![]() |
Citaat:
Verder; moe geen zin in school blij om brief blij met cijfers hoop nog niet opgegeven mooi leven lieve familie/vrienden |
-moe
-verkouden -tegenzin voor morgen -blij met mn 9,4 voor economie -dorst |
Citaat:
|
Citaat:
|
moe
zinloos lukt me toch niet moe liefde? eenzaam kan niet wil niet ligt ernaast dan maar niks help slaperig stom werkstuk nee domme ik laat maar ik haat mezelf soms nu bijv |
nee
waarom dood ik snap het niet onverwachts nee verdomme nee nee nee nee nee nee nee :( :( :( |
euhhh
pissed off moe lui FUCK OFF! |
Weekend
blij school veel te veel zon zon zon zon zon lalalala nergens aan denken stress telefoon vanavond |
Ik
Kan Mezelf Niet Accepteren |
onzeker
klein stom doelloos alleen placebo honger zin om te huilen |
- spierpijn
- opgelaten - weekend :cool: - lekker weer :cool: - lamplamplamp - warrig |
opgefokt
ongeduldig heen en weer schudden *nagelbijt* waarom belt ie niet? hij haat me vast getikt muziek.. hoofd vol niet weer snijden moe *roloog* kutinternet |
- toetsweek
- leren - eco - frans - ak - cijfers - koud - dorst - london - rostock - sarah - melissa - marin - vrienden - ruzie - waarom? - tegenstrijdig - zelfverzekerd (geloof me, dit is raar!!) - gelijk/ongelijk, ertussenin? - hmmm, lekkerrrrr *oops, minuutje is om :o * |
Citaat:
Citaat:
Ik ben een grote hoop opelkaar gestapelde gevoelens. Kan het wel uitgillen van woede.. en verwarring. |
Citaat:
|
Citaat:
gecondeleerd in ieder geval!! sterkte ermeej.... (ja, dit heb ik net gewijzigd haha!) - huilen -mag niet - doe het toch - vader boos - moeder boos - broertje janken - waarom? - mag alleen met goede reden - gestressed - help - NEE - rood stoplicht - clown met boos gezicht - stom rot kind (ikzelf) - bah - ik red het niet - shit - klote - stop, niet doen dat was het wel |
Citaat:
en nee bij paranoide is er niemand dood hoor (voor zover ik weet) :o :D |
Citaat:
zat verkeerd te lezen.... oops, goed, freakjuh, jij gecondeleerd dan!!!! sterkte, jeej, erg dat je tante dood is!! |
Citaat:
|
Citaat:
die dagen vind ik altijd het moeilijkste....*dus extra veel sterkte voor die dag* |
Citaat:
tuurlijk ga ik er heen. wordt zeker moeilijk ja.. :( (n) |
Citaat:
|
- Ja jesus!
- Donder alsjeblieft op uit me geheugen dan! - Schei uit, mens! - Bespaar me goed-bedoelde woorden, godsamme, 'k geloof ze verdomme toch niet! !!!! Blaat! Bleh! Blurgh! |
-g*dver nog drie dagen
|
Citaat:
|
Ik kan heel kort zijn op dit moment: moe en ziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijd voor wat Godverdomse pessimistische woorden en gedachten.
'k word er een beetje doodziek van om enkel maar positief te blijven. Pleur op. 't leven is gewoon kut, of je dat nou leuk vind of niet. Há! Dat lucht wel een heel klein beetje op. :rolleyes: |
Citaat:
Mailtje is af, maar ligt beneden, kan er niet bij. :\ (niemand thuis, kan ook niemand vragen. :o) Take care.. |
Citaat:
Gaat 't ok met je? take care you too... |
Ik wil hem niet kwijtraken.
Ik raak hem kwijt. Het gaat uit. Ik wil niet dat het uit gaat. Wat een timing ook weer. Klote drank. Kut alcohol. Kut alcoholisten. Kut wereld. |
".. nie echt boeiend.. "
".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ".. nie echt boeiend.. " ?!?!?!?!?!?! Ja, dat ben ik dus. En ook nog eens goed gefrustreerd. En nog zoveel meer dan dat. Godver... |
Citaat:
Ik ben zo bang. Zo ontzettend bang. Ik ben gisteren mijn tante kwijtgeraakt. Vanmorgen bijna mijn broertje. Who's next? :( |
Citaat:
verveeld boos kapot mis hem lolly zwart bos stoned afwezig wazig traag |
Citaat:
*slik* meisie toch.... wat is er gebeurd met je broertje dan (als je het wilt vertellen) tjeej.... |
Citaat:
Hij moet 5 dagen in het ziekenhuis liggen, en dan 4 maanden zo'n kraag om. 4 fucking maanden. mijn arme broertje. :( :( echt alles zit tegen. nouja bijna alles. :( |
Citaat:
|
Citaat:
sterkte meissie!! kus en knuf wendy |
moe maar al geslapen
weer trillerig kweenie wat ik wil... *zeurzeur* nix k moet mn tentamens nog leren voor morgen maar het lukt niet meer |
raar
iets vrolijker dan gister zenuwachtig wit bruin (werk)woorden frans :( niet uitgeslapen (fucking zomertijd grrr) *meer weet ik ff niet* |
-moe :(
-feest was leuk :) -Joël (y) -Joël (y) -Joël (y) -Wen :p -missen :( -blij :) -last (n) -knie (n) -vriendschap :) (y) -geen zin in school -Joel willen zien *Suus wist wel dat der nie veel boeiends uit kwam* |
Citaat:
Citaat:
maar thanx for the support :) |
Citaat:
ik ben zelf ook niet altijd even positief over dingen... maar vandaag eventjes wel :) nogmaals; sterkte... |
Gevallen. Gebroken. Op de grond. In stukjes. Pijn. Pijn. Pijn. Pijn.......
|
Ga weg. Ik ben het niet waard.
Waarom, waarom wil je me niet begrijpen? |
Citaat:
|
kvoel me een beetje eenzaam
en klote ook wel maaar, het goede nieuws: ik heb een paar ideeen waardoor het kan komen: de zon te weinig medicatie heel moe |
grijs
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |