![]() |
1- Firebat (Starcraft) Lings slachten bij de vleet (of is dit niet een character? Zo nee: Gui Montag :D)
2- Link (Legend of Zelda) Link is 1337 3- Sephiroth (FF7) Gewoon een bad-ass motherfucker (spreek je zin naam trouwens uit als "seh-fie-rot" of "seh-faai-ruf" 4- Raziel (Soulreaver) Ziet erg gewoon cool uit 5- Sub-zero (mk) My favorite |
Nummero Uno: Scorpion; Hij was vroeger mijn favo char bij Mk2 en ik was bijna onverslaanbaar(volgens mij heb jij me wel eens 3 á 4 keer verslagen Pholon?) En ik lijk qua gezicht veel op hem.
Number two: Commander Keen(pure nostalgie) nummer drie: Sephiroth; schitterend figuur met een zwaar verleden. Heerlijk uitgewerkt en erg leuk om in je team te hebben. Nummer 4: B.J. Blazkowitch; Wie hem niet kent moet zich schamen. Heel erg diep schamen :mad: Knallen op duitsers had nooit gekund zonder de hulp van deze echte übermensch nummer 5: Jack van Burace en Rudy Roughnight. Ik zet deze twee ff samen op een plek omdat ze uit de schitterende rpg Wild Arms 1 komen. Mooi uitgewerkte figuren met de brute moves van Jack en het verhaal achter Rudy wat je niet verwacht(weet niet of het helemaal origineel is, als iemand het spel ook gespeeld heeft vertel het mij maar ff) Tipje voor een mooi verhaal(verloop) en supereind bazen. Eervolle vermeldingen: Zed(wild arms bad guy), het doom manneke, ryu/ken en hun verder klonen en Kirby die ik nog altijd super vindt(leve de emulator ;) ) |
Master Chief (Halo)
Cortana (Halo) (y) |
Citaat:
je spreekt zijn naam uit als se fie rot:D:D |
Citaat:
|
hmm. mijn top 5....
1. Llink, de legende :) 2. Vivi, zo duister, zo moeilijk te begrijpen (FF9) 3. Sir Auron, strak, altijd het hooft koel (FF10) 4. sheik, ik blij aan de gang met duisterheid :) (Zelda) 5. Ganondorf, moet ik de reden nog zeggen of kan je het zo al raden :D (Zelda) |
Citaat:
:D best wel een schande als je de naam van de uber lau ste slechterik van het gameswereld verkeerd uitspreek. dat is idd een dimwit:D |
1) Ampharos
2) Typhlosion 3) Kingler 4) Bellosom 5) Golem (ben zwaar verslaafd aan Pokémon Stadium 2 :D :D :D ) |
Mijn 5 Favo Game Characters Zijn
1) Vegeta (Spreek Uit Als Vegeetaa) (dragonballz Series) Hij Is Gewoon Cool Zijn Houding En Zijn Kracht 2) Gordon Freeman (Half-Life) Ik Vind hem cool omdat hij een wetenschapper is en in zijn eentje uit een met aliens bezeten gebied weet te ontsnappen 3) Link (Zelda Series) Hij Is Gewoon cool het verhaal zijn wapen en zijn kapsel 4) James Bond (James Bond) Hij Is de man met zijn coole wapens en zijn gave technische gadgets en hij is een spion 5) Green Baret (Commando's) Hij Is Cool, Sterk, Een spion, Heeft Meegevochten in een oorlog en hij is de leider van de commando's |
1) Beat uit Jet Set Radio, is gewoon een cool figuur die goed kan skaten en stijl heeft.
2) Twinsen (lba) Little Big Adventure is mijn absolute lievelingsgame en Twinsen had een echte persoonlijkheid. 3) Sam Fischer, stoere gast al wat op leeftijd en dan nog zulke missies voltooien. 4) JC Denton, ook gewoon echt een bikkel die uitgebouwd kan worden tot supermens. 5) Lara Croft, jeugdsentiment ;) |
Citaat:
Valt me nog mee dat je niet alle DOA vrouwen op 1 nummer hebt staan :o |
Citaat:
|
Zoals ik al zei, de vrouwen uit Dead or Alive zijn ook favorieten van mij :p :p
Post ze maar niet aangezien hier kleine kinderen komen, mits ik toestemming krijg van de Fb´s wil ik ze wel posten :o |
Enric uit Die by the Sword, hij is zo ontzettend menselijk, hij vloekt en tiert als't niet lukt, en bovendien is't spel echt cool, die besturing gewoon (Vsim ole ole)
|
Citaat:
en dat accent :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://c.1asphost.com/getwallpapers/...ames/dbs01.jpg |
oh ja.
vooral de 2 player mode was ownage. mijn broertje was zo dom het skelet te nemen tegen mijn trol (met die knuppel). gevolg: mijn broertje was constant lava aan het happen ^_^' |
Citaat:
|
Citaat:
correctie: trol=ogre (y) (y) ;) ;) |
Citaat:
ogre suckte vergeleken met die zwarte sprinkhaan(y) |
Thrall, (warcraft III, orc Hero)
Thanes (Warcraft III, de kleine dwerg hero) |
1 Solid Snake !!
http://www.game-place.com/images/aboutme/snake.jpg 2 Predator van Aliens vs Predator 1&2 http://w1.111.telia.com/~u11106188/predator_mask.jpg 3 Max Payne http://www.apogee1.com/max/images/shot01.jpg |
Citaat:
IK duidelijk toch wel tina (ik plaats maar ook geen pic.) |
Hmm erg moeilijke kezue, vooral als je die van doa3 erbij haat en die nieuwe van Xtreme volleyball. Ik denk dat ik het bij Kasumi houdt, met Helena als sterke 2e, want ja je weet wat voor mooie dingen toch wel uit Frankrijk zijn gekomen :p (note the smiley)
|
1. Lei uit Tekken (alle 4)
2. Tanya uit Red Alert 3. Mario 4. Kazuya ook uit Tekken (maar dan alleen 1, 2 en 4) 5. Croc uit Croc |
Citaat:
is al paar jaartjes geleden ;) en dat lava beest is ook lomp :p |
Citaat:
wie gaat er nou in het lava vechten zonedr enig wapen?!? |
Citaat:
ik denk dat ik het toch bij tina houd deze pics zijn toch niet zo erg? http://gamespot.nl/babespot.cfm?babe=153 http://gamespot.nl/images/xbox_doaxb..._large_010.jpg |
jammer, ik heb geen zin om bij gamespot te dokken :(
maar ik ben wel weer zo ziek dat i zoveel mogelijk plaatjes wil :D |
Citaat:
maw: deze plaatjes zijn gratis (y) (y) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
hehe, d8 je nou echt dat ik van plan was om bij gamespot te gaan betalen?? DUS NIET!! |
1. Mario
2. Donkey Kong 3. Pikachu 4. Lara Croft 5. Iedereen uit DOA Beachvolley extreme |
Citaat:
|
Tyrael (Diablo II)
Dumah (Soul Reaver) Sephiroth (FF7) Sparda (Devil May Cry) Sin (FFX) niet op volgorde ofzo :) |
Citaat:
sephiroth is wel heel erg populair hier hoeveel x is sephieroth wel niet genoemd? mischien ligt het aan het feit dat een forumbaas zo heet :D :D wat vinden jullie zo cool aan hem? |
Citaat:
Wanneer er dan een vraag komt wat je het leukste personage vind, gaan je gedachtes automatisch naar de beste personages van de spellen die het meeste indruk op je hebben gemaakt (want die onthoud je dus). En zodoende staan er voornamelijk figuren van blockbusters in de top 5-en. Waarom heeft trouwens nog niemand Bahamut genoemd? Dat is pas een ruig draakje ;) |
Sodeju, eerst zie ik vincent hier weer en jij jouw nu ook Erik. Ben je ziek geworden ofzo? wanneer was je vorige laatste post eigelijk?
PS, geef mij maar Bahamut-Zero of Neo-Bahamut, die vind ik veel rrrrrrrrrrrrrrrrrrrruiger :p |
Sam Fisher : l33t stealthdude.. ziet er vet uit.. goeie humor
Max Pain: supervette dude.. twisted souls are the best! twinsen: hippe gozer met een vette outfit :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |