![]() |
*heeft lintmeter rond borst gehouden, komt op 75 cm => 75 B dus ;)*
|
Citaat:
|
85D
Soms zou ik wel willen dat ik een maatje kleiner had, maar ja, deze maat is eigenlijk wel erg mooi. Mooi ondergoed is wel te vinden, het is soms alleen best wel erg duur, maar dat heb ik er wel voor over. |
75/80 B ik wil ze graag wat groter, vandaar dat ik meestal push up BH's draag of BH's met vulling... ze zullen nog wel wat kleiner worden want ik ben aan het lijnen en dan worden ze meestal een cup kleiner :( ze zijn al eens van een grote C naar een B gegaan... nja
|
Citaat:
en heb geloof ik 80C... maar heb ook nog ergens een D. beetje raar, de ene x roept zo'n juffrouw díe moet je hebben en de andere keer dus de andere... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens zegt de cupletter niks over de grootte van de borsten. Een 80C is een handjevol, terwijl een 95C toch echt niet meer in je handen past.
|
Citaat:
(volgens mij is 80C wel meer dan een handjevol, hoor!) |
Citaat:
|
Sloggi maat 40 :p.
Ofzoiets. In ieder geval heb ik geloof ik ongeveer 80B. Althans, ik heb nu zo'n bh aan. Alleen misschien is 't iets minder of iets meer ofzo... lekker vaag. Nouja, op zich ben ik heel tevreden, hoor. Maar soms heb ik het idee dat ze nog een beetje groeien. |
'k heb eigenlijk altijd topjes aan... :o En dan maat M... Anders heb ik 75 (heel af en toe 80) B/C ofzo...maar dat zit nooit goed...dus ja.
|
Citaat:
|
75C en ben er very happy mee :D
|
Citaat:
ik heb zelf 75 a en vind het nu al lastig als ik moet rennen :P :D |
Overigens lijkt het net (of dat nu inbeelding is?) dat het volume van de borsten verschillen gedurende de tijd tussen en tijdens je periodes.
En ook wanneer je iets vetter hebt gegeten. En vooral wanneer je meer dan gewoonlijk hebt gedronken. Misschien dat dit meer opvalt bij kleinere borsten of dat het gewoon schijn is :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik: 36/S |
75 A.........ach ze hadden best een cup maatje groter mogen zijn, maar ja....moet het zo maar accepteren, ook goed dan.
|
70 A/B, verschilt nogal.
Bij gewone bh's zonder opvulling ofzo meestal A (alhoewel ook soms B), maar de bh's van de H&M moet ik echt in B hebben en dan zitten ze soms nog strak :confused: , hebben meerdere mensen daar last van bij de H&M of ben ik de enige? De omtrek is wel goed, maar de cup zelf zeg maar gewoon niet... Ben er niet echt blij mee, ik had liever een volle B/kleine C gehad ofzo. 't Is ook niet mooi bij mij figuur als ik nou veel grotere zou hebben, maar volle B vind ik toch mooier. |
70B/75A ach ik vind het wel oké, alleen voor bij mijn laag uitgesneden cocktailjurkje had het wel ietsje meer gemogen maar over het algemeen ben ik er tevreden mee!
|
Ik heb 70 C, en ik ben er wel tevreden mee
|
75c
|
70/75 a
ik ben er wel tevreden mee , ben echt heel klein en dun dus het past bij me. |
75 E, zou wel wat minder mogen op zich :S
|
ohja.... zijn dat wat jullie allemaal hebben doorgegeven van maten allemaal natuurlijke maten?
(niet dat ik jullie niet vertrouw dat jullie geen natuurlijke maten doorgeven :P maar het maakt toch wel weer een verschil of ze natuurlijk zijn of niet) |
Citaat:
|
Ik heb ongeveer cup 75 A/B, zeg maar een grote A. T gekke is dat ik juist wel eens te horen krijg dat ik wel grote borsten heb, ik denk dat dit komt omdat ze vrij "stevig" en rond zijn en ikzelf klein (+- 1.62) ben?
|
Citaat:
|
75 B soms C ligt eraan wat voor 1 het is...
|
Kep 75A. Tsja, niet echt groot, he, maar ben er tegenwoordig wel tevreden mee.
t Zou best wat groter mogen, maar aan de andere kant, kep nu al een lang bovenlichaam en truitjes/truien zijn nu al vaak te kort en met een grotere cupmaat zouden die helemaal veelste kort zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
95A
en ik ben er best tevreden mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, dan hoop ik voor je dat je een 95AA of nog kleiner heb :P |
Ik ben 1.55 en heb 80 a Ik vind het wel mooi staan, echt veel groter moeten ze niet worden.. :)
|
70b
maar ze mogen best wel wat groter |
80d
|
75c
|
75C/D
met m'n cupmaat ben ik best tevreden, maar verder vind ik ze echt oerlelijk |
95D
Mag heeeeeeeel wat maatjes minder (n) veel klachten van... |
75 F, en ik wordt er niet goed van. het is echt moeilijk om bh's/bikini's te vinden. bij de h&m en dat soort zaken, lopen de cups meestal tot een c of d, dus daar heb ik dan niks aan. ik vind ook eigenlijk nooit echt mooie lingerie en mijn maat. weet iemand misschien waar ik bh's/bikini's in mijn maat zou kunnen krijgen? alvast bedankt!
|
Citaat:
|
Ik heb 75 B.:(
Veel te klein, wil graag C of D hebben. Maar aan de andere kant; ik ben ook erg dun, dus dan zou ik waarschijnlijk omkiepen.;) |
Citaat:
|
75B en is goed zo. Grootte iig... Vorm mag wel anders.
|
ik denk dat min maat in de negatieve nummers zou komen ¬_¬'
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |