![]() |
Ja ik verdien zo af en toe weleens geld met mijn hobby. Mijn hobby is computers mollen, vooral van andere mensen. LOL.
Ik repareer zo nu en dan computers van vrienden, kenissen, collega's e.d. Daar vraag ik bijna nooit geld voor, maar ik krijg het altijd wel. Dat is opzich leuk, maar ik doe het meer als hobby, dat geld is een bijzaak. |
ik wou dat ik al kon verdienen met me hobby plaatjes draaien. toch nog iets meer ervaring opdoen
|
jah, Mijn hobbys zijn zingen en vooral Musical...en het leuke is dat ik er nog lekker geld mee kan verdienen ook! :)
soms doe ik nog welles modellenwerk...maar dat is nou niet egt een hobby van me.... :p |
Ik treed regelmatig op met een van mijn bands en krijg daar best redelijk betaald voor :) echt heerlijk (y)
|
hmmm nog niet....
ik ben mijn spinnencollectie nog aan het opbouwen en met kweken begin ik nou ong. zogauw ik wat meer volwassen vrouwtjes heb kan ik mijn hobby mooi financieren met de winst van nakweekdieren... |
Ja, met oppassen, dat is zeker wel een hobby van me.
Verder met mijn vertaalwerk, dat is niet helemaal een hobby, maar ik vind het wel onwijs leuk om te doen. 'k Heb ook één keer geld gekregen omdat ik wat pianogespeeld had bij m'n vaders werk, en dat is wel m'n grote hobby :) |
Ik verdien af en toe wel eens wat geld met een website of een scriptje voor een website.
|
Cker dat ik geld verdien met mijn hobby :D :
|
hmz ik geef op dit moment bijles, zet dreads bij mensen EN werk bij MacDonalds... maar vinnut allemaal niet leuk... dus ik hoop eigenlijk dat ik word toegelaten op de HkU zodat ik van mijn hobby mijn werk kan maken :P
|
ik verdien er soms wat mee (nouja, meer winnen)
skate competities.. dan wil ik wel is geldprijs winne enzo en ik heb er lol in ook :) |
Citaat:
|
't is dat vakke vullen mn hobby niet is....:D
|
Mijn hobby, nee mijn leven is zeilen en ik werk al een jaar of 6 bij een zeilschool/jachthaven.
In de winter onderhoud ik de boten van de zeilschool en in de zomer geef ik zeillessen. Het is wel gewoon voor in de weekende en vakanties want ik zit nog gewoon op school. |
4-5 jaar geleden maakte ik van die tatoeage bandjes en verkocht ze toen over heel Almere..
Van kappermeisjes tot mensen bij de hobbiewinkel die toen zelf die dingen namaakte... Toch rond € 500,- mee verdiend ofzo... En daarna droeg iedereen ze omdat winkels ze gingen verkopen. Dag inkomsten :) |
jo.
muziek luisteren. soms websites maken. |
verdiende...met hockeytraining geven aan benjamins en F-jes/E-tjes
|
dirigeren in een koor:)
|
Ikke!
Ik verdien geld met voornamelijk websites promoten op Internet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |