![]() |
ik zit stoned achter de computer, en strax stoned achter de tv the sixth sense te kijken :cool: :)
|
ik heb eindelijk eten, pizza, in de oven. *wacht*
ik ga straks ook stomen, en dvdtje kijken :cool: |
hihi lol ik ga nú stoned pizza in de oven doen ;)
|
ik ga nu (nuchter) op mijn zitzak zitten... Dan start zo Aphex Twin - Tha...
en dan zuig ik aan mijn bong... eerst komt mijn eigen kweek wiet... daar onder zit een grote laag een of andere hash met de naam Gold nog wattes... doei :P |
Ik ging net stoned the sixth sense kijken, en in elke reclame hebben we een jointje gerookt :D
Ik zit nu stoned achter de computer, zo in bed liggen met space muziek :) Daag!!! |
Nohh waarom post er zo lang niemand in dit topic??
Ik zit stoned achter de computer, woeiii! :D Daag, Minni :) :o |
:)
|
hahahaha net geblowd met me pa en ma, dikke lachkick zat me pa uit te lachen om zijn vreetkick. welcome to knettermania:D
latur Mara |
ik ben al de hele dag nuchter *trots*
tijd voor verandering.. |
Citaat:
|
whihi y is wel relaxed:) woeijj
Grtz Maralou |
donderdag bezopen
zaterdag bezopen vandaag bezopen (zondag is echt de perfecte dag om te zuipen) wedden dat ik me morgen slecht voel......... |
Citaat:
|
Ik ben nu zooooo knetterr stoned man had net wat mensen uitgenodigd hahahah echt te gaaaaaar geuseraaar
|
|
Citaat:
gruwelijk plaatje :D (y) |
Net weer jointje uit het raam gerookt midden in de nacht :)
ik kon niet slapen... Sorry dat ik hier zoveel post :o Nu ga ik maar ns slapen Minni :) |
ik heb een nieuwe pijp, met twee bowls :D:cool:
en vakantie.. :) |
vreetkickkkkkkkkk
uit et raam hangen in de trein is echt cool |
Citaat:
|
wow ik ben nu wat minder stoned dan normaal maar van 2 posts die ik kennenlijk heb gepost mkan ik mij dus echt helemaal niks herrineren :D
|
Whiej...half vijfje in 1 joint voor mezelf :P
gaat nog een mooie middag worden! *heeft lotr dvd klaar staan* whiej! |
wederom erg stoned :)
|
ik zit nuchter achter de computer...
sorry, verkeerde topic, kan iemand mij de weg naar onzin wijzen? |
IK-ZOU-NU-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-MOETEN-ZITTEN :(
AAARGH ALS ER IETS IS WAAR IK NIET TEGEN KAN IS HET IEMAND DIE EEN SMOOKAFSPRAAK AFZEGT!!!! Sorry, maar dat moest er ff uit :o |
stoooooont :eek: :D :cool:
|
bahbah.... k ben nu echt een beetje te ver weg.....net een barcursus gehad..... en daarna nog flink zittten te blowen...
ja...... misschien wel tijd voor m'n bend nu :D |
Echt te knettergaar ,.... wij hebben nu echt serieus toverwiet gekocht ofzow we worden hier zooo gaar van he hahahahaha
|
mwah.. :z
|
Ik ben stoned :) Over 11 uur heb ik een biologie pta en ik heb nog niets gedaan en ik ben echt stooooned :) Morgen vakantie!!!
Daag! Minni |
Ik zit zwaar te spacen op die Winamp visualization plug-ins....straks nog even Unreal Tournament 3 joinen....
|
Citaat:
k ben best gaar nu... :D |
heej,
ja :D maar ik moet zo weer weg... |
Citaat:
http://www.smilies.nl/groot/cannabis.gif\ :D :D :D |
Citaat:
|
stoned net naar kerstgala
een vrouw heeft 1 van mn joints afgepakt!!! :mad: naja de rest wel lekker opgerookt :) maar ik heb nog, dat ga ik zo smoken op mn balkon. en ik ben een garnaal. en het kerstpakket van mn moeder is zooo lekker :) Minni |
suffe junks.
|
Citaat:
ps: stoned achter de computer |
Alsmede ik graag enzo..
Wij 2 meteen intergreneren.. (y) Heb jij joints nog of ja? Ik mijzelf directerwijs. Wijjijhungeef? Jesus.. wat bennik stoned ik ben jesus wat. Enne.. snoep is een gave. Ciao! :p |
hmzz.... tis weer zover..:D
|
steunt (y)
|
Minnitje, je bent echt fout bezig.
Maar geen nood hoor, daar kom je binnenkort snel genoeg achter, :). |
ok :)
|
alloha :) Is it time to dance?
no wait, nevermind... ik ga in me 2 pers waterbed net 5 kijken... met Mary-Jane :D maare, ik ben al knetter :) gratis :D vriend kwam langs vandaag, gingen choken van zijn wiet, ik moet werken, hij gaat, hij zegt: wat je over hebt van mijn white widow mag je houden :D dus ik ben nu nachje gratis knetter :D volle white widow bong :D |
saa hoe knetter kanje zijn?
|
Ja, bestwel :). En mn computer doet echt heel sloom, maar de muziek is ook langzaam. Dus, waar ligt het dan aan? Aan mij? :)
|
Haha ik heb zonet een space-nieuwjaarsrolletje gemaakt.
Heb 'm al op, merk nog niets.. Naja.. Zal zo wel werken.. :) |
ben weer knetter :) we hebben four rooms gekeken weer :D
was cool :D |
Ik ben me een partij kerstknetter. :cool:
|
good morning :)
yes indeed, a very good morning :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |