![]() |
Citaat:
|
In de winter een warme pyjama en in de zomer boxer of naakt ligt eran hoe warm het is. En in de zomer raam open en vaak de ventilator aan. En ja de eerste nachten heb ik dan last van mijn keel :(
|
alleen een onderbroek
|
Naakt maar tegenwoordig kan ik dan mijn bed niet meer uit 's ochtends omdat er zo'n walgelijke kou in mijn kamer hangt.
Dus dan slaap ik in een dikke joggingbroek en een ouwe hoodie. |
Pyama.
|
's winters: pyama
's zomers: slipje |
Citaat:
|
Altijd spaghettibandjes shirtje + kort broekje, en dan heb ik het nog warm :o
|
Lekkere up (n)
Maar goed, ik slaap altijd naakt, tenzij ik het heel koud heb of bij iemand blijf logeren. |
broekje + shirt......geen bh aan bevalt ook wel moet ik zeggen.
|
's Winters pyama, 's zomers nachthemd/t-shirt/hempje/alleen ondergoed, en daar tussenin een t-shirt met (heren)boxer.
|
enkel een onderbroek
|
In de zomer hemdje + onderbroekje
In de herfst/winter nachthemd of pyjama |
Pyama
(y) |
- met dit soort koud weer : pyama (van die nette, glimmende dingen waar je je eigenlijk best mee in het openbaar zou kunnen vertonen)
- met wat warmer weer : pyamabroek en t-shirt - met nog warmer weer : broekje - midden in de zomer : nix - bij mn vriendin, meestal ook nix, tenzij t echt koud is. |
Ik draag alleen ondergoed en pyamabroek.
|
Boxer.
|
Pyjama in de winter.
Groot t-shirt of nachtjurkje in de zomer. |
:nono: GEEN Pyjama, dan word ik meerdere malen per nacht wakker dat het niet lekker zit...Alleen een boxer of kort los broekje is meestal genoeg.
|
|
Ik slaap origineel in een karatebroek, je weet wel zo'n wijde witte slobberbroek. Overal, ook bij vrouwelijk gezelschap ( ziet toch niet uit als ze sochtends wakker word en je bent naakt, beetje slappe piemeltje kijken ) :o
-edit- wat opvallend trouwens dat zowat alle vrouwelijke forummembers een vriend hebben is dat verplicht ofzo :confused: |
Citaat:
|
Ik slaap in veel verschillende dingen. Soms naakt, soms alleen mn onderbroek, soms onderbroek en een hemdje of t-shirt, soms een nachtjapon, soms een pyjama.
|
In de winter meestal in een pyjama of nachtjapon en in de zomer meestal naakt, maar soms ook in een broekje met hemdje of een broekje met tshirtje.
|
Overhemd + pyjamabroek, en in de zomer gewoon een t-shirt of nachtjaponnetje
|
Citaat:
|
Wat een héérlijke up. :rolleyes:
Maar ik zal toch nog even 'lief' reageren: Ligt eraan waar ik zin in heb. - Pyjama - Ondergoed - Hempje + pyjamabroek/boxertje - Naakt - Bigshirt |
Citaat:
Het liefste slaap ik in een onderbroek en een strak hempje. :cool: Alleen vind ik dat meestal te koud. :o Dus over het algemeen slaap ik gewoon in pyjama. :) |
Wat is er mis met een up. Als ie dr een nieuw topic voor had geopend was het "gebruik de search!" :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slipje + topje, meestal ligt er een pyjamabroek/joggingsbroek ergens vlakbij mijn bed voor het geval ik naar de wc moet en wil voorkomen dat mijn vader me in m'n blote kont ziet. :D
Liefs, ch@nt@l |
Citaat:
|
Ik draag als ik alleen slaap meestal een nachthemd en als het koud is een pyjama. Als het heel warm is juist liever alleen mn ondergoed en een hemdje. Als ik met mijn vriend slaap meestal alleen mijn onderbroek.
|
verschilt
als ik het koud heb doe ik een pyjama aan, als het niet koud is maar ik bij iemand slaap draag ik een slaapjurkje en ondergoed, rest van de tijd naakt |
Ik snap niet echt, waarom mensen in de winter veel meer nachtkleding dragen. Ik heb s'winters een veel dikker dekbed over, dan is zo'n pyajama niet nodig.......
|
Citaat:
|
altijd naakt. heb geen zin in dat gezeik met nachtkleding. bovendien gaat dat allemaal draaien enzo :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Winter: Boxer
Zomer: Boxer of naakt |
Ik slaap altijd een in een nachtjapon.... ouderwets he ;)
|
Erg koud - pyjama
Minder koud - boxer van vriend + t- shirt Bloedheet - Niets of zo min mogelijk Ik heb het altijd bloedheet in bed :s |
strakke boxer
strak shirt Soms nix, maar daar wil ik nogwel eens geil van worden |
Citaat:
|
zomer kort broekje met topje
winter pyjama |
Citaat:
|
een pyjama of anders in ondergoed
|
Meestal slipje met een hemdje.
Pyama is wel lekker warm, maar verdraait bij mij altijd zo als ik bed lig. :s |