![]() |
1 paar zwarte leren Adidas SLII schoenen.
1 paar noname zwarte sportsokken. 1 zwarte noname spijkerbroek met 1 zilveren achterzak (geen idee waarom dat zo is btw, vond 'm wel lekker zitten). 1 wit coolcat geribd synthetisch hemdje met daarover 1 zwarte RTC trui (beetje skatemodel volgensmij?¿) en 1 bordeauxrode Lonsdale pet op m'n hoofd.. die trui en pet omdat ik vandaag geen zin had om m'n haar te doen en al m'n goede truien vies waren. |
tool sweater
gantony broek ck boxershort mja moet me nog omkleden :) |
de schone slaapsters zijn uit bed:
Marl: wit t-shirtje Lieve: blauw kanten nachthemdje goedenmorgen! |
Haha het is niet expres gedaan, maar:
ik: rood coltruitje met korte mouwen spijkerbroek met rood/wit/blauwe riem ruitjessokken een vriendin die naast me zit: rood coltruitje met korte mouwen spijkerbroek zwarte laarsjes |
eh sja, badjas, was gister laat
|
zwarte schoenen, zwarte broek
wit t-shirt met lange mouwen zwart/grijze spencer |
blauwe pantys
zwarte gaatjespantys met draken achtige figuurtjes erop zwarte beenwarmers zwart kort rokje zwart truitje met kant roze sjaal-lekker warm:) |
de dames zijn eindelijk uitgebadderd en uitgetut en dragen nu:
Marl: zwarte panty zwarte string zwarte bh lange zwart kanten jurk van Lieve Lieve: wit zijden onderjurkje rode lange lycrajurk vestje van alleen mouwen en schouders in zwart zwarte netkousen met jarretels |
roze hemdje Benetton
zwart strak longsleeve polootje Guess? lichte vale spijkerbroek uitlopende pijpen Only zwart-wit gestreepte riem had roze leren laarsjes aan maar inmiddels alleen nog sokken haar in staartje |
ben aangekleed...bruine suède broques van Lier, bruin/groen geruite sokken Hema, donkerbruine ribbroek Polo RL, boxershort Hema, wit T-shirt Silver Creek, groen/wit geruit overhemd Polo RL
|
vanmorgen:
*groene kort ribbroek *kniekousen H&M *dikke geitenwollensokken ;) *ondergoed(H&M en carrefour) *wit hempje *groene t-shirt met gele opdruk *rode trui *beige hemd later is er nog een roze PLO sjaal (gekregen van een vriend) en een vest-die-je-over-je-kop-moet-trekken(rommelmarkt) *nu lichtblauw slaapkleed met beertjes slip van H&M nat haar |
oke....
-zwart ondergoed -wijde paarse broek -strak zwart mouwloos truitje -zwart truitje met wijde mouwen -zwarte sokken -en als ik buiten ben kisten *jaa......ook zwart!!:p* sieraden...4 ringen, een ketting met een duiveltje ofzo:sgeen idee wat het voorsteld, 1 armband. oja! heb mijn haar in allemaal kleine debiele vlechtjes:s wat echt heel erg vaag staat, maar iedereen vind he tleuk:s trouwens...ik weet dat het niet echt over eht onderwerp gaat maar voor de 'dames' hebben jullie qua oogschaduw en eyeliner enzo nog leuke make-up ideen qua kleur? ben nogal fantasie loos..en dan iets wat staat bij donker haar en donkere ogen:p |
- regenboogkniekousen (H&M)
- bruine vansjes (Britain) - wijde spijkerbroek (Britain) - paars met zwart kanten ondergoed *verliefd* (H&M) - wit hemdje (Hema) - roze vest (Only) Zo'n dag waarop je niks doet. |
me zebra pyama, en me ubergeile bril (yay)
|
zwart rooie gestreepte pantalonbroek broek en zwarte coltrui
en geeneens sokken maar k ga zo douchen . |
hele leuke broek diek in italie gekocht eb, garfield kousjes, beige met blauwig truitje, streepjesbloesje en zwarte trui v h&m en oorringen. aja en ondergoed natuurlijk :D
|
zwart wijde broek met witte strepen op zijkant
truitje met 1 kanten mouw t-shirt edenbridge- arcana blauw/lichterblauw/zwart gestreepte kniekousen donkerrode nepallstars met grijze veters zilveren slavenarmband (erg mooi van vriendje :) ) haar uitgekamt en los (word al lang :D ) |
- Roze-wit-rood-wijd-hippie-shirtje.
- Witte laaghangende te-grote ribbroek. (Handig, handig :|) - Roze dunne riem. - Roze ondergoed. - Roze Allstars. :/ |
Zwarte Lonsdale boxershort
Zwarte noname spijkerbroek Zwarte Lonsdale polo meer heb ik niet aan momenteel.. |
oranje polo met driekwart mouw
oranje/roze/lichtgeel/wit gestreepte glanzende riem vale spijkerbroek okerkleurige instappers helemaal geen sieraden geurtje: pleasure v. lauder en boven dit alles een enorm brak hoofd.. duidelijk een zondag (n) |
zwarte net kousen
half hoge zwarte dc martens 3/4 zwarte rok 3/4 zwart truitje 3/4 zwart bloesje rode stropdas 4 ringen om, haarband om arm, leren bandje met me naam en horloge hare los en me lenze uit dus bril op bleuh |
Pyjama! (y)
|
donkergroene fluweel-achtige broek met een split tot mn kniën en 3 patches dr op (kittie, een vlinder, en een zelf-gefabriceerde blut-engel-patch :D)
zwart-witte-streepjespanties knalroze beenwarmers zwarte laarzen zwarte "starlette"-sweater met roze letters fluoriserende-kleuren-roze-met-oranje-rubber-spikebandje ketting paarse nepdreads bandana-geval zwarte nagellak zwart ooglijntje |
Oude donkerblauwe RL polo
Oud Gant short. Zit met een *net uit bed hoofd*, achter de computer, nog geen zin gehad om me om te kleden. |
ubergrote trainnigsbroek
truitje xl vest dit is dus mn pyama |
ik lijk op een fucking kakker, maar dan zonder de merkjes :D
|
een totaal niet bij elkaar passende combi (qua kleur)
- donkerblauwe joggingbroek met 2 witte strepen aan de zijkant - zwart slaap t-shirt - bruine trui - bruine sokken haar vast met een klem en geen make-up |
-zwarte sparko's
- Diesel broek -RL truitje |
Vandaag/nu:
*grijs/blauwe rechte, niet wijde broek *licht blauw t-shirtje *wit blousje met bloemetjes *schort met... nou ja.. kleurtjes en vormpjes.. (ben aan het wachten tot mijn boterkoek klaar is :D) |
spijkerbroek
donkerblauwe riem donkerblauw/felblauw strak rugbytruitje ruitjessokken Beetje getinte dagcreme en mascara |
zwarte sokken, zwarte boxer, blauwe spijker broek, zwart t-shirt, bruin/grijze slobbertrui (het is vakantie dus zown trui hoort er gewoon bij).
|
Ik heb nu echt het Tell-me-why-I-don't-like-mondays-gevoel, en mijn outfit is daar ook ENIG op afgestemd:
- Zwart ondergoed. - Spijkerbroek. - Wit-blauw-grijs-gestreept blousje. - Grijs hemdje. - Zwarte puntlaarsjes. - Haar in een van blauw-naar-groen-verlopende-shawl. - Geen sieraden, alleen mascara en beetje labello. - Luchtje: Gucci Rush 2. |
Citaat:
|
- beetje vale lichte spijkerbroek Diesel
- wit polo'tje H&M - donkerblauw polo'tje met 3/4 mouw TH - donkerblauwe instappers TH beetje mascara + lipgloss, luchtje: Ralph. |
Citaat:
Well, today was a total waste of make-up. Eerste schooldag, hoera. :/ - zwarte rechte ribbroek - rood shirtje met de woorden 'Yuck Fou' er op - zwart vestje met lange mouwen - zwarte afgeknipte zwerver-handschoenen (wat true van mij. :/) - paarse sokken - verlept hoofd |
ehm bootschoenen, donkerblauwe sokken, beige bandplooi broek, groen/wit/d.blauw rugbyshirt
|
heel saai :|
blauw truiding met kapuchon groen/geel vestje zwart ondergoed baggy spijkerbroek rode sokken vans beetje uitgeveegde make-up, haar in een staartje, luchtje: gucci envy. |
Zwarte ondergoed
Mijn lieve teensokken :) zwarte beenwarmers onder mijn broek *koud* zwart rooie broek zwarte blouse met daarover zwarte trui |
*beig/bruin wijde ribbroek
*rode souspull :| *zwart truitjes van een of andere vage stof :| met rode/roze bloemetjes bij mouwen en hals *blauwe gilet(joud :|) *kniekousen(H&M) *ondergoed :o ;) |
paarse ribbroek
olga trui docs |
ooeew het is zoooooohoooww warrrm en jouw stem maakt me nog heter...
het zweet breekt me uit onder mijn piepkleine nietsverhullende tanga slipje bel nu 0909-stoutejongen en ik laat je weten wat ik echt lekker vind |
:confused:
|
*replyt tenminste normaal :rolleyes: :p*
blauwe ribbroek grijze capuchontrui *spiekt even* rood ondergoed ow en witte sokjes geen schoenen want daar doen we nie aan thuis... |
- roze soken (Hema)
- beige Vansjes (Britain) - wijde spijkerbroek (Britain) - ondergoed met spijkermotief (Jola) - roze vest (Only) |
roze, geel, rood, oranje gestreepte kniesokken
half hoge zwarte docs 3/4 zwarte rok wit-roze gestreept truitje blauw vestje 5 ringen om horloge, regenboog haarband om arm spike-armbandje, spike-ketting da wassut... owneej, kheb oowk nog me bril op en me haar los |
ik heb aan
zwarte nike schoenen blauwe sokken trainingsbroek wit tshirt blauwe trui |
Groen vestje
Witte snoppy onderbroek Grijze pyamabroek Rode sokken Ja, ik ben ziek geworden:( |
Citaat:
|
een kaftan nou goed :eek:
|
- Lichtblauw Armani Jeans Vest
- Witte knitted DKNY Trui - Witte t-shirt - Diesel Kratt broek - Grijze enkel sokken - Armani Mania |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |