Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Als je met je partner in bed ligt.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=282989)

kHebTrekInWatLekkers 22-11-2002 16:46

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:
ik zorg gewoon dat ze um niet hoort
Maar wat als ie ontzettend stikt?

Nate 22-11-2002 18:16

Ik vind dat zo godvergeten ranzig... Kan mij het nou schelen of het menselijk is of niet, dat wil niet zeggen dat ik er dan ook tevreden mee ben.

Nee, ik doe het zelf niet, en als iemand het bij mij doet mogen ze opzouten.

Hukkie 26-11-2002 08:00

Citaat:

! am mE schreef:
Dat heb ik ook met mijn vriend alhoewel ik me de laatste tijd weer ongemakkelijk ga voelen als ik een scheet laat. Hij laat er bijna nooit een en ik best veel... :(
Ga eens een keer samen burrito's eten..? :p
Nee serieus, jouw vriend en die van mij hebben samen een penis-tandenbostel als cadeautje voor mij gekocht op de wallen: Ik denk dat dat genoeg rechtvaardiging voor jou is om scheten te mogen laten :D

STP 26-11-2002 08:15

Citaat:

Hukkie schreef:
Nee serieus, jouw vriend en die van mij hebben samen een penis-tandenbostel als cadeautje voor mij gekocht op de wallen: Ik denk dat dat genoeg rechtvaardiging voor jou is om scheten te mogen laten :D

Wok rulez :D

Offtopic: (nee ik kan niet onzinnen, ga zo eten en dan naar Jops :))

Wim Wok 26-11-2002 09:43

Citaat:

STP schreef:
Wok rulez :D
jah, das was n gezellige avond hè? :D

Thomas 26-11-2002 11:14

Citaat:

ik zorg gewoon dat ze um niet hoort
ja idd, of gewoon ff wachten en het doen als ze er niet is.

STP 26-11-2002 12:18

Citaat:

Wim Wok schreef:
jah, das was n gezellige avond hè? :D
Haha, zeker weten!

*ziet visioenen van stapels omvallende seksvideo's en dikke uitsmijters :D*

SugarBox 26-11-2002 17:20

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Ik probeer het tegen te houden.

sunflouwer 27-11-2002 19:49

Mijn vriend laat echt keiharde scheten. Echt grappig, maar ze stinken wel, maar hij scheet er wel op los.
Ik ook, als hij mag, mag ik het ook

Alet 02-12-2002 12:01

Citaat:

Kazanka schreef:
nouja zolang 't maar geen shitcity.com wordt zou'k zeggen...gaan met die banaan (y)

[Hans Teeuwen Modus]maar dan een spreekwoordelijke banaan he :rolleyes: Jah je gaat toch niet ineens met een echte banaan :rolleyes: Lig je daar met je vriendin in bed, pak je ineens een banaan..dan kan tog niet :mad: denk toch eens na !!! :mad: [/Hans Teeuwen Modus]

:D

Ik hou hem overigens in, en anders ga ik even naar het toilet. Verwacht ik van hem ook.

! am mE 02-12-2002 16:20

Citaat:

Hukkie schreef:

Haha, dat heeft ie dus nooit aan mij vertelt... :D Nu heb ik het RECHT om scheten te laten in bed. Wim Wok: beware, vanavond ga je draan ;)

coecie 02-12-2002 16:25

k heb een keer zelfs een vriendje gahad die juist omdat ik scheten in bed liet enorm dol op me was :eek: :D
(mijn scheten ruiken vet lekker natuurlijk :o )
nee, hij vond het een compliment dat ik me zo bij hem op zijn gemak voelde, nou ja, dan wil ik nog best een scheet extra laten :o

dreadlocks 02-12-2002 16:40

we doen t gewoon, maar excuseren ons wel. het hoort bij t mensenlijk lichaam, en we accepteren elkaar's lichaam zoals ie is. dus dat ook. is heel normaal hoor!

Unexplained 02-12-2002 17:21

Citaat:

dreadlocks schreef:
we doen t gewoon, maar excuseren ons wel. het hoort bij t mensenlijk lichaam, en we accepteren elkaar's lichaam zoals ie is. dus dat ook. is heel normaal hoor!
accepteren <-> excuseren

:confused:

sas_andrea 02-12-2002 17:22

Citaat:

coecie schreef:
k heb een keer zelfs een vriendje gahad die juist omdat ik scheten in bed liet enorm dol op me was :eek: :D
(mijn scheten ruiken vet lekker natuurlijk :o )
nee, hij vond het een compliment dat ik me zo bij hem op zijn gemak voelde, nou ja, dan wil ik nog best een scheet extra laten :o

haha, echt waar? gaaf joh!! :D:D:D

in t begin durfde ik t niet hoor, maar agh... toen deed hij t, dus ik ook. :)

Rugbuksnuffer 02-12-2002 21:53

Wat maakt het nou uit of je hem laat glippen.
ER IS GEEN MENS DIE HET ZIET !!!!!!!!!!

Embraced Pale Death 02-12-2002 22:23

May en ik zijn wat scheten betreft twee boeren...
de ene scheet na de andere
ik heb haar net nog aan de telefoon gehad
en ze liet een scheet in de hoorn

ocharme

ik heb nog een beetje plezier in t leven
*bla*

! am mE 03-12-2002 16:18

Citaat:

Rugbuksnuffer schreef:
Wat maakt het nou uit of je hem laat glippen.
ER IS GEEN MENS DIE HET ZIET !!!!!!!!!!

Oh-my-god... Sorry, best domme reactie opzich... Een mens heeft vijf zintuigen: de ogen zijn er slechts een van. Daarnaast heeft men oa ook nog de neus. Weet je wat die doet? Die ruikt het als je 'hem laat glippen'... Snap?

Sir Smoke-A-Lot 10-12-2002 02:27

onopgemerkt ja, die dingen van mij ruiken toch niet dus boeiuh...

anonieme_teddybeer 10-12-2002 08:03

Citaat:

Sir Smoke-A-Lot schreef:
onopgemerkt ja, die dingen van mij ruiken toch niet dus boeiuh...
nou dat was op de meeting wel anders

Ikedea 10-12-2002 09:34

Ik had het gisteren nog, ik was zo opgewonden dat ik toen we bezig waren een pufje moest laten gaan! :o Volgens mijn merkte alleen ik het :D

Trouwens, mijn vriendin heeft het soms via haar vagina :confused: Is heel grappig en lachwekkend, kunnen we samen helemaal dubbel om liggen! :D

Hukkie 10-12-2002 12:00

Citaat:

! am mE schreef:
Haha, dat heeft ie dus nooit aan mij vertelt... :D Nu heb ik het RECHT om scheten te laten in bed. Wim Wok: beware, vanavond ga je draan ;)
Gerechtigheid!! (y) :D

Sir Smoke-A-Lot 11-12-2002 00:57

Citaat:

nou dat was op de meeting wel anders
? :confused:

Sarah 11-12-2002 19:16

zo vaak overkomt het me niet... maar als het een kleintje is, of als ik zeker weet dat-ie niet stinkt, dan laat ik het gewoon gebeuren, zijn toch onhoorbaar bij mij... als het erger is ga ik er mee naar de wc, maar dat doe ik ook als hij niet naast me ligt, hou er gewoon niet van om in de stank te liggen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.