![]() |
Van alle cd's die ik in m'n kast heb staan is Urban Hymns van the Verve de eerste die ik ooit zelf gekocht heb (1997).
Ik kan me wel herinneren dat ik in 1995 met doppen van colaflessen de cd Dance Hype 95 heb gehaald bij de FRS maar dat telt niet, vind ik :) Ik had trouwens echt niks met dance of house toen. En op m'n 3e of 4e verjaardag kreeg ik een LP waarop een 'persoonlijk' verjaardagsliedje stond ('hallo twan, dit is jouw dag... ') :D |
Mc Hammer - Here comes the hammer
volgens mij |
na alle casettebandjes van kinderen voor kinderen kwam volgens mij een of ander leip cd-tje van ace of base en daarna eentje van de heideroosjes geloof ik
|
De eerste CD die ik had was 2 unlimited - Get ready :o
|
mijn eerste cd was..guns n roses use you illusion I
Toen ik 8 was gekregen voor mijn verjaardag! mijn eerste single was no rain...van blind melon |
M'n eerste singeltje zat bij het bier van m'n vader :D
Zombies - Seasons...ofzo...weet niet meer pcies M'n allereerste cd heb ik gehad voor m'n verjaardag...Greatest hits van Gloria Estefan, die luister ik nu alleen nog bij vlagen. De eerste cd die ik zelf gekocht heb (ik heb het verdrongen...) was in m'n Backstreet Boy tijdperk... M'n muzieksmaak is nu drastisch veranderd :) |
een extended single -cdtje van eternal (zo'n r'nb bandje volgens mij, die allang uit elkaar is ofzo.)
|
Citaat:
|
Mijn eerste cd was 'De hoogtepunten uit The Phantom of the opera' - Nederlandse versie
ik was toen 10 geloof ik |
Green Man van Mark Owen (ex-Take That).
Heel erg, maar dat is eigenlijk best een leuke cd. |
Citaat:
|
M'n eerste echte cd was Sonic(ja die fakkin sega egel) Dance Hits...toen ik 9 of 10 was ofzo :D
Eerste cd die impact maakte en m'n ogen openden op t gebied van muziek: Stranger Than Fiction van Bad Religion Eerste single(7"): Fairfight-Not Giving in 7" Eerste LP: Good Clean Fun-Straight Outta Hardcore hehe |
Greenday - dookie
|
skunk anansie- post orgasmic chill
groep 6. de strijd welke cd er op mocht onder knutselen... hitzone 4 vs. Skunk anansie *nostalgie*...:D |
Single: van Celine Dion uit Beauty and the beast
Cd weet ik niet meer. En ik heb maar 1 lp: 'kinderen zingen voor dieren' heb ik ooit van m'n opa gekregen :) |
Ik heb echt geen idee wat mijn eerste CD was. Ik denk dat ik ooit es ben begonnen toen ik 10 was ofzo, maar ik kocht toen meteen zoveel dat ik t echt niet meer weet.
|
Citaat:
Backstreet boys? Dan vind je dit filmpje waarscheinlijk wel leuk klik hier |
De eerste weet ik niet meer, maar de eerste die ik zelf kocht was: Limp Bizkit - Significant Other.
|
Citaat:
|
de eerste cd die ik zelf koch van m'n eigen centjes was
*schaam* het single'tje van Earth Song van Michael Jackson... Q. |
uhm...misschien omdat ik het weggedrukt had en anders omdat ik het gewoon puur was vergetuh...maar eerste cd was nie Jamiroquai, maar...................Vanilla Ice!!! :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn eerste CD die ik van mij eigen geld heb gekocht was de Spice Girls :o haha en dat meen ik sirieus maar dat is al tijdje geleden (goh) :rolleyes:
|
Citaat:
|
Iets van Laura Pausini. :o
|
Soundtrack van Stand By Me, en ik vind hem nog steeds geweldig :D
|
Tmf Hitzone 6 ofzo. Ik schaam me....
|
ik denk dat mn eerste cd een kinderen voor kinderen cd was
maar de eerste cd die ik nu nog wel kan waarderen zal wel tlc- crazy sexy cool zijn (was denk ik 7) |
eeehm
NO DOUBT - tragic kingdom ach.. dr staan nog best grappige dingen op |
Citaat:
kunnen we met zn allen de schaamte delen |
Ademnood van Linda, Roos en Jessica!
(was 11 toen :D ) m'n eerste cd was ook het gst album en daarna van l, r&J de eerste cd die ik zelf kocht was: Backstreet boys van..de backstreet boys! (goh!) nogsteeds een vannm'n goude ouwe cd's ondanks dat m'n smaak veel is veranderd...... I still love them! (jeugdtrauma!) |
eeeeeeeeeuhm...??
volgens mij The Joshua Tree van U2, toen was ik 5. gekregen van m'n broer die vond hem toen nix, maar nu heeft ie spijt dat ie em aan mij heeft gegeven. :D |
CD: Holland Hakkuh 2
single: Come On Eileen - Save Ferris |
Citaat:
en iets van kinderen voor kinderen geloof ik die ik als eerste had gekregen :o |
demanufacture
|
Citaat:
|
No Doubt - Tragic Kingdom.
Of.. Ohjah :| Ooit een cd gewonnen van The Beegees toen ik een jaar of 8 was :| :D |
sing the blues van the simpsons
|
mijne was van jody bernal, en als ik echt heel depri ben dan komt hij weer tevoorschijn
|
Citaat:
|
altijd lente in de ogen van de t...
die had ik volgens mij als eerste gekocht |
Da's nog niet zo gek lang geleden dude :)
Achja nu ben je verziekt he door die teringherrie waar je naar luistert :D |
poeh, cd's had ik vroeger niet veel, ik had wel allemaal casettebandjes van smashing pumpkins en heideroosjes enzo :o
|
Mijn eerste cd was (afgezien van de kindercd's) Laura Pausini - Laura (een keer met Sinterklaas gekregen).
Mijn eerste cdsingle was Linda, Roos & Jessica - Ademnood :o :D |
eerste single: hölleboer - busje komt zo
eerste album: party animals - good vibrations, dacht ik |
'Appetite For Destruction', van Guns N' Roses. Dat was de eerste cd die ik zélf kocht... geloof ik ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |