![]() |
Citaat:
Wallah! :eek: Ik zie Gargamel en Asrael lopen buiten! :eek: |
Citaat:
nee volgens mij heten ze anders.. smurfbeien ofzo? hmmz :confused: |
Citaat:
Hij wilde me vangen in zijn visnet :eek: Maargoed, smurfbeien hebben we ook jah! :) |
Citaat:
we hebben eigenlijk ook een smurfentovenaar of tovenares nodig ofzo, die ons eindelijk kan verlossen van die kwaadaardige tovenaar :mad: |
London (goh wat een verrassing, zie posts amidala en martijn1985)
verder wil ik graag nog een x naar midden afrika, maar daar wacht ik nog een aantal jaren mee. |
ik wil nog wel naar griekenland, italie (ben alleen in rome geweest en een keer skien in het noorden), praag (tsjechie)
Geen zin om op te noemen waar ik ooit ben geweest |
Nog heel veel keren naar Israël.
|
Greenland of Antartica
|
Ik zou zoveel plekken op de wereld willen zien.
Rome Rio de Janeiro San Francisco Australie en Nieuw Zeeland Binnenland van USA Indonesie (als de rust is teruggekeerd) Scandenavie Caribean |
Thailand, die richting
|
Egypte met GND86 ;)
Australie, misschien volgend jaar... USA Brazil Canada eigenlijk alles wel... |
knokke, marbella, cannes
the usual :p |
Tibet...........(had mooie cultuur)
en Jamaica (bedevaart naar Bob Marley's graf) |
Zoals gezegd Egypte met Joshua :D
Verder binnenkort sowieso naar Canada en Israel, heb in allebei familie wonen waar ik weleens naartoe wil en verder eigenlijk alles wel... maar volgende vakantie gewoon maar weer naar het Ledro meer in Italie... the most beautiful spot on the world :) |
Mexico, net zo mooi daar
|
rusland :cool:
|
wah reizen:) ja ik wil nog zoveel zien:)
ik wil nog terug naar australie, melbourne en sunbury:) de westkust verkennen en terug naar Great Barrier Reef! Ik wil nog naar Brazilie en Amerika(new york oa)om vrienden op te zoeken:) Peru lijkt me ook geweldig en Zuid Afrika en Egypte moet ik toch ook echt een x mee maken. Cuba en Isla Holbox(mexico) lijken me nou heerlijke vakantie oorden:D en Indonesie moet wel vanwege mijn familie:p en japan lijkt me interessant:) Dus ik heb nog een hoop te doen..euh zien:p |
naar india of sri lanka op zoek naar mijn lievelingsspinnen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |