![]() |
Na een aantal keren is het voor mij ook genoeg geweest. Ik heb geen zin om flauw te vallen of zo. :P
|
hmmm...... dat zou ik zo niet weten. Ik denk dat ik het toch wel is 8 of 10 keer op een dag gedaan heb.
|
ik denk 4 of 5 keer
|
Citaat:
|
stuk of 5 keer
|
euhhmm in 2 "potjes" (:p) zoon 4 of 5 keer:o:p
|
Toen ik een dag zonder ouders in Zeeland in een appartementje zat [met vriendin natuurlijk] 8x :)
Dat heb ik overigens geweten de volgende dag, poeh was echt te voelen als ik em ff aanraakte :D |
Geen idee, vast wel meer dan tien... :o:D:D *record houdster*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen flauw idee... vier keer ofzo...
|
Citaat:
|
euh nooit echt uitgeprobeerd...maar denk zo tussen de 8 en 10 x...denk ik... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gezellig, lekker stroeve handen voor de rest van je leven :D
en tja, op zo'n zouden meiden ook een lamme arm moeten hebben :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof 4 keer.
En: spacegirl, VERTEEEEEEEEEL!!!!!!!! :D Tot nu toe is trouwens Herrie (M) de recordhouder met 21... Hoewel ik me toch serieus afvraag of een man 21x op een dag KAN halen, lijkt mij nogal onwaarschijnlijk. |
Citaat:
|
Ik vind het cool :) Is dat na een tijdje niet pijnlijk oid? Ik zou het volgens mij niet eens 10 keer kunnen :(
|
Vier, maar dan wel door zelfbevrediging :o
|
Citaat:
|
'n Vriendin van mij heeft het ooit eens een stuk of zeven keer na elkaar geprobeerd, en ze zei me dat het flink pijn begon te doen als de spieren samentrokken bij de laatste 2 orgasmes... Kan ik me ook inbeelden!
Ik ben al uitgeput van eentje, laat staan dat ik tot 60 zou raken... lijkt me toch *echt* wel veel! |
Hm ik ben vandaag 15 keer klaargekomen, maar we hadden ook andere dingen te doen. Volgende keer meer natuurlijk :D
Oh we = aepie en ik :) Up! |
Citaat:
volgende dag alleen beetje pijnlijk :o @ spacegirl: WTF :eek: ben je dan niet ZIEKELIJK uitgeput?:D |
spacegirl: geloof het niet
|
op 1 dag 3x
maar ik ben nu al wel 7 weken bezig IEDERE DAG valt niet mee hoor |
Citaat:
Als je 21x klaarkomt, dan komt er natuurlijk niks meer uit en het gaat wel zeer doen, maar je bereikt wel een orgasme. M'n ex heb ik een keer 24x achter elkaar laten klaarkomen :D |
Als m'n vriend 2x komt in 15 min, is het die 2e keer al lang niet zo lekker meer, en er komt ook nauwelijks nog iets uit... 50x op 1 dag lijkt me dus echt een marteling... wie probeert zoiets uit voor z'n plezier?
|
5-6 x waarschijnlijk...
Maar zo vreemd blijkt dat niet |
Je hebt WAT nog nooit uitgeprobeerd??? :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euh 6 keer ofzo. en een golf :p
|
4,5 of 6 keer. :)
|
Citaat:
|
3 x :o
|
maar wtf.. als ik lees van 20x klaarkomen :| hoe voelt dat wel niet
en hoe krijg je jezelf zo gek om zo lang door te gaan :eek: |
denk dat mensen dit niet geloven, tenminste mijn vriend rolde van het bed dat ik het vertelde.
maar op een dag dat ik alleen thuis was, werd ik geil, ik onder de douche en ging mezelf bevredigen. ik kwam onwijs vaak klaar ik ging door en door, en het kwam hartstikke snel achter elkaar omdat het zo gevoelig was en ieder keer kwam ik weer. uiteindelijk ben 15 keer klaargekomen in een uur onder de douche. kon amper lopen erna. maar het is echt waar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |