![]() |
Citaat:
in Rome |
Citaat:
|
ik wordt liever niet gezien zonder kleren in een giertank.
|
Citaat:
|
Het gaat me niet zozeer om waar ik gezien wordt, maar meer met wie...
Niet dat ik me schaam voor bepaalde mensen, maar probeer iemand maar eens duidelijk te maken dat jij niet zo bent als die mensen waarmee je wat zit te drinken op een terras. In het cooldowncafé wil ik best gezien worden. Inderdaad ontzettend slecht, er komen teveel ontzettend gezellige mensen (die in het dagelijks leven figureren bij Ab normaal), maar je kunt er wel ontzettend lachen. Zonder dat de ‘slachtoffers’ het doorhebben, want tja…iedereen lacht! Net zoals carnaval, ook niet mijn feest. Maar het is toch grappig om mensen verkleedt als lampionnenlikker te zien en ook nog een leuke avond hebben gehad. Het Nederlands elftal idee, ik ga verkleedt als oranje helikopter naar België; gewaagde acties maken in de metro! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ik woon jij woont hij woont wij wonen jullie wonen zij wonen |
mwahahaha.. geniaal met die trui :D
|
euwh..op de wc? :D
neuh k heb nie echt dingen waar ik nie gezien wil worden, zeeman ofzo boeit me echt nie... :) |
Een hema worst is juist super lekkerrrrrrrrrrrr
|
Citaat:
|
ik heb liever niet dat bekenden me zien als ik aan het balleten ben.
Het probleem is echter dat zo'n beetje de halve school in de zaal ernaast gitaarles ofzo volgt en me dan alsnog zien. En de andere halve school vind het leuk om op onverwachte momenten te komen kijken ofzo Verder vind ik het ook niet cool als ik door bekenden herkend wordt als ik aan het hardlopen ben, met zo'n knalrooie kop enzo, niet fijn |
who gives a shit of iemand een hemaworst aan het eten is....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, ik vermoedde wel ergens dat jullie Vaticaanstad bedoelden maar ik dacht dat dat wel iets anders zou zijn ofzo, Varticaanstad. |
Waar: in het openbaar
Hoe: in een trainingspak |
ja waar kan me nie schelen en hoe...met mn pyjama ofzow? :rolleyes: of mensen me zien in bepaalde winkels of als ik iets eet kan me nix schelen, maar als ik eruitzie alsof ik net wakker ben en nix aan mezellef heb gedaan hoefik nouw niej perse 'bepaalde mensen' tegen te komen...maar ik schaam me nie gauw. tmoet wel heel erg zijn voor da gebeurd :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |