![]() |
Citaat:
|
soepelvallende rode jurk tot op mun knieen, zwarte netkousen met jarretels ( :p nieuw nieuw nieuw) hoge doc martens en een lang zwart wollen vest
|
Zwarte longsleeve DEPT.
Donkerblauwe broek Evisu. Zwarte sokken Puma. Keycord Status®. Puma Mostro Donkergrijs. Zilverkleurig horloge DKNY. Zilveren Armband Josh. Tas Diesel waar mijn wiskunde boeken in zitten. Jas Pall Mall ribstof met bonten kraag. Ik ga :). |
- lichtgrijze longsleeve H&M
- rood rokje, met aan de voorkant de letters G en S, en aan de achterkant U en S van G-sus - panty - zwarte leren puntlaarzen tot onder de knie met een lage hak *nieuw* - haar los - lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara |
*HEMA esay soft topje
*groen slipje *wit hempje *rode t-shirt benetton *rode trui C&A *blote voeten *slippers |
zwarte rok
zwarte beenwarmers witte ondergoed :eek: kylie shirtje :D zwart vestje met draak erop grote trui van een vriend van me met *kijkt* Staind erop :eek: en een shawl kzieeruitalslijkje :| |
Donkerblauwe baggy pants
rode boxer die er how charming onderuit komt Paars lila wannabe adijasje Haar alle kanten op,en 1 kant vastgezet met een bloem-speldje? :| en ook ik ben een lijkje,maar dat mag na een bijna dood ervaring :| |
zwarte sweater, broek.. dingetje.. ik heb geen zin om me fatsoenlijk aan te kleden.. haartjes zitten ook niet meer.. blote voeten, ik wil sokken :confused:
|
zwarte string
wit t-shirt mijn slaaptenue van afgelopen nacht |
Donkerblauwe bandplooi State of Art
Lichtgeel/wit/lichtblauw/donkerblauw geruit overhemd Dockers Donkerblauwe sokken Pierre Cardin Beige spencer Bootschoenen van Bommel |
uhm zwarte baggy broek
witte sokjes paars ondergoed grijze enorme capuchontrui |
slaapoutfit :|
|
- witte lieve kniekousjes met strikje (V&D)
- beige Vansjes (Britain) - wijde spijkerbroek (Britain) - geweeeeeeldig mooi ondergoedsetje, paars met zwart kant, met roosjes en strikjes :o (H&M) - wit spaghettidingetje (Hema) en dadelijk komt daar nog een wit met blauwe NFG longsleeve overheen, waar onze Lin (YuckFou) heeeel lief aan meebetaald heeft :) *dankt* |
- beige ribbroek
- lichtblauw blousje - lichtblauw/wit gestreept blousje - donkerblauwe instappers |
Citaat:
|
- Gebleekt redelijk kort spijkerrokje wat na jaren kwijtgeweest weer terug is - Studsriem (1 rij)
- Roze spagettitopje - Daaroverheen: een roze kant/gaas-achtig truitje met iets wijduitlopende mouwen - zwart/wit gestreepte kniekousen - kistjes - paars gaas-omslagdoekding als haarband om m'n hoofd Ik ga me zo omkleden, dat rokje zit irritant :/ |
felgroen t-shirtje en en grijze wijde!! ribbroek die heeerlijk zit. boxershort en beha en geen sokken
hmmmm |
Citaat:
Mjah, die broeken, maar wat maakt het nou uit of je een donkerblauwe hebt van merk A of van merk B? Tis toch allemaal hetzelfde... :rolleyes: |
Beige strakke dockers
wit-lichtblauw gestreept truitje lichtblauwe instappers Zilveren armband+ketting, DKNY horloge Luchtje DKNY The Fragrance French manicure |
wit shirtje Armani Jeans
rood longsleeve shirtje Replay erover lichte spijkerbroek Diesel gele Timbs haar in staartje echt zondag outfit :/ |
Haar in een staart :rolleyes:
Zwart shirtje van de hema met lange mouwen :D (---> ben in een rouw stemming (n) ) Spijkerrokje Panty :rolleyes: Ondergoed :rolleyes: Schoentjes (puma sparco voor wie het boeiend vind) |
Boxer-Short
Zwarte Sokken Relaxte Trainingsbroek Wit T-Shirt Vliestrui Tis zondag mensen waarom al die overdreven dingen! |
- Rood vestje met Exploited-patch :cool: :D
- Wit hemdje met héél veel rode hartjes (is eigenlijk een gewoon ondergoedhemdje, maar hij is zooo lief dat je 'm moet zien :o :)) - Valige zwart/grijze ribrok tot op de knie met voor en achter splitje - Rood/Zwart gestreepte kniekousen - Zwarte panty - Hoge zwarte doc's - Witte onderbroek met hartjes (y) :) - Sieraden - Twee staartjes |
roze strakke lange rok met zwart spinnenwebstof erover
zwart truitje zwarte pantys |
Kleding:
Witte boxer van de V&D wit Lonsdale shirt Zwarte Cars broek Zwarte sokken van de Zeeman (lekkel goedkoop, lekkel snel stuk) Ligt stand-by voor als t koud wordt hier: wit CoolCat vestje |
nogsteeds piejama :D
|
Ochtendjas...het is zondag :D
|
Donkerblauwe spijkerbroek Diesel
Lichtblauw shirtje met lange mouwen van Esprit (nieuwnieuw!) Blauw vest van Esprit (ook nieuw!) |
Citaat:
|
Lichtbeige broek (beetje strak model) Dockers
Lichtblauwe polo Rl Blauw/lichtblauwe longsleeve DKNY Grijs/lichtgrijs/roze geruite Burlingtons Gouden ketting Horloge DKNY Creolen Luchtje: Armani White |
Citaat:
|
Citaat:
|
witte trui
donkerblauwe joggingbroek met 2 witte strepen aan de buitenkant huispak :) |
- Groenbruine wijde broek
- zwart truitje met rode vlinder - Beige vest - Ondergoed - Blauwe sokken - Rode sneakers Verder wat armbandjes en ringen enzo |
Citaat:
|
Citaat:
En ontopic: badjas...heb me de hele dag niet aangekleed |
Citaat:
|
Citaat:
|
donkerbruine leren instappers
zwarte Boss sokken rode ribbroek Gant zwarte coltrui RL seiko horloge + armani brilletje |
Citaat:
|
ondergoed weet ik niet welke kleur, maar het stelt niet bijster veel voor.
rood/zwart gestreepte rok zwart hemdje met daarover nog een zwart hemdje en daarover nog mijn zwarte Kylie hemdje zwarte panty doc's |
*heeft aan:
-punky fish broek (rooje, wijd :D) -shirtje diek bij de large heb besteld..waar op staat: ik ben onschuldig -punky fish vestje (zwart) -pantoffels -en ondergoed enzo :p extra's: -horloge -armbandjes -kettinkje -geurtje van brunotti :o |
Rooie panty met zwart rokje
zwarte beenwarmers zwarte doc's rood adijasje met eronder zwart hemdje lange zwarte jas rood zwarte shawl het is koud :| |
adidas trainer en levis shirt van 4 jaar geleden die zo strak zit dat het lijkt of ik heel gespierd ben want ik probeer indruk te maken op mijn overbuurvrouw die studente is :D
|
Citaat:
|
witte pyjamabroek met lichtblauw ruitje
lichtblauw shirtje fel roodoranje vest wit/lichtblauw/lichtroze ruitjessokken Jaa Roos ziet er spetterend uit vandaag :rolleyes: ;) |
- Satijnen BH
- Panties - Slipje ---- helaas berust hetgeen hierboven niet op de werkelijkheid ---- - Zwarte replay milano longsleeve - Zwarte DKNY // JNS t-shirt eronder - Replay classic jeans - Replay zwarte wollen jas - Zwarte Emporio Armani sokken - Zwarte boss schoenen eronder beetje veel zwart, maar goed, wellicht onbewust uit respect voor de wijlen prins Claus. |
Zwarte panty en zwart/rode streepjespanty
Donkerrood ribrokje Zwart strak truitje 3/4 mouw zwart shirtje met korte mouw paarse sokken :D |
Hetzelfde als gister, maar met ander ondergoed en sokken:
Citaat:
|
ben vandaag toevallig helemaal in het nieuw :):)
-zwarte schoenen (bad boys) -zwarte sokken (WE) -zwarte broek(WE) -blauwe gebreide trui (H&M) -zwarte boxer (Hema) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |