind ik het altijd wel leuk om wakker te worden met iets van Jeff Buckley, Sonic Youth of Vive la fete of zo iets. Niet dat ik het leuk vind om wakker te worden, want ik slaap meestal liever, maar toch, met deze liedjes is het toch wel te doen.
|
Met een hard nummer van Children of Bodom. Of een nummer van Sepultura en mijn dag kan niet meer stuk
|
bouncing souls - say anything
anathema - release foo fighters - generator de eerste omdat die zo ontzettend lekker knalt, de tweede omdat je van de gitaarsolo gewoonweg wel wakker MOET worden (en dat is geen slecht iets, in dit geval :)) en de derde omdat ik er lekker vrolijk van word. |
DJ Nosferatu - The Desolate One
|
Thievery Corporation - Die eerste van The Mirror Conspiricy
|
The Breeders - Cannonball :D *jeugdsentiment*
|
freestyle van k's choice, want daar wordt ik zo vrolijk van
|
how about:
The Boo Radleys : "Wake up!" Blur : "Park Life" Cake : "Comfort Eagle" Cruachan : "Cattle Raid of Cooley" |
Bran Van 3000 - Drinking In L.A.
Air - All I Need Beatles - I Am The Walrus |
daar dacht ik vanochtend net aan, kon toch uitslapen, ben ziek enzow, maar der was zo'n heel oud liedje op de radio en toe dacht ik: daar mee wakker worden, mmmmmmmmmm...
ik weet alleen nie meer hoe die gaat :( iets met ik blijf vandaag in bed en ga lekker nix doen, maar die moet je wel in het weekend draaien... :D |
Mihoen - Broodje anarchie :D
Dan blijf je echt niet slapen :D |
Lostprophets, daar word ik actief van en dan kan ik tenminste opstaan en goed wakker worden ;):D Machinehead ook.
En bijvoorbeeld Sophya en My Vitriol zijn ook prettig om mee op te staan. :) |
blood for blood - bloodshed als ik dat hoor ga ik lekker opgewekt m`n bed uit ;)
|
sophia on te radio van the bejamins is wel vrolijk
|
less than jake - save the youth from exploding
ik word zo vrolijk van die infantiele skapunk :cool: (y) |
Whoo Hoo - Blur
WHOOOOOO HOOOO |
Citaat:
Nofx - The Decline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |