![]() |
2 of 3 weken ofzo, weet ik veel.
ik doe eigenlijk niet aan relaties, nouja, deed ik niet meer aan, maar nu heb ik al zo'n 3 weken (denk ik) een vriend. |
Mijn langste relatie duurde 10 maanden en 12 dagen om precies te zijn. Dat was en is mn record... cause then he died. :(
|
2 weken. Was meteen genoeg voor mn hele leven.
|
Citaat:
wojooooooooooooow... :eek: goed joh! (y) (y) (y) ik hoop dat ik het ook zo lang uithoud met roelof.. duimen maar :P |
Citaat:
(het gaat soms best snel hoor...) *ahem* de expert spreekt. *kuch* |
Citaat:
Met mijn huidige vriendin ben ik nu 11 maanden samen en ik denk dat dit nog wel eens veel langer kan gaan duren dan met mijn ex, tenminste dat mag ik wel hopen. ;) |
Citaat:
|
langste verkering
8 maanden maar ja dat was eigenlijk niet zo veel uhm... nou ja ik wou dat die 8 maanden met iemand anders waren (vandaag de dag dan) |
wtf? jezus zo lang allemaal :eek: , mijn record is 1 maand, en daar heb ik nu nog mee :p
|
5 jaar, maar dat was op de basisschool ; )
Verder... 2 weken? Waarin we elkaar ook wel 2 keer gezien hebben ofzo... telt allemaal niet heel erg : ) |
Citaat:
|
ruim 13 maanden, maar ik heb zeker geen spijt van de grote stap om 't uit te maken....
en nu heb ik weer een heel lief nieuw vriendje ruim 2 maanden |
een half jaar
|
Ik heb nog helemaal de leeftijd niet om aan relaties te doen, gewoon af en toe van die verkering onzin voldoet nog prima. De langste keer 2,5 maand ofzo.
|
nou nu is 't uit, leuk hoor jongens :(
|
Bijna 2,5 jaar.
En nu zit ik op ehm... een paar dagen :D:o |
Citaat:
|
4 maanden
|
Citaat:
*troost* |
Die heb ik nu!! 2,5 jaar :)
|
2 jaar en 8 maanden.
Verneukt door drank en drugs (niet door mij) (n) |
1 jaar
2 maanden 2 dagen en 1 uur |
1 3/4 jaar ofzow ...
|
4 maanden....en die was te lang :(
|
21 maanden, t is uitgegaan omdat ie te bezitterig was en omdat ie veel te aanhankelijk was.
|
Bijna 2 maanden, and still counting!
|
Het was 6 maanden, 3 weken en 3 dagen (basisschool ;))
Nu vanaf 18 juli en loopt nog steeds... |
Citaat:
|
Citaat:
|
een dikke 2 jaar.
Maar met mn huidige vriend ga ik t veel langer volhouden :D (nu al een jaar :p) |
3,5 maand.
|
Citaat:
kussiez en een warme knuffel, ilona |
bij mij.. 11,5 maand
|
Uhm...bijna 11 maanden. Vind ik best een prestatie van mezelf (*geeft zichzelf een dikke schouderklop*), dat ik het al bijna 11 maanden met haar uithou... ;) , maar als ik hier zo de topics hierboven lees is het best kort... :eek:
|
nu heb ik 25 maanden maar ik heb al eens anderhalf jaar met dezelfde jongen gehad dus in totaal 3.5 jaar...best lang he?
|
Citaat:
|
k over 11 dagen half jaar.. dat is tot nu toe mijn langste relatie.
|
Citaat:
Zo gezien, heb ik al sinds 21 jaar relaties... en vergis je niet, relaties heb je op zo'n manier met iedereen waarmee je ook maar omgaat. Dus de langste relatie die je zal doorstaan zal vaak gelijk staan aan je leeftijd. Euhm... misschien dat jullie meer de relatie-lengte bedoelen van relaties op het effectieve gebied, dan wel op het gebied van daadwerkelijk "houden van"... in dat geval kan ik concluderen, dat mijn langste relatie standvastig doorgaat met op dit moment een lengte van 8 maanden... mijn langste "houden van" relatie tot nu toe... niet zo moeilijk ook... als het de enige is. |
Mijn langste ongeveer 13 maanden alhoewel ik het na 6
maanden ook wel gezien had. :o Met mijn huidige lover bijna 7 maanden |
15 Maanden, maar dat was er 1 die eigenlijk maar 4 maanden had mogen duren. Vanaf toen ging 't al de hele verkeerde kant op enzo, maar ja.
En met 'de beruchte Italiaan'.. Dat is steeds aan/uit/aan/uit/etc. Het langst dat we samen zijn geweest is 10 maanden.. En voor de rest heel vaak tijdje uit elkaar, dan kwam het weer voor een paar maanden goed, dan ging 't weer fout, kwam 't weer goed.. etc.. Dat gaat zo al bijna 5 jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar anyway, dit gaat buiten het huidige topic om, hebben we het misschien nog wel een keertje over Was overigens niet bedoeld om je te deprimeren... sorry daarvoor :( |
ik heb over 2 dagen 10 maanden, mijn langste relatie tot nu toe (kan ook moeilijk anders, het is mijn eerste 'serieuze' relatie, die andere was gewoon snoepjesverkering:))
|
8,5 maand en toen was het wel weer lang genoeg..
Maar ik hou het nu ook alweer meer als 3 maanden vol, en ik denk dat dat nog wel langer zal gaan duren, als het aan mij ligt tenminste ;) |
met mijn ex-vriend was ik 14 maanden en 6 dagen samen
met m'n huidige vriend tot nu toe pas 4 maanden (vannacht om 5 uur was 't precies 4 maanden:)), dus 't duurt nog even voor we mijn vorige record breken:) |
Een jaar en een maand en een halve (neeee, ik ga de dagen niet tellen), en hij loopt nog steeds (gelukkig).
|
Citaat:
Q. |
Citaat:
n half jaar en nog iets... ach, k heb nog n heel leven voor me, bevalt me goed, we'll see what will come! |
mijn langste relatie heeft in totaal 22 maand en 3 weken geduurd. we zijn 2 x uitelkaar gegaan, en de laatste keer was ook definitief (beweren we beide; maar dat deden we na de 1e split ook).
de eerste keer dat het uitging tussen mij en mijn exvriendje was na 21 maanden. het is vervolgens 11 maanden en 2 weken uitgeweest; en in december was het weer aangegaan. dit heeft niet lang geduurd, na 1,5 maand was het weer uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |