![]() |
zwitsal ruikt gewoon lekker...
jongens worden geil van pesten ja....en van heel direct zijn... |
Meisjes raken vertederd van zwitsalgeur, en dan gaan ze de jongen knuffelen en kussen, en van dat knuffelen en kussen worden ze dan weer geil:P (nouja, niet altijd natuurlijk, en niet allemaal)
|
Als een meisje me in me nek kust of zachtjes met haar mond/tong aan me oor lelletje zit. Dan trek ik het ECHT niet meer gewoon. Dan gaat ie zo van
| |(y) O | | |
*heeft al fijne ideeën gezien hier* dat gaat ik zometeen ff uitproberen :)
|
hmmz. Laat een vrouw mij maar verleiden met haar kunsten. Als ze je gewoon het gevoel geeft dat ze je belangrijk vind, dat ze op jouw af komt. Dan zit het wel goed. Laatste tijd niet meer gebeurd. :(
|
Vrouwen die iets weten van strafrecht :rolleyes:
|
kortom SM vind je wel wat dus? Of had je geen lichamelijke straffen in gedachten? :D
Snow :cool: (die persoonlijk SM maar niets vindt) |
Citaat:
|
als je ergens iets aan het drinken bent en zegt dat je geen slipje aan hebt... worden ze helemaal gek!
|
Een goeie massage.
|
Citaat:
|
Citaat:
met bijbehorende arresten. (wij hebben ook allebei strafrecht.) |
Citaat:
:D |
van een vrijdagavond op v8
|
lekker kontje, tieten + geile blik in haar ogen ;)
Of als ze aan mijn wijsvinger likt en zuigt :eek: |
met de toppen van je nagels langs m'n nek... dan kan ik weleens met knikkende knie-en tegenover je staan!
|
Dit werkt bij jongens en meisjes.
Je moet heel zachtjes en warm in iemands nek hijgen terwijl je hem/haar streelt. Daarna op zachtjes rondjes draaien met je tong in zijn/haar nek of kusjes geven. Ik als meisje geil daar enorm van en mijn vriendje ook! En het is geil om te zien hoe iemand opgewonden van je raakt :ertur: Het is echt geniaal!!! :yeah: Veel succes, hoop dat deze tip ook voor jullie werken. Nogmaals het is f**king geil :ertur: |
Topic uit 2003 wtfff?
|
Ff een topic uit 2003 uppen, dat kan allemaal! :D
|
meisjes met dikke tette die dan enkel en alleen een (voetbal)shirt aanhebben
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |