![]() |
Tja, ik ken die hele commissie niet, dus als jij het zegt..
Dat stukje beschrijft ook niet echt wat die uitsrpaken precies inhouden, ik dacht dat "Nederlandse gemeenten moeten" voor zich sprak. maar dank je voor de uitleg ;) |
You're welcome :)
(Dit is onderdeel van mijn charme-offensief) |
(k)
misschien dat je een alter ego 'aardige man' moet aannemen.. |
Citaat:
hahahahahah :D:D:D het blijft een leuk fopje :D |
Citaat:
|
wat zijn we weer een partij naïef bezig zeg..
"Hij heeft echt niet tot haat aangezet" kom OP zeg, hoe directer kun je zoiets brengen? misschien niet direct tot haat nee, nog n geluk dat er geen nieuwe potenram-brigade is opgericht vanwege zn uitspraken.. maar ik vind het de grootste onzin dat ie is vrijgesproken vanwege 'uiting van geloof'. de vraag rijst: IS ARTIKEL 1 VAN DE GRONDWET AL GECANCELLED???? hij discrimineert, geloofsuiting of niet. vrijheid van geloof wil niet zeggen: vrijheid van geloof, ook als anderen dat discrimineert. je reinste onzin dat ie dus vrijgesproken word om een eigenlijke 'vrijheid van meningsuiting' die nog steeds pas in artikel 19 naar voren komt. als ik mijn persoonlijke mening als geloof ga bestempelen en het naar buiten mag brengen zullen sommige mensen zich ook op hun pik getrapt voelen, maar zolang ik niemand heb te discrimineren doe ik dat ook niet. mijn punt: je eigen geloof mag je best hebben, maar val er geen andere mensen mee lastig. |
Citaat:
En die huwelijks voltrekkers die homo's weigeren te huwen vanwege geloofs overtuigingen, dat is wat anders zeker ? |
Citaat:
|
ik heb ook mensen op school die zo over homo's praten en hen worden niet opgenomen :confused:
|
Citaat:
Daar wordt nix over gezegd, alleen zo een miezerig kutartikeltje |
Citaat:
Ik vond het ook onrechtvaardig dattie uit zijn funcite is ontheven. Dokters mogen ook ten aller tijden nee zeggen. Het lijkt wel alsof AL mijn standpunten tegen de justitiele beslissingen in gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Flauwe grapjes. :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |