Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   muzikale mening gevraagd: Jim uit Idols kan werkelijk NIET zingen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=399711)

Johnnie-mannuh 08-03-2003 11:35

precies, hij kan egt niet zingen
ik heb et wel pas 2x gehoord ofzo maar hij bakt er echt niks van
EN HET IS KINDERARBEID DAT EEN 15-JARIGE NA 11 UUR STAAT TE WERKEN OP PODIUM

Revan 08-03-2003 13:47

ga vanavond die finale maar kijken en zet dan als Jim zingt even teletekst op beeld, of ga even naar de keuken ofzo...

...

MENSEN, DIE GOZER KAN TOCH TOTAAL NIET ZINGEN?

...

groeten van iemand die beter kan zingen dan Jim en Jamai

waar is Hind??

AJMouse 08-03-2003 13:50

Ik durf te wedden dat Jim's (RealLife)vriendjes vinden dat Jim lekkere noten heeft :rolleyes:

xliselottex 08-03-2003 14:04

De enige reden dat Jim nog drbij is is dat t zo'n lekker ding is en alle (jonge) meisjes (/jongens?) op m vallen....
Maar Jamai kan veel beter zingen!!!

Xia 08-03-2003 15:01

Jim kan enkele liedjes wel aardig zingen en je hoort ook wel dat hij beter wordt (lage noten aankunnen etc.) maar als je het vergelijkt met Jamai, dan is die gewoon vet veel beter. Jamai kan 1. zingen 2. performen. Ik vind hem trouwens totaal niet lelijk. Ik vind hem overkomen als een super gaaf gastje :)

Ik vind Jim trouwens helemaal niet zo knap. Hij is zo...doorsnee. Jamai is veel gaver :p

Dusss mensen:

[promo-praatje] ALS JE STEMT, STEM DAN JAMAI![/promo-praatje]

El Kim 08-03-2003 15:30

Citaat:

Elisaaa schreef:
En volgens mij zou een concert van Jim erg saaaai zijn. Die Jamai die maakt er tenminste een feessie van. weet het publiek op te zwepen. En ik vind helemaal niet dat Jamai er zooo verkeerd uit ziet. Komt alleen omdat ie Jim naast zich heeft staan en iedereen voor Jim valt...
Ik ben dus nog steeds helemaal voor JAMAI!

tot hier mijn promotiepraatje...

hier kan ik me helemaal in vindne (y)

nog maar een x (jullie wisten vast nog niet voor wie ik was ;) )

JAMAI MOET WINNEN!!!!

El Kim 08-03-2003 15:30

Citaat:

deftoontje schreef:
jim zijn stem is gewoon net een mug... irri gezoem in je oor
:D:D:D:D:D:D:D

p-chez 08-03-2003 15:47

Het feit dat iemand zich 'fan' noemt, zegt al genoeg over de persoon die 't zegt.

Haha!

overthestars 08-03-2003 16:59

Citaat:

Winner schreef:
Jamai verdient het veel meer om te winnen omdat ie echt kan zingen. Jim heeft alleen maar een horde hysterische 12-13-14 jarigen achter zich aan, en kan niet zingen. Als Jim eruit zou hebben gezien als Jamai had die jury hem er in de toneelronde al uitgekickt.
Daarom hebben zowel mijn moeder als ik ook een Jamai poster op het raam gehangen :D

Roxy 08-03-2003 17:11

Ik vind jamai vreselijk, zown irritant persoontje die omdat ie nie mooi is maar de carlo bozhart gaat uithangen om toch leuk gevonden te worden.. maar jim is ook niks... ik vond hind super, en dewi, david en marieke ook wel oke..

Elisaaa 08-03-2003 17:14

Nouw maar hij is ook gewoon grappig en spontaan.
En Jim is inderdaad niks....

kisses-from-me 08-03-2003 17:30

Hahah ja maarja de mensen die alleen maar zeggen dat jim niks is, gaan jullie allemaal stemmen op jamai dat doen jullie ook niet? Dus uiteindelijk laten jullie Jim winnen!
Dan vind ik ook dat je neit moet zeuren als je toch niet echt smst of belt want je kunt wel iemand afkraken maar ga er zelf maar eens staan als het begint met een grapje en ineens 100derden meisjes achter je aan hebt!
Ik hoor iedereen roepen Jim is niet goed enz. enz. hoe kan het dan dat die er nog in zit? dat blijf ik een beetje gek vinden!

Kuss mij!

Smiley_Knorretje 08-03-2003 17:37

'k heb 'm eigenlijk nog nooit horen zingen

El Kim 08-03-2003 18:09

Citaat:

black rabbit schreef:
die posters zijn best makkelijk, waar jamia hangt wonen toffe mensen, waar jim hangt gooi je een ei tegen t raam :D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

xliselottex 08-03-2003 19:00

Citaat:

. hoe kan het dan dat die er nog in zit? dat blijf ik een beetje gek vinden!
omdat ie *knap* is (nee, idd niet mijn mening), en dat is toch wel essentieel voor n idool (das nou t verschil tussen n zanger en n idool...)

Roxy 08-03-2003 22:59

ha en toch heeft jamai gewonnen, jeeej... ach als het een van deze moest zijn, die jim vond ik vandaag echt rampzalig... hoe ontzettend kun je under the bridge verpesten..

vixen 08-03-2003 23:01

Citaat:

Roxy schreef:
ha en toch heeft jamai gewonnen, jeeej... ach als het een van deze moest zijn, die jim vond ik vandaag echt rampzalig... hoe ontzettend kun je under the bridge verpesten..
jahahahahaha, ik kwam echt niet meer bij, wat zingt die jongen slecht hee :D

G.T.C. 08-03-2003 23:17

ik heb veel comentaar gehad op Jim. Ik vond zijn stem zzzzzzooooo ontzettend irritant. Echt niet mooi om naar te luisteren.

Maar ik moet toch echt toegeven, dat ie wel degelijk gegroeid is. De laatste 2 keren (vorige week en de finale dus) zong ie niet onaardig. Ik vond hem best goed (y). Maar ik vind het meer dan terecht dat jamai gewonnen heeft!

FireCracker 08-03-2003 23:21

Citaat:

Iotje schreef:
En wat k echt superirritamt vind is al dat gedoe met posters ophangen voor 't raam en hele dag alleen maar lopen ruzien wie nou moet winnen, enz....

I mean...wat is er nou zo bijzonder aan?!?! :confused:

ik sluit me hier volledig bij aan

Sidhe 09-03-2003 10:29

Tsjah... Ook al was Jim een tijdje verkouden, ik vind hem eigenlijk altijd zingen alsof hij verkouden is :) Monotone stem, niet fijn. Jamai kan wel goed zingen, en Hind ook. Die twee zijn :cool:

GUANO APES!! 09-03-2003 11:12

Citaat:

thunder110 schreef:
Alles liever dan Jamai.
mee eens :D (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.