![]() |
Citaat:
|
Leisure Suit Larry serie vernieuwen en nieuw deel bijmaken
The Dig een remake (kennen jullie zeker niet? SCHAAM JE) Full Throttle 2 (in de maak!!! JEEEEEEEEJ) |
STARCRAFT2
EN POPULOUS4(met oa muziek van 1) |
laat het team dat war3 heeft gemaakt nu gelijk aan sc2 beginen een add on van war3 hoeft niet zo nodig
|
Sanitarium ... was wel een vaag spel ...
|
Phantasmagoria
|
Citaat:
heeft dus al een vervolg ... wel een über vet schpellecke |
Citaat:
|
Van The Neverhood, geweldig spel!
|
boulderdash en dan in 3d :D
|
me krijgt nog steeds fantastische flashbacks bij het spel Stunts...wat heb ik me dat toch vaak gespeeld :D
|
/me hoopt nog steeds op een soort van Grim Fandango 2 oid :)
hoewel... liever niet.. ik speel 'm gewoon wel nog een x :) |
ALLEY CAT WIL IK NIEUW!!!! (kennen jullie vast niet. Te halen op http://www.dosgames.com *freeware*)
|
Citaat:
|
Die heb ik nog monochroom gespeeld :D
|
Max Payne 2 wil ik hebben :cool:
|
Citaat:
Echt? BRON! BRON! BRON! |
Raptor! Oe dat spel kickte arsche
|
Citaat:
|
Stunts mogen ze van mij wel opnieuw uitbrengen. Voor mijn part PRECIES hetzelfde spel(auto´s, tools en ja, zelfs graphics) zolang ze er maar voor zorgen dat ik het met Windows kan draaien.
Een andere toptitel die ik vroeger errug veel speelde is Arkenoid(of is het Arkonaid/arkanoid??). Dit is zo´n typische titel waar ik uren mee bezig kon zijn(vooral omdat ik niet zo heel goed was en dus nooit het laatste lvl heb gehaald). Allee, nog 1 laatste dan. Het oude spelletje Ducktales waarbij je er voor moest zorgen dat Dagobert meer geld verdiende dan Govert. Met o.a. Foto´s maken, door grotten rausen met een mummy achter je aan en die Überbrute vlieglevels ertussen met Turbo mcKwek. |
Citaat:
Citaat:
|
en van Hi-Octane (van Bullfrog.. makers van syndicate wars enzo) moet trouwens een remake komen, damn dat spel is vet..
soort wipe-out idee, maar dan imo vetter :) (kspeel 't nu nog steeds :)) |
Transport Tycoon. Met zegt dat er binnenkort een vervolg op komt. :D
Verder natuurlijk StreetRod! En dan niet zo'n suffe online versie zoals MotorCity, maar echt, single of multiplayer auto's tunen, en weer verkopen met winst. (Hoop je :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
fallout 1 n 2 in de oude stylo baldurs gate 3? lol dk 1n2 mogen wel een vervolg darkcolony? chronotrigger oldschool niet cc etc.
|
Citaat:
k weet nog hoe ik Ports Of Call daarop speelde daar zou ik nog welleens een 2de deel van willen zien :) |
Als we het toch over Hercules hebben. :o
Een Remake van Zeliard. :o |
TYRIAN
Kheb het nu weer gevonden. En ik ben weer helemaal hooked...... |
Citaat:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaah FT2!!!!!! Joehoe!! Ja en idd ik ben ook zo'n Lucas Arts/Sierra fan... lekker adventure-en. En Brokens Sword sequel ook wel... |
Citaat:
Toen ik dat spel speelde kreeg ik spontaan een slappe plasser :p |
Citaat:
|
Rune
|
vervolg op soulreaver 2
|
Citaat:
|
Little Big Adventure
|
Voor degenen die een remake van Supaplex zoeken, er is sinds half November officieel 'Igor'. Het is begonnen als 'vervolg' op Supaplex, maar uiteindelijk staat het daar geheel los van. Het is wel hetzelfde genre, maar geheel gemoderniseerd en uitgebreid.
Meer info op de website: http://www.elmerproductions.com/igor Veel plezier! |
Ik wil echt een vervolg zien van het meest fantastische spel Blade Runner. De sfeer, de personages, het toekomstbeeld...
|
goed topic (y)
een nieuwe populous lijkt me inderdaad meesterlijk, jammer dat molinoux (hoe spel je dat;x) met 4 andere spellen bezig is, die ook wel top worden. duke nukem 3d opvolger. manhatten project is niks voor mij wacky wheels ook bruut;) diana sisters!! (mn 1e spel) |
Donkey Kong Country 3, het zou er ook op dezelfde manier uit moeten zien en dus 2D zijn. Doordat het 2D is, kunnen er veel meer en/of uitgebreidere levels worden gemaakt, dan op de SNES.
|
King of fighters 2002 :D
|
Leisure Suit Larry 6 !!! :D (y)
|
Citaat:
2D never dies :) :p |
Citaat:
saiken densetsu 3 is het vervolg, is er volgens mij wel alleen in het japans maar is downloadbaar.. |
Citaat:
|
kicks ftw
|
Heretic.
|
Diablo 2
Baldur's Gate 2 |
Citaat:
voor de rest ben k helemaal mee eens da er een nieuwe LBA moet komen en k zit ook nog te wachten op diablo 3 een AoE 3 maar die kome er waarschijnlijk al aan |
Dit topic van 2 jaar en 4 maanden oud had echt geen vervolg nodig gehad.
Overigens: Clive barker's undying. En dan niet hetzelfde verhaal maar gewoon weer een creepy shooter met behulp van de horrormeester. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |