![]() |
Heb er de laatste tijd erg veel over getwijfeld enzo. Of ik misschien raar zou zijn, dat ik pas voor het eerst op mn 16e met iemand zoende.....
Volgens mij was het tot een paar jaar geleden normaal dat je zo rond de 16e voor het eerst zoende..... Maar nu, iedereen begint er al mee rond zn elfde.... Dus ik denk NU gemiddeld 13e ofzo.... Alleen vind ik het eigenlijk best wel heel vroeg |
Het is nu 1,5 jaar geleden.
Toen was ik net 17. Heel laat, ben overal laat mee :P |
Net 19
|
Eeehm, ff denken, 1 april 2001 om +/- 17.30 :D Toen was ik dus, eeh, 14 half ofzo? Geweldig moment! :)
|
ik was 14...
|
Ik was vijftien en een half.... iets jonger. En ik zoende met 'zomaar iemand' ja... werd ik achteraf wel verliefd op magoe.
Wat heeft ware liefde met zoenen te maken? Er bestaat ook zoiets als aantrekkingskracht, lust en lol. |
ik was 11 en vond zoenen toen echt goor! maar nu gelukkig niet meer!
|
16, bijna 17
|
Ik was 13! :)
|
Ik hoor verschrikkelijke verhalen over 12-jarige sletten en brugklassers die zoenen alsof het niets is. Ik snap daar niets van, zo'n periode hebben ikzelf en mijn omgeving nooit gehad. Ik zou het me echt niet voor kunnen stellen op zo'n jonge leeftijd al geïnfecteerd te moeten zijn met het relatievirus. En helemaal met de praktijk.
|
Citaat:
|
iets van 11 a 12 jaar dacht ik. En het was weet ik nog heel goed, met de tanden tegen elkaar. We deden het beiden voor het eerst. heel spannend en heel verkeerd. En hebben het daarna dan ook goed overgedaan.
|
ik denk niet dat het veel uitmaakt eigenlijk wanneer je zoent.
het is met wie je zoent, dat is veel belangrijker. maar als je't nou echt wil weten. oke dan. -->vandaag :) |
14
|
12 of net 13 was ik volgens mij...
ware liefde.. pfff.. nix voor mij.. :/ |
Ik was 13 en was gewoon enorm geschrokken, het was superonverwacht... (Ik lag gewoon te zonnen op het strand en mijn ogen waren dicht, ik lag beetje te snoezen toen BAF meneer zijn plotse move deed - mag al blij zijn dat zijn tong er nog aan hangt)
Ik denk dat er geen gemiddelde leeftijd is, dat het gewoon een keertje komt, hangt er vanaf wanneer je eens echt iemand tegen komt die ge echt ziet zitten, niet zomaar het ventje wiens zweterige hand zenuwachtig wordt vastgehouden... Ik denk niet dat ik het erg zou vinden moest ik nu nu nog niet gekust hebben. |
bijna 16...maar het was gewoon zomaar iemand...omdat iedereen het er altijd over had, en ik zoiets had van het moet er toch maar van komen...maar ik vond 't ook wel leuk :o :)
|
een paar maanden geleden
|
14
|
14 jaar
|
ben bijna (over 2 maanden) 19 en heb nog nooit gezoend. Ik probeer er geen probleem van te maken, maar soms baal ik er wel van. Idd als je leest dat 11 jarigen al seks hebben... dan vraag ik me soms af waar ik gezeten heb al die tijd haha
nee hoor, liever met passie idd, 't moet wat moois zijn, een eerste keer (van wat dan ook) |
13 jaar
|
Citaat:
Verder zit er natuurlijk een direct verband tussen opleiding en zoenleeftijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
heej
ik was 15, op vakantie, maar ik had wel wa gedronken enzow, dus het wasn ie echt uit liefde, maar ik vind zoenen niet echt zo heel intiem.en speciaal.. |
Ik was 15 toen ik voor et eerst met een jongen zoende...
Maar ik vind et zoiets stoms om te zeggen dat een bepaalde leeftijd de gemiddelde leeftijd is... zoiets gebeurt gewoon een keer, als je eraan toe bent en dat kan op je 10e zijn, maar ook op je 20e ofzo. Het is gewoon voor iedereen anders. |
5 en een halve week geleden ik was dus 15 en een half
|
14..
|
k was 13,
mar ken genoeg mensen van 15 en ouder die nog niet gezoend hebben |
net 15... :) maar voor mij was het misschien te vroeg.. had et leuker gevonden als ik nog helemaal groen geweest was voor mijn vriendje nu :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was 16
|
Ik geloof dat ik 13 of 14 was.
|
Citaat:
Of ik trek een paar leuke kleren aan, ga naar de volgende BreeZaH tent, zuip me lam en wacht op het eerste sletje dat amper nog weet met wie ze zoent en sla mijn slag. . . . Nah, toch maar niet [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/shutup.gif[/img] |
net 16
|
ik heb net mijn eerste zoen gehad zo'n 4weken gelden dus...
en "zoenleefdtijd" wat een onzin je moet het gewoon doen als je er klaar voor bent groetjes ju :) :) |
ik was eehhmmm 15 (maandje later 16).. in vergelijking met vrienden best laat maar zit er absoluut niet mee. ik kan echt niet met een jongen zoenen gewoon voor 1x, als het niks betekent, zo ben iik gewoon niet. ik zoen pas als ik verliefd ben of een jongen heeeel leuk vind. en gemiddelde leeftijd is idd onzin!! je moet je niks van andere aantrekken en gewoon doen waar je zin in hebt!! (y)
|
Ik KAN zelfs niet met een jongen zoenen die ik niet leuk vind...of niet meer. heb ik een keer meegemaakt met vriendje toen het bijna uit was. echt vaag, want het was nog aan. maar voor mij wel een HEEL duidelijk teken dat het uit moest :)
|
kwas 14/15 dat weet ik niet meer precies.......het was iig op vakantie
|
Bijna 16..
|
15..
|
Citaat:
|
17..
|
net 15, d8 altijd dat dat heel laat was, maar valt toch wel mee als je dit forum doorleest. is trouwens logisch dat je ermee zit, ik voel me eg kut als ik t idee heb dat ik abnormaal ben en achterloop.
|
never
|
Zoenen?
was eerder met seks dan met zoenen... 16 bij beiden Maar ja, zo ben ik nou eenmaal |
Ik ben 17 en heb nog nooit gezoend. Just how pathetic is that? :(
Ripper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |