![]() |
uhm wie is dat ?:confused:
|
Jacqie's vriend. D'oh! :p (vriend van Mir's vriend...)
|
ojaah ? waarom moet ik jou beste vriendin z'n vriend slaan ?
|
Om te laten zien dat jij iemand met ki knock out kunt slaan.
|
Wrom hij dan en niet jou vriend ofzo als je die hebt, leuke tekenig op jou site
|
Citaat:
Of kun je het toch niet...? |
kheb nog nooit iemand knock out geslagen dus weet ik het ook niet als ik het kan maar ik heb genoeg jongengs die groter waren/zijn dan mij (kan haast niet anders) geslagen en zelf eigenlijk maar niet vaker als 2 keer een klap in de gezicht terug gehad 1 keer van mijn broertje een schop in mijn noten gehad kon de eerste 5 min niet meer omhoog komen was een beetje pijnlijk haha, heb je msn niet aan ?
|
Die tekening in het begin
|
Ow jah... ki-fighter zei toch dat hij je iemand knock out had zien slaan met ki..?
|
Dat was zijn buurjongen ofzo het was een jonge die ook Bart heet
|
girl_spijkenisse@hotmail.com
:rolleyes: |
* zucht* dit is iemand die alles heeft geprobeerd en ja wel zoals het hoort, om msn erop te krijgen, maar het lukt gewoon niet, die knommel installeert het wel, maar slaat het niet op of zoiets, maar het is wel stom, want een vriendin van me gaat dan in me profiel kijken en dat gaat wel gewoon, dus dat is een teken dat ik er wel in sta. wilt iemand me dan ff helpen als er computerfreaks hier aanwezig zijn:(
|
Purplephoenix666@hotmail.com
Greetz, Luv & Hugz... Purple Phoenix |
|
i_vex_angelus@hotmail.com maak er geen misbruik van, want ik weet je te vinden ;)
|
Citaat:
|
|
|
|
kben al ruim 2 jaar op het forum, maar k kom nu om een hoekje kijken bij mystiek :)
owja, en ik was degene die gepleit had dat mystiek moest blijven (was eerst een wisselforum) :D naja, hier mijn mailadres Lisanka@hotmail.com |
ow ja, mensen die mij willen mailen...volgende week (as. zaterdag-zaterdag erop) ben ik op vakantie :) dus check ik me mail nie en ben ik niet op msn, tenzij ik een internetcafe tegen kom :D
dusseh, je kan wel mailen, maar reactie laat op zich wachten :p thanx! |
Cewl, ik ga gewaagt een oude topic re-openen :D
Mij heb ook MSN en wil ki-mensjuhs in z`n lijst, hoe meer, hoe beter...I need help...ik wil et leren, en et gaat wel een beetjuh, maja, kennis is macht, veel mensjuhs is veel kennis :p Anyway, mijn MSN = devilsscorpion@hotmail.com (and don`t worry, I won`t sting :D) |
Ik ben hier een hele tijd niet meer geweest , maar nieuwe msn ers, en mede mystiekers nog wel zijn allways welcom :p
vleerwolfje@hotmail.com |
Citaat:
*steekt vinger op* ikku!! *kuchkuch* waar meej kan ik u van dienst zijn? als mailen wel lukt: bambix_@hotmail.com [edit] verrekt ik heb topic geupt :o [/edit] |
Ik schrijf niet zo vaak mjaaa xxx_iesfromeve@hotmail.com
|
Citaat:
Dutchian@hotmail.com als wilt mailen ofzo, niet dat er interesse zal zijn ofzo :o |
ik zal zondag ook ff een msn aanmaken...
Morgen kan niet, dat zit ik met wat vrienden (die ook met Ki bezig zijn) op een lan :D |
blubblub52@hotmail.com...
voeg me maar toe:D |
superfly_sammie@hotmail.com
Nu kom ik hier nog niet zo heel vaak, maar ik lees ook meer dan dat ik post :o |
Ge moocht me toevoegen hoor.
x_nynke_x@hotmail.com |
|
Welkom!
Bij Mystiek ben ik ook nogal een newbie trouwes... Rest van 't forum kan ik al wel een tijdje..... |
:mad:
gna9000@hotmail.com :cool: |
Citaat:
|
Ik ben niet eget mystiek maar sommige dingetjes vind ik wel interresant zoals dit forum! en spreuken!en charme enz!
en ik heb ook tarotkaarten maar daar moet ik nog aan beginnen eerst een keer het boek egt goed doorlezen kleintjevgompel@hotmail.com |
|
Niet dat ik hier zo vaak post, maar ik lees wel: anneliesk86@hotmail.com
Ik heb eigenlijk een nieuw emailadres: annelies_thequeen@hotmail.com alleen er staat nog niemand in die msnlijst, moet ik nog ff overzetten, dus kies maar :) |
nilz@xhale.nl is me msn aleen voor heksjes. :p
|
waitingfordeath@msn.com
voor de mensjes die de behoefte hebben om mij toe te voegen, wees een beetje openminded, zo niet..tja das op eigen risico(he dutchian?) :rolleyes: |
Citaat:
:p |
:rolleyes: Owjaaaaaa nou als er nog mensjes zijn die vriendjes nodig hebben: lievehelen@hotmail.com (dat is mijn MSN-adres jah....) *yeeeyyy nog meer vriendjessss*
(ja ik hou van kleurtjez :rolleyes: :D ) |
Sjah op mijn naampie moet je ook maar niet zoow letten, moest ook maar iets verzinnen :) lizver@hotmail.com
Ik heb ook nog moonnature@hotmail.com maar daar zit ik zoow goed als nooit op.... :p |
ach ja voor de nieuwsgierigen en tiis nat. wel zo eerlijk (kheb ook een aantal mense toegevoeg) henk_ekelschot@hotmail.com
BB+MP Outdated Spirit |
thnx too bambix, is t eindelijk gelukt voor msn, let a.u.b niet op mijn adress, maar gewoon mijn naam is ook maar zo gewoontjes dus het is: muugendop81@hotmail.com, the more the merrier ;)
|
het is ik met het adres robbert_kol@hotmail.com
|
fear_n0_fear@hotmail.com be my guest :)
|
Citaat:
rofmsnlol Im Asbach ist der Geist des Weines! |
Mijne:
jessiedepressie@hotmail.com Vrij nieuw, veel gelezen, nog niet veel geschreven, maar dat komt nog wel. Liefs, jessie |
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |