Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat, als je vriend of vriendin niet zo intellectueel is (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=311922)

berteltje 19-12-2002 08:20

Dan zou ik uberhaupt niet op hem vallen. Het spijt me voor alle mensen die zich nu aangesproken voelen, maar dat kan ik gewoon niet.

Geen dilemma dus, want ik krijg geen vriend die niet zo intellectueel is. :)

Liefs Kimry

*zal nu wel arrogant geworden vonden, maar da's dan jammer*

Ellennnn 19-12-2002 11:48

ik doe gymnasium, mijn vriend heeft vbo gedaan. Ik merk het eigenlijk niet zo. het scheelt ook als iemand 'emotioneel' op een hoger niveau zit. Als zowel IQ als 'EQ' op een laag niveau zit kan ik het ook niet meer. Mijn vriend heeft wel weer een hoger 'EQ' en dat compenseerd een lager IQ vaak wel. Ik erger me nooit, hij is juist erg leergierig als ik iets vertel over school en hij luistert. Hij wil er vaak meer van weten. Niets aan de hand dus! Maar het ligt duidelijk wel aan de persoon.

nare man 19-12-2002 11:56

Citaat:

Ellennnn schreef:
Maar het ligt duidelijk wel aan de persoon.
Ja, wanneer je als gymnasiaste 'hij compenseerd' schrijft :o

Sorry:D

RoSaLiNi 19-12-2002 12:14

Citaat:

abygail schreef:
wat zou je dan doen!

-het uitmaken
-of dit probleem bespreken met je partner

Want storen jullie je daar aan?

(Roos)

Haha nou ik zou sowieso al niets met hem zijn begonnen, makkelijk :)

Esmée 19-12-2002 13:31

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(Roos)

Haha nou ik zou sowieso al niets met hem zijn begonnen, makkelijk :)

alsof je iemand al helemaal 100& kan inschatten van tevoren.. kan toch dat je daar pas achter komt als je net wat hebt.

tacidvs 19-12-2002 14:02

Citaat:

Esmée schreef:
alsof je iemand al helemaal 100& kan inschatten van tevoren.. kan toch dat je daar pas achter komt als je net wat hebt.
Als je niet weet hoe intellectueel iemand is, ben je te vroeg een relatie aangegaan, lijkt me duidelijk.

Andijvie 19-12-2002 14:17

Citaat:

tacidvs schreef:
Als je niet weet hoe intellectueel iemand is, ben je te vroeg een relatie aangegaan, lijkt me duidelijk.
Het kan zo zijn dat het in eerste instantie geen probleem was, maar dat je je er later pas aan gaat ergeren...

Orion16 19-12-2002 14:25

Citaat:

Ellennnn schreef:
ik doe gymnasium, mijn vriend heeft vbo gedaan. Ik merk het eigenlijk niet zo. het scheelt ook als iemand 'emotioneel' op een hoger niveau zit. Als zowel IQ als 'EQ' op een laag niveau zit kan ik het ook niet meer. Mijn vriend heeft wel weer een hoger 'EQ' en dat compenseerd een lager IQ vaak wel. Ik erger me nooit, hij is juist erg leergierig als ik iets vertel over school en hij luistert. Hij wil er vaak meer van weten. Niets aan de hand dus! Maar het ligt duidelijk wel aan de persoon.
(y) Eens!

Esmée 19-12-2002 14:28

Citaat:

Andijvie schreef:
Het kan zo zijn dat het in eerste instantie geen probleem was, maar dat je je er later pas aan gaat ergeren...
idd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.