![]() |
- iets over de 60 euro
- pinpas - een paar telefoonnr. (waarom ik ze niet in mijn telefoon heb weet ik ook niet :confused: ) - wiet - langvloei - tipjes - identiteitskaart - rijbewijs - OV dat was het wel ong. :D |
-geld
-bankkaart met cjp -ziekenfondskaart -schoolkaart -kartkaart -oud rooster -bonnetjes -spijker REIE |
enkeltje hoofddorp-almere
OV foto's bonnetje van fiets bonnetje van werk briefje van 5 euro 82 cent Ster videotheek pas pin-pas bonuskaart |
idkaart
kronkelpas pinpas ov schoolpas videopas tipjes lange vloeitjes coca cola pas..... nooit gebruikt overigens... k haal em er nu uit ziekenfonds pas videowallpas derks sportkaart ns kortingskaart 10 treinkaartjes wijchen nijmegen ofzo... rijleskaart maar geld ho maar..... |
Citaat:
Afijn, in mijn portemonne zit: geld (sinds gisteren weer wat minder): -2 briefjes van 20 euro -2 muntstukken van 2 euri -2 muntstukken van 50 eurocent -1 munstuk van 20 eurocent pasjes (mooi, kan ik mijn geldvoorraad mee aanvullen) -('nieuwe') giropas -betaalkaart URDV (Unilever Research and Development Vlaardingen) (Staat nog URL (Unilever Research Labaratoria) op, voor de naamsverandering) -collegekaart Inholland (*schaamt zich voor reclame op tv*) -lenerspas bibliotheek Leiden (al enige tijd verlopen) -pasje ziektekostenverzekering CZ-groep kaarten -toegangskaart URDV (misschien kan ik er ook andere Unilever vestigingen mee in, maar dat betwijfel ik) -OV-jaartkaart 2002 (week) -identiteitskaart (verlopen) -rijbewijs (B) -NS-stamkaart -maandtrajectkaart Leiden centraal-Vlaardingen Centrum (geldig in maand december) -2 zone maandkaart stad/streek vervoer zones 5444 en 5329 en een volgende zone (dus geldig in Leiden plus omliggende zones en Vlaardingen en omliggende zones) (geldig in maand december) -nationale strippenkaart gereduceerd tarief (4 strippen gebruikt) pasfoto's (exclusief pasfoto's op pasjes en kaarten) -2 pasfoto's zomer 2002 (kennelijk in wit shirt) -1 pasfoto rond zomer enkele jaren geleden (best al oud, niet meer te gebruiken maar leuk om te bewaren) -1 pasfoto van Eshter van enkele jaren geleden (waarom heb ik deze [niet serieus]*steekt in fik*[serieus] Dit was het wel zo'n beetje |
- 27 euro
- bankpasje |
bankpas, biebpas, pasfotows en 10 euro.
|
- een aantal 1 euro centen *rijk! rijk!*
- schoolpas - bibliotheekpas - ziekenfondskaart - pinpas dat was 't |
Veel te weinig geld
|
* pinpas
* bibkaart * collegekaart * chipkaart voor de kantine en automaten op school * verzekeringspas * oude schoolpas * oude schoolpas van vriendinnetje * foto's van broertjes, zusjes, vriendinnen * strippenkaarten * treinkaartjes * OV * bonnetjes van van alles en nog wat * €121, 79 |
ik heb geen protomonee, pleur alles los in me zak, echt lache als ik een uur moet zoeken naar me OV, en die controleur alvast de boete uitschrijft :D :D:D
|
Geld en pasjes. :p
|
Citaat:
*rimshot* Inhoud portemonnee: *Pasfoto's in verschillende staten van ontbinding *Bewijs van inschrijving Univé (zowel ziekenfonds als particulier) *Studentenkaart UU *Bewijs van inschrijving UU *Pinpas *Memo card pinpas & chipper (niet dat die chipper het doet....) *OV studentenkaart Week *Kopieerkaart *Bioscoopkaartjes Donnie Darko, Pulse, Irréversible, Harry Potter 2 OV, twee van Signs, twee van Insomnia en twee van Ichi the Killer *Pas Nederlandse Ski Vereniging *Pas sportcentrum Olympos *Identity card TNT *Geschreven vervoerbewijs à 6 euro (niet gratis met OV na 19.00... :o) *Treinkaartje enkele reis Arnhem - Zevenaar (zonder datum) *Roze 15 strippenkaart *Treinkaartje retour Utrecht Amersfoort *Campingpas Camping Poton Biondi Rovinj *Kaartje met tandartsafspraak *Stuk of twinig bonnetjes Geen geld.... :o |
Geld
Klantenkaart van de Music Store VCA certificaat Bankpas van de Rabobank Klantenkaart van de kapper Papier met paar telefoonnummers erop gekrabbeld |
- € 53,32
- kopieerkaart - strippenkaart - voordeelurenkaart - treinkaartjes (voornamelijk retourtjes Lelystad - Amsterdam) - interlinerkaartje Groningen-Lemmer - bonnetjes - pleisters - klein notitieblokje - haarelastiekje - spaarkaart v/d Steps - klantenkaart Kapsalon "Paul" - clubcard Filmclub - gebruikte beltegoedkaart O2 - gewone telefoonkaart van F 10,- - schoolpas ZZC 02-03 - klantenkaart Lake-Side & Snuffel - schoolpas ZZC 01-02 - pinpas ABN-AMRO - ID-kaart - wat pasfoto's |
*Muntgeld
*Briefgeld *CJP *Rabopas *postbankpas *bonuskaart *bieb pas *bonnetjes *FNV ledenkaart *FiliaalHulpVerlingskaartje van mijn werk *strippenkaart *kopieerkaart *schoolpas *zilverenkruispasje |
Wel teveel..
welgeteld 1 euro 16 horecamuntjes collegekaart gelukspoppetje videotheekpas biebpas bankpas 2 kopieerkaarten 13 pasfoto's van vrienden/fam. ov uva kaart :S nbc boekenclub bla kaart van leest pas afhaalpas ov plato spaarkaart biebbonnetjes bonnetje c1000 2 bonnetjes dictatencentrale bondskaart nbc boodschappenlijstje :S bonnetje gemeente treinkaartjes boekenbon introductiekaart paracetamol hmm.. ik moet 'm eens opruimen |
- 4 fotootjes
- Kopiëerkaart - Giropas - CJP-pas - Schoolpas van m'n vorige school - 3 Ben Vrij Beltegoed-kaarten - Jaartrajectkaart - Zorgpas (Anoz Verzekeringen) - Coca-Cola-Card - Bibliotheekpas - 2 visitekaartjes van uitzendbureau's - 3 kassabonnen - 2 bibliotheekbonnen - 2 filmtheater-kaartjes - Toegangsbewijs Franse Barok - 2 strippenkaarten - 40 euro 62 |
Alleen flippo's en knikkers.
|
- iets van 40 euro
- 2 bankpasjes - 2 pasjes van werk - makropasje - office centre pasje - ziekenfondspasje - rijbewijs - visitekaartjes - veel bonnetjes - losse rommeltjes (bioscoopkaartjes, treinkaartjes) |
Citaat:
|
- schoolpas;
- creditcard; - pin-pas Rabobank; - pin-pas Postbank; - pin-pas ABN-AMRO; - OV-weekkaart; - 1 Aarbeien smaak condoom; - 1 Banaan smaak condoom; - € 10 ct - 2 foto's van mijn vriendin; voor de rest niets |
In mijn portemonee zit momenteel:
- mapje met foto's van vrienden en vriendinnen (en oude foto's van mijzelf) - briefje met nummer van mijn pa's mobiel (geen idee waarom dat erin zit) - pasje van de sportschool - chipkaart van de school - bibliotheekkaart - telefoonkaart waar nog guldens op staan ( :confused: ) - kaartje van m'n vader z'n werk) - verzekeringspas - buskaart - kaartje met gegevens van mij - donorcodicil - kaartje hoe je in het buitenland je beltegoed moet opwaarderen - kaartje met mailadressen van vrienden - schoolkaart - kaartje van de osteopaat - OV-kaart - veel kassabonnetjes - briefgeld - Pinpas - muntgeld - A 4tje met alle boeken van Stephen King die ik heb - briefje met andere boeken erop - icecards wat zit er eigenlijk veel in mijn portemonee :D |
ns voordeelurenkaart
cjp 02-03 postbankpasje skimskaart schoolpasje danslespasje kopieerkaart biebpasje fotowinkelpasje 2 mislukte pasfoto's van mezelf stuk of 8 bonnetjes van de fotowinkel om fotos af te halen briefje met adressen platgedrukt fotodoosje icecards van achmea :o 1x kaartje voor beef in het burgerweeshuis 1x kaartje voor green lizard in het burgerweeshuis lootjes voor sinterklaas boodschappenbriefje voor sinterklaas ah bonuskaart 1x 5 1x1 2x0,50 3x0.20 4x0,10 1x0,05 2x0,02 :eek: |
- pinpas
- biebpas - buskaart - plaza-pas - bioscoop-pasjes (prijzenlijstjes) - bioscoop-kaartjes - fotoos - gelukspoppetje - geld (soms :) ) - een munt diek op mn kop kreeg toenk op de eiffeltoren stond - treinkaartjes - kortingsbonnetjes - adressenkaartjes - bonnetjes Verder heb ik eik geen id... |
geld 10 euro ofzo
buskaart leerlingenkaart Ook 2 oude ckv pas oude cjp giropas biebpas dat is het wel denkik |
- 4 euro
- huissleutel - fietsensleutel - bankpas - collegekaart - ov-jaarkaart - pasfoto's - Acceskey van het werk - videotheek pasje - ponskaart van het ziekenhuis |
ik gok:
pinpas schoolpas biebpas oude cjp telefoonkaart (vraag me niet waarom) treinkaartje naar Rotterdam 2 hele en 1 gebroken Bibelot muntje plastic spinnetje 1 eurocent en ik vergeet vast wel iets |
Geld
Paar pasfoto's Pasjes Treinkaartjes Plectrums (die dingen raak je echt snel kwijt) |
ID kaart
bonuskaart collegekaart kopiekaart OV strippenkaart pinpas sportkaart biebpasje huh, nóg een strippenkaart bioscoopkaartje van The Bourne Identity €5,- aan muntgeld een briefje met mn telefoonnummer voor als een aardig iemand mn portemonnee vindt als ik hem verloren ben :):o |
- ID kaart
- 2 postbankpasjes oud en nieuw - €90,- - Kleingeld - 1 pasfoto van iemand - Tankpas - Bonnetje - OZ Ziektekostenverzekeringspasje - Strippenkaart - Treinkaartje |
voorlopig rijbewijs
pasfoto's van drie der leifste kindjes ter wereld 2 pasfoto's van mijn eigen (altijd nuttig ;)) gele plakbriefjes of losse stukjes papier mijn collegerooster kopieerkaart studentenkaart identiteitskaart tramkaart lidkaart bieb kredietkaart vele reclamedingies van plekken waar ik op vakantie ga (vb disco in moskou, hotel in nl, enz) nog echt veel rommel, dat ik me soms afvraag "HUH? wat doet dat hier?" .... en ow ja, soms een beetje geld :D |
-muntjes
-bankbiljetten -strippenkaart -pasfoto's -pinpas Postbank -pinpas abn amro -ziekenfondspasje -oud ziektekostenverzekering pasje -biebpas -te-laat-kom-strippenkaart van school -parkeerkaartje van Diergaarde Blijdorp (:confused:) -briefje met adres van iemand -plectrum -kassabonnetjes -bioscoopkaartje |
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- snoopy/mamo schreef: * roze strippenkaart * blauwe strippenkaart (wanneer gebruik ik die eigenlijk nog? :confused -------------------------------------------------------------------------------- Mag ik die blauze strippenkaart? Deze maand moet ik het een tijdje zonder ov stellen...hoewel ik deze nog niet heb ingeleverd. Ik heb wel een abonnement voor de trein/bus die ik van mijn stageplek vergoed krijg, maar die is niet overal geldig... Kan nu wel lekker ook gratis in het weekend reizen op bepaalde trajecten :) :p |
foto van vriendin
heel veel verschillend pasjes weinig geld steentje van vriendin die geluk brengt of zoiets |
Euhm...
- rijbewijs - bankpas - visa card (al laat ik die vaak thuis) - lidmaatschapskaart ANWB - videotheek pasjes (ja, meerdere :o ) - ziekenfondskaart - identiteitsbewijs - hoop bonnetjes van het tanken (moet ik weer eens inleveren :/ ) - afspraakkaartje tandarts - briefje van sportclub Keiluhu - iets van 20 euro :) |
-geld(zoek het nietom te tellen, te veel kut kleingeld)
-schoolpas -heleboel telefoonnummers(o.a Franka, Nikki, Dennis, Karolien) -tel nummers en adressen waar ik niet van weet van wie het is -Bankpas en dat was het ong ow jah mn kartingpas, gerbruik ik soms ook :o |
- bankkaart
- kartingkaart - geld - foto's - treinkaart - buskaart - tegoedbon van de friet tent :D - bankafschrift - identiteitskaart (verplicht hier) Dat was het denk ik, mocht ik nog wat vinden hou ik jullie op de hoogte :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |