![]() |
kattenvoer :o
|
Citaat:
|
zwart wollen truitje met col van Julliene le Roy (y)
|
Een nieuw paar bruine Burlington sokken *trots* ik had nog een vvv bon!
Kuzzje IK ;) |
een broodje kipkerrie
een zakje M&M crispy (jammie) MCflurry potje zwart-wit zoet Ging met een vriendin winkelen, maar we hadden alleen eten gekocht :o |
Onze Jamin verkoopt weer Swirls! Een chocolade-swirl dus. :):)
|
Een net-MD. Hij ligt nu alleen weer bij de winkel want de software klopte niet :(
|
Jajajaja.... :D
Suuuper mooie leren laarsjes, donkerbruin met een punt en een smalle hak, gekocht in een klein Italiaans schoenwinkeltje. Ze zijn echt geweldig (y) |
een smurfblauwe ribbroek van stuka :)
|
ripbroek, t-shirt van exploited en een zwarte saaie trui en nog wat patches voor me jas (jaja ben weer effe naar A'dam geweest ;))
|
Donkerbruine leren laarsjes met een scherpe punt en een heel klein laag hakje.
|
woei, donkerblauwe D&G broek :)
alleen klein beetje groot om de taille, prima excuus dus voor een nieuwe D&G riem :D |
Citaat:
|
donkerblauwe skate broek :| hijs echt veeeel te groot, maarja.
|
Ohja, trouwens, *kijkt verward* Ik heb euhmz.. *ja, wat* roze ondergoed gekocht en kladblokken en dat is het vandaag. :/ *baal* GIMMMME MONEEEEY.
Maar ik ga werken! *steekt fanatiek duim omhoog* .. Ooit. |
Een donkerblauwe spijkerbroek van Diesel. Beetje wijduitlopende pijp, geen kontzakken en lichter blauwe "versleten" plekken op de bovenbenen.
|
een sk8erbroek :)
|
Minidisc :o (lieve paps en mams)
|
Vandaag in Eindhoven geweest:
rood vest wit truitje met 2 animepoppetjes erop (blij,blij,blij had ze nergens kunnen vinden:):):)) en zwarte handschoenen met paarse streepjes |
Nieuwe schoenen, en ook meteen knalpaarse veters voor die schoenen maar die waren te kort :mad: :mad:
|
Paarse longsleeve (Kruidvat) die ik ook al in het zwart heb, maar die zit zoooo geweldig dat ik hem ook in het paars wou... *grijnst*
|
Een felblauwe tule poofy rok,met ongelijke lengtes zeg maar.
Omdat de stof boven is vast gezet...hij is zooo leuk :) |
Citaat:
|
Een grijs/blauwachtige spijkerbroek met iets uitlopende pijpen van Diesel en gestreepte regenboogkniekousen :).
|
een adressenboek van school :S. 25 piek moet je daarvoor neertellen :eek:
|
paar biertjes ;)
|
- Drie (3 ja) zeepjes in de vorm van een hartje, met een condoom er in (twee als cadeautje, een voor mezelf omdat het zo'n maf ding is)
- Choco-swirl - Simpele zwarte netpanty - Kaaszoutjes ..ik hoor al lang in bed te liggen. :/ |
blauwe beenwarmers
|
bioscoopkaartje
lap zwart-witte ruitjes stof voor n broek :] zwarte haarverf :):) |
dope opa-pet van vriend gekregen :D
|
Een zwarte pyjamabroek en een zwart hemdje, een schetsblok en een schrift, 6 paar dikke sokken, een felgroene grof gebreide hele grote losse col :confused:
en ik ben vast wat vergeten :/ |
|
De ervaring van een 10-daagse reis naar Rome en Sorrento :)
|
*ijsje met frambozen bol
*warme wafel(alle 2 van Australian Icecream) |
een jas (y)
|
Vandaag was mijn laatste werkdag bij de Shoeby en ik had al gehoopt dat ik iets gratis zou krijgen (ook ivm mijn verjaardag) en ja hoor, Mirl kreeg iets cadeau :)
- paarse ribrok Maar hij moet nog wel korter gemaakt worden, want nu komt ie tot mijn kuiten en ik wil hem tot mijn knieën, omdat hij anders mij niet staat :o. Zelf heb ik nog een - zwarte wijde nette broek met vouw/plooi, van zo'n gladde stof gekocht, ook bij de Shoeby. |
Een Coldstone ijsbrouwsel (y)
|
Op chronologische volgorde:
- retourtje Amdam - Zwolle - Bagelbroodje met kaas - Koffie-van-het-Amdam-CS - Pepernoten-bij-een-authentieke-Zwollenaarse-AH - Fanta-uit-een-authentiek-Zwollenaars-frisdrankautomaat - Koffie-van-de-AromA ..eigenlijk wil ik hiermee gewoon opscheppen over het feit dat ik een van de stoerste lifestylemeetings (IN zwolle ja) heb meegemaakt. :D |
Citaat:
-retourtje Raalte-zwolle -halve grote warme pizza met gratis dingetje waar je je mond mee afveegt -2 kartonnen bakjes thee van Ieme's Albert Hein ;) -mckroket, friet en bakje saus |
Citaat:
Pizza bij een rare pizzahut dus En thee van diezelfde Albert Heyn, ook twee bakjes. *kijkt trots* Oe, oe, en Xi Clymax. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gistermiddag roze panty (V&D) en roze ribrokje (H&M) voor feestje (je raadt het thema nooooit)
|
Citaat:
|
Citaat:
-En ik heb net een legerbroek gekocht!! Wilde ik al heel lang... -En een hele coole tas van Kitch Kitchen |
Citaat:
|
Citaat:
|
een nieuwe brasjas + dresshemd van RL
|
- chocola, ter compensatie :p
- peuken - mentos - bier bier en nog meer bier |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |