![]() |
woooow, ik vind het echt een hele gave film! ik had hem nog nooit gezien en omdat ik had gehoord dat ie vaag was heb ik goed opgelet ;) :o (y)
Ik vond op een gegeven moment dat vechten een beetje te akelig worden. Ik hou wel van veel actie in een film, maar als twee mannen op zo'n manier met elkaar vechten komt dat veeeel 'echter' over dan wanneer er iemand neergeschoten wordt met een of ander supergeweer. Dit is dus eigenlijk een pluspunt :) Ook erg leuk dat er best veel humor in zit, dat het niet alleen maar ellende was. |
Citaat:
Hoe fout kan je het hebben.. |
Ach ja, veel mensen snappen die film niet.
|
grrrr mijn zus zei het nog maar k ben het vergeten :(
ze zegt dat ie mega vet is. |
Citaat:
|
ik heb het einde niet gezien, ben in slaap gevallen, was heel moe :(
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk de film nog es, en deze keer niet onder de invloed van drank of drugs. Deze film zit zo vol met dubbele bodems, plotwendingen en 'stukjes vallen op hun plaats-momenten' dat het echt een meesterwerk is, en het in de verste verte niet lijkt op een simpele knokfilm |
Citaat:
Wat niet zeggen wil dat Fight Club geen behoorlijk koele film was. :cool: |
vond et echt een hele goede film, heel apart. Ik zat er helemaal in. Had de film gekeken met een vriendin van me, dus we zate de hele film "huh, he?, wa blabla" vooral bij het einde natuurlijk. Zit ook weer vol met goede quotes en wijzheden enzovoorts. was wel lang :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |