![]() |
Done voor anderen en Not done voor mezelf...
Zelf zou ik het nooit doen, alleen als ik een meisje echt leuk vind en echt wat met haar zou willen beginnen zou ik het doen... |
Sja, ik sluit niet uit dat ik het zou doen. Had het er gister nog over met een goede vriendin van me: ik (we) zou(den) het wel doen, maar dan alleen als het met een persoon was waarvan de kans dat je ze later nog eens tegenkomt te verwaarlozen is. Denk aan personen op vakantie, in het buitenland e.d. Vooral geen telefoonnummers of E-mailadressen achterlaten :o
Sterker nog, ik acht dat kans dat ik het zou doen zelfs best groot. Gewoon om een gevoel van macht te creeëren, iets doen waarvan iedereen zegt dat je het niet zult of moet doen, om mensen te shockeren, en om je eigen grenzen te verleggen. Niet omdat ik geen vaste relatie wil, maar puur voor de kick :o |
De one-night-stand is een goede oplossing voor mensen onder de 21 die zichzelf niet kunnen beheersen en toch geen relatie willen.
Het minst erge van twee kwaden dus. |
Citaat:
|
Of "het plegen van" een one-night-stand als wederzijdse kortstondige bevrediging?
|
done.
Als je weet wat je doet, en je hebt er bv beiden behoefte aan... Ik praat hier wel over sexueel vlak, ik zoen soms m'n allerbeste vriendinnen... ALs de vriendschap dit toelaat, waarom niet... Maar toch liever vaste relatie, voel me zelden echt lekker na one-night stand. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het wordt er echt niet lekkerder op als je verliefd bent, misschien wel leuker maar het lekkere gevoel blijft gewoon. Maar ik zal het wel niet snappen. :confused: |
Ach, ik hoef niet de zoveelste van een rij te zijn ofzo snap je? en het was net in een bepaalde periode in mijn leven, nogal mindere dan ga het niet verder toelichten heb er gewoon zo geen zin in... snap het zelf ook niet zo goed hoor, maar het is gewoon een gevoel ofzo :confused:
|
not-done
Seks is iets bijzonders in een relatie, niet om zomaar met de eerste, de beste mee te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
(btw me is formaly known as meissie-->yeah) |
Do
Ben vrijgezel dus eerlijk gezegt heb ik wel weer eens zin in :D MAar een one night waar meer uit voor komt is wel beterz jah |
Citaat:
|
Citaat:
Het was ook te mooi om waar te zijn, ben te lelijk ben niet voor niks maagd....... |
Ach one-night-stand weleens gedaan en ook helemaal geen spijt van, want dan zou het niet goed wezen.
|
ooit wel es gedaan, werkt niet voor mij...
voor mij zijn vertrouwen en liefde erg belangrijk voor goede seks. als ik mij niet vertrouwd voel oid, dan zal ik nooit echt kunnen genieten van seks ik zou het dus waarschijnlijk, mocht het ooit uitraken, nooit meer doen. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja als je bezopen ben dan kan je er ook niks aan doen
goeie smoes.... |
Citaat:
|
Citaat:
'Zo, ik heb me gisteravond laten gang bangen door 10 kerels, maarja; ik was dronken hè? ' Nuchter sex hebben is toch veel leuker? Dan krijg je ook 100% mee wat je aan het doen bent. |
Alleen als ze dat ook echt allebei willen.
Dan heb zoiets van; moet je zelf weten, leef je uit. Ik zal het zelf alleen nooit snappen denk ik. |
Citaat:
|
Ik heb helemaal niks tegen one night stands.
|
Done...
afgelopen maandag en het is aan te raden hahaha nee ff het is iets aparts en ik kende 'r wel al een beetje maar goed... Het is echt heel apart niet dat ik dit iedere week zou willen maar gaat me heel misschien nog wel een keer gebeuren... |
Leuk om al die oude posts weer te zien, maar dit topic komt uit 2002! Het is echt handiger om dan een nieuw topic te openen.
|
Het is me wel eens "overkomen". Maar one night stands is niet meer aan mij besteed. Ik ben verstandiger geworden (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |