Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   ' De Mol' is back ! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=344730)

*engeltje* 11-02-2003 18:30

volgens mij is het sandra ! :)
en trouwens, jep de mol is puur belgisch en supergoed !!!

*knuf*

mobie 14-02-2003 17:59

Citaat:

*engeltje* schreef:
volgens mij is het sandra ! :)
en trouwens, jep de mol is puur belgisch en supergoed !!!

*knuf*

Idd Sandra is ook voor mij de hoofdverdachte.

(Maar het kan net zo goed Mark zijn :o

*engeltje* 14-02-2003 19:42

neeh, daarvoor wordt hij te hard naar voor geschoven...
denk ik he :o
xxx

mobie 14-02-2003 20:34

Citaat:

*engeltje* schreef:
neeh, daarvoor wordt hij te hard naar voor geschoven...
denk ik he :o
xxx

hmmmmmmaybe
(khad trouwens ook nog ff Inge verdacht :o , maar die is veel te bitchy nee?)

Bram 05-03-2003 11:11

Zondagavond de laatste aflevering ! Ik kan niet kijken, zit dan ih buitenland mr zal ze zeker opnemen en maandagavond als ik thuis kom direct bekijken!
De finale wordt dus verrassend met 4 gespeeld, dat was wel een verrassende wending. Ik blijf bij Inge, alhoewel marc toch ook dicht op mijn lijstje staat ....

*engeltje* 07-03-2003 16:07

hm ik hou het toch maar op sandra
nog 2 dagen wachten :) brrrr spannend :)
loll, neh ben er helemaal niet zo freakerig over, maar zal toch maar kijken :)

*knuf*

DutchECK 09-03-2003 19:53

Ik weet niet of het al is gezegd (vast wel, ben te lui om alles door te lezen), maar Wie is de mol? komt er vanaf zaterdag weer op. 21:00 Nederland 1
:)

xx 10-03-2003 08:28

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa echt leuk ik ga zaterdag meteen weer kijken!!!

xx

DutchECK 10-03-2003 14:29

Citaat:

xx schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa echt leuk ik ga zaterdag meteen weer kijken!!!

xx

Moet de eerste twee afleveringen opnemen (:(). Zit dan een weekje in Engeland (:))

Tofke_H 11-03-2003 16:42

Citaat:

Bram schreef op 05-03-2003 @ 12:11:
Zondagavond de laatste aflevering ! Ik kan niet kijken, zit dan ih buitenland mr zal ze zeker opnemen en maandagavond als ik thuis kom direct bekijken!
De finale wordt dus verrassend met 4 gespeeld, dat was wel een verrassende wending. Ik blijf bij Inge, alhoewel marc toch ook dicht op mijn lijstje staat ....

En Stijn heeft gewonnen in Vlaanderen :) En Marc was dus de Mol. Ik ben benieuwd naar te zondag, als ze de tips gaan vertellen, hoe wij het konden weten.

Bram 12-03-2003 09:23

Tja Inge speelde dus de Mol, in de laatste 2 afleveringen waren haar reacties er inderdaad over soms ! Marc is het dus geworden en Stijn wint. Sandra gokte nog altijd op stijn maar is dus toch id finale geraakt !
Ik heb toen ik thuis kwam van Milaan onmiddellijk de laatste 10min gekeken om te zien wie het was en ga vanavond eens de volledige aflevering bekijken.
Zondag worden dus inderdaad de tips getoond die Woestijnvis toonde, en ook de sabotages aangebracht EN komen de kandidaten allemaal nog eens samen.

Crazy Angel 12-03-2003 19:48

ja ja de mol is back. ik heb het gemist. ik heb alleen het vorige seizoen gekeken. wist niet dat er al 2 (nederlandse) waren geweest. :( ach ja ik ga ook weer kijken.

Fritss 13-03-2003 17:08

Zaterdag is het eindelijk zo ver!

Doen jullie ook mee met het mol-spel op www.wieisdemol.com ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.