![]() |
mjah soms ligt ie in de kast, dan weer op mn bureau op mn kamer, soms onder mn bed, als ik online ben zit ik meestal op de bank met pjoeter op schoot, want boven is geen telefoon aansluiting
*heeft dus ook laptop :o* Genesis |
Citaat:
wie kom dan ten tweede op het zinloze idee om daar zn computer meteen onder te gaan plaatsen... hm.. misschien had meneer gewoon vaak zin in een koud biertje als ie achter de computer zat, en heeft ie uit ruimtegebrek zn koelkast maar boven zn pc gehangen :p Genesis |
ijskast :o
|
zolder.. (orgineel :p )
|
computerkamer,we hebben er 3 dus...
|
Citaat:
ja juist maar kijk als die computer nou OP de koelkast staat, vind i het toch al een stuk logischer... maar de computer erONDER?? hhm.... :confused: :) |
Citaat:
Genesis |
De HoofdPc staat beneden in de kamer, een andere kleine pc staat op mijn sklaapkamer boven :)
Eigenlijk willen wij de twee pc's in een kamer (naast mijn slaapkamer) gaan zetten |
Citaat:
Ikke mijn vriendjes wel even onherkenbaar gemaakt! :rolleyes: http://www.endoria.net/upload/index.php/1140145493 see! Pc onder koelkast(je)! :cool: :cool: |
Citaat:
|
in de garage
nja 't is geen garage meer. Meer een soort 2e woonkamer/studeerhok/luierhok hoe je het ook wil noemen :) Maar dr staat dus een tv, muziekintstallatie, bank, bureau, computer enzo. Tis wel handig. Ojaa en de video. |
compjoetiej kamer .. maar deze kamer was 1st ook deel van mijn kamer .. :mad: stom dun houtuh muurtje :mad:
|
Ik zit meestal achter de pc van m'n broer op z'n zolderkamer.
En anders op de overloop op zolder. |
Mn kamer
|
Gewoon op m'n kamer, en er staat er eentje van me beneden te brommen in de werkkamer.
|
die van mij in m'n slaapkamer, eentjuh in m'n broertjus kamer en een kaputte op zolder :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |