![]() |
pffff ik = ook zwaar slecht in bio (in mn vrije deel gekozen :$) sta een 4,6 ofzo gemiddeld...als ik met een 5 slaag ben ik trots op mezelf :rolleyes:
zie echt heel zwaar op tegen het examen en vraag me echt af hoe ik beslagen ten eis kan komen...altijd denk ik dat ik het goed ken maar uit de resultaten blijkt wel anders :( |
Citaat:
Bio vond ik eigenlijk 1 van de makkelijkste vakken...je moet het eigenlijk kunnen snappen...Ik had de schoolonderzoeken heel erg goed gemaakt en de examen niet geleerd :D dus werd een makkie...als ik een lage cijfer had had ik toch een voldoende. Wat je het best kan doen is die plaatjes enzo doornemen of die samenvatting leren want ze vragen echt niet meer dan dat...veel suc6 nog |
hoihoi
ikke heb ook biologie erbij gekozen, maar omdat ik op het VWO zit is het dus bio1,2 als ik mn CE echt helemaal verknal kan ik het nog laten vallen en krijg ik mn bio 1 punt op mn lijst. Ikke ga bio iig niet helemaal leren, je krijgt toch nooit echt kennisvragen, maar ik kijk ff door wat ik moeilijk vond en wat ik niet meer weet. En veeeeeeel oude examens oefenen. Dus das mijn tip, veel suc6 |
Het is niet moeilijk als je het ook echt leuk vind. Je moet gewoon elke keer je huiswerk goe bijhouden en niet gewoon uit het antwoordenboekje overschrijven, zo heb je met het leren vaak van: oja, dat weet ik nog, oja dat is logisch enzo, (ik heb ook biologie voor jou)
Je kan misschien een samenvatting maken ofzo (doe ik altijd) ennuh 2 dagen voor de test beginnen?! Men zegt trouwens dat de laatste 2 hoofdstukken van Biologie voor jou (Biologie1) makkelijk zijn, gewoon daar een goed punt voor halen! xx :p |
Ik sta nu voor bio een 4,5..met dit punt ga ik het eindexamen in :( keb bio als extra vak gekozen *dom* maarjah..
|
ik sta een 5,4...en tis zoooooooo veel echt psycho ..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |