![]() |
Citaat:
En oordopjes vind ik al helemaal kansloos. Trainers kunnen het net zo goed over het veld schreeuwen. En dat je je speler soms even niet kan bereiken door de afstand of door het publiek, dat hoort bij de sport. (y) Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ik de experimenten op kunstgras ook zien als een verandering van de spelregels?
|
Er wordt steeds gezeikt dat men zoveel tijd rekt.
Als die grensrechter de bal dan eens als ie uitrolt ff netjes terug geeft en niet als een zandzak erbij blijft staan en denkt van:'He een bal, laat maar lekker rollen en haal hem zelf maar op!'. Maarja daar worden ze zeker moe van. Of verplicht ballenjongens...ofzoiets Het heeft niet echt met het spel te maken...maar tis een begin |
En dan hebben ze het ook nog over blessuretijd. Hoort daar ook de tijd bij van het tijdrekken? Denk het niet!!! Dan zou het wel 20 minuten tot een half uur blessuretijd zijn. Je zou er nog versteld van staan als je zag hoe weinig zuivere speeltijd er is. Heb je geen stadionklok die aftelt ofzo... En waarbij dan de hele tijd de tijd stil word gezet als de bal buiten de lijnen is of op een andere manier even niet in het spel betrokken is...
|
Ik als betere Van Basten-kloon dan Van Basten zelf heb een aantal regels die het voetbal een stuk interessanter zouden maken.
1: Geen gezeik over oefenwedstrijden waarbij andere regels worden gebruikt. (De KNVB had zo'n wedstrijdje afgelast, waar bemoeien ze zich mee??) 2: Maak de speeltijd langer. Geen pauzes of anders gewoon 2 of 3 keer een uur. Hoe langer hoe beter. En dan mogen ze wel 5 keer wisselen. Dan krijg je tenminste wat actie. Echte bikkels die urenlang topsport verrichten. Bovendien zal er vaker worden gescoord. 3: Een groter doel zou leuk zijn! 4: Bedenk zelf maar wat. Ik hoor geluid, en dat is niet goed, aangezien het 4 uur snachts is. Mzzls |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |